لیبرالها هرگز اجازه یک بیماری همه گیر در راه هل دادن خود را رادیکال برنامه

سیاسی باتلاق موجودات و تبلیغات رسانه های جریان اصلی ادامه به استوک سیتی وحشت و ترس خود را با روزانه "مرگ می شم

توسط ATSHNEWS در 21 اردیبهشت 1399

سیاسی باتلاق موجودات و تبلیغات رسانه های جریان اصلی ادامه به استوک سیتی وحشت و ترس خود را با روزانه "مرگ می شمارد."

من کاملا موافقم که مراحل لازم است در سفارش به ساقه جزر و مد از Covid-19 از قریب به اتفاق ما سیستم بهداشت و درمان. آنچه که من را درک نمی کنند این است که چگونه انتشار مجرمان خطرناک شده اند که متهم به جنایات بازگشت به جامعه را می سازد هیچ حس در همه.

خونریزی قلب لیبرال قضات منطقه وکلای آیتالله سیستانی و دیگر غلط "جنایی طرفداران" دیدن این همه گیر به عنوان یکی دیگر بهانه ای برای فشار خود را رادیکال دستور کار از طریق. آنها همچنان به اصرار دارند که خروج مجرمان پشت میله های زندان (که به آن تعلق دارند در وهله اول) غیر انسانی به خصوص از زندانیان و تادیبی کارکنان باید آزمایش مثبت برای ویروس. من هیچ همدردی با این حشرات موذی که خود را قربانی جامعه در وهله اول. شاید دفعه بعد آنها را نقض قوانین جامعه مدنی آنها باید به فکر پیامدهای آنها ممکن است برای انجام این کار است. انتشار این حشرات موذی تنها قربانی شهروندان مطیع قانون بیش از همه دوباره.

من فقط آرزو می کنم این ننگین خونریزی قلب لیبرال ها را برای یک بار فکر می کنم واقعی قربانیان. که در آن است خود را برای همدردی واقعی قربانیان این بیماری همه گیر-بیمار و کسانی که در خانه های سالمندان که در آن این طاعون همچنان به گسترش مانند آتش وحشی? که در آن مهلت برای کسانی که دیگر نمی تواند به دفع کردن برای خود و واقعی قربانیان.

در پایان این جنون از نیمپز کردن با آب گرم جنایتکاران در حال حاضر.

Suffolk County, دادستان منطقه راشل رولینز رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر و دیگر تن-ناشنوا سیاسی, انجمن شنیدن ما در حال حاضر. به خاطر اعمال خود و عواقب و می توانید به راحتی یاد می شود در صندوق های رای.

باب Lajoie
لوول



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن