Littleton, اداره پلیس برای re-اعتباربخشی در این ماه

لیتلتون — در لیتلتون اداره پلیس را دوباره ارزیابی اعتباربخشی رخ خواهد داد بعد از این ماه با توجه به رئیس متی P

توسط ATSHNEWS در 23 تیر 1399

لیتلتون — در لیتلتون اداره پلیس را دوباره ارزیابی اعتباربخشی رخ خواهد داد بعد از این ماه با توجه به رئیس متی Pinard.

ماساچوست پلیس اعتباربخشی کمیسیون ارزیابان آغاز خواهد شد بررسی بخش عملیات در جولای 21. گروه کار کرده است بیش از سه سال گذشته برای تجدید نظر و به روز رسانی سیاست های خود برای دیدار با تمام 257 از MPAC اجباری استاندارد. آن را نیز باید حداقل 60 درصد از 125 اختیاری مورد نیاز است.

"دستیابی به re-اعتباربخشی بسیار باارزش به رسمیت شناختن قانون اجرای حرفه ای تعالی" Pinard گفت: در انتشار اخبار.

"MPAC مجموعه استانداردهای بالا برای ادارات پلیس در سراسر کشور به پایبندی به. این لیتلتون اداره پلیس به طور کامل درک اهمیت جلسه استانداردها مانند ما کار برای اطمینان از ایمنی همه شهروندان در لیتلتون جامعه" او ادامه داد.

این "طولانی و جامع" اعتبار روند داوطلبانه است و شامل یک داخلی خود بررسی و خارجی ارزیابی MPAC با توجه به انتشار.

این لیتلتون اداره پلیس اول شد معتبر در سال 2016 و باید تجدید مجوز رسمی هر سه سال با توجه به Pinard. برای اولین بار کسب مجوز رسمی وزارت تجدید نظر در مورد 90 سیاست برای دیدار با استانداردهای.

این بخش به طور منظم اصلاح سیاست ها از جمله در زمینه استفاده از زور و خودرو متوقف می شود برای حفظ آن مجوز رسمی Pinard گفت.

استانداردهای دیگر تحت پوشش MPAC شامل صلاحیت و کمک های متقابل, مجموعه, و حفظ شواهد و ارتباطات و شرایط کار, جرم, تحلیل, جامعه, مشارکت مالی مدیریت امور داخلی اطفال عملیات گشت, دولت, اطلاعات عمومی, سوابق آموزشی, ترافیک مواد مخدر و قربانی/شاهد کمک با توجه به انتشار.

در سطح ایالت 92 دیگر ادارات پلیس در حال معتبر از جمله چلمزفورد و وستفورد بخش است. Pinard گفت امیدوار است که لیتلتون بخش, الهام بخش محلی و نیروهای پلیس برای تبدیل شدن به معتبر است.

"این نشان می دهد که ما باید استانداردها و سیاست در جایی که بهترین شیوه در سراسر مشترک المنافع" Pinard گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب