اجازه دروغ و دروغ ادامه دهید ؟

من شده اند روزانه خوان خورشید از 20 سال است.هرگز به من خواندن چنین مأیوس کننده عنوان سرمقاله منتشر شده در جولا

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

من شده اند روزانه خوان خورشید از 20 سال است.

هرگز به من خواندن چنین مأیوس کننده عنوان سرمقاله منتشر شده در جولای 20th. خورشید رسما پرتاب در حوله و گفت که نامزدها داده می شود چراغ سبز به دروغ و تحریف حقایق و آمار و ارقام. پس از آن که صفرا می گویند آن را به رای دهندگان به غربال کردن از طریق این گاو نر--.

من می گویم همه نامزدها باید حقیقت را بگویید. آنچه مورد نیاز است یک 15 دقیقه ای بخش پس از بحث واقع چک کردن دروغ و مزخرف از هر دو حزب دموکرات و یا جمهوری خواه نامزد شده است.

دروغ دروغ است. رای دهندگان آمریکایی لیاقت شنیدن حقیقت و چیزی جز حقیقت. به اندازه کافی از این اختراع خود را حقایق است.

Robert F. والتون
چلمزفورد

امریکا می تواند بهتر

شده اند وجود دارد بسیاری از مقایسه به اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970 به 2020 مربوط به ناآرامی های مدنی و خشونت در امریکا است. اما در دهه 1960 و اوایل دهه 1970 این تظاهرات عمدتا در محیط های دانشگاهی و درگیر جنگ ویتنام و عدالت اجتماعی مسائل.

در حال حاضر در سال 2020 شهرهای پورتلند و سیاتل مواج عمدتا رانده شده توسط باندهای داخلی و آنارشیست گروه های که می خواهند چیزی بیش از به از بین بردن. نابود کردن کسب و کار, زندگی و شهرستانها.

در روز free-lance روزنامه نگار به نام Hunter S. Thompson یک بار گفت: "آن را دریافت نمی کند عجیب و غریب به اندازه کافی برای من" در جریان تظاهرات در اطراف ویتنام جنگ و انتخابات از رئیس جمهور ریچارد نیکسون.

امشب من فقط شنیده ام در مورد مطلب تیراندازی و قتل در شیکاگو در اخبار تلویزیون. چرا ؟ تنها جنگ است و یکی بودن برپا برابر دشمن نهان یک ویروس. به جای ناکجاآباد و خشونت ما باید حلق آویز هم نه پاره پارچه آمریکا از هم جدا.

تامپسون, من فکر می کنم هرگز پیش بینی امریکا که این "عجیب و غریب است." ما بهتر از وضعیت فعلی امریکا و من امیدوارم که ما می تواند به توقف این خشونت ها در حال حاضر. برای خاطر امریکا و همه ما است.

جورج مک نامارا
لئومینستر



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن