مقننه بسته شدن در توافق بیش از to-go-کوکتل

بوستون – مجلس سنا و قانونگذاران توافق برای تجدید نظر به رفتن کوکتل قانون پنج شنبه که اجازه می دهد رستوران ها ب

توسط ATSHNEWS در 27 تیر 1399

بوستون – مجلس سنا و قانونگذاران توافق برای تجدید نظر به رفتن کوکتل قانون پنج شنبه که اجازه می دهد رستوران ها به فروش نوشیدنی مخلوط با مواد غذایی خرید.

این لایحه (H 4856) حذف دو-نوشیدن هر غذای اصلی محدودیت در ابتدا در مجلس سنا و به جای آن کلاه مقدار الکل یک فرد می تواند با در 64 اونس مایع.

خانه نیز تمدید جدول زمانی برای به رفتن کوکتل طریق Feb. 28 سال 2021 و یا تا زمانی که وضعیت اضطراری برداشته شده است هر کدام بعد است.

برخی از بار و رستوران صاحبان تحسین مقننه را به در نظر گرفتن قانون از جمله گفت: آن است که یک راه برای جذب مشتریان در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

بسیاری از کشورهای دیگر اجازه داده اند به رفتن کوکتل در طول بیماری همه گیر در حالی که از الکل در ماساچوست بوده و محدود به آبجو و شراب.

و کسب و کار مانند رستوران ها رنج می برد در طول همه گیر با بسیاری از خاموش کردن برای خوب است. از Eateries اجازه داده شد تا به سر منزل ناهار خوری در اوایل ماه ژوئن پس از اینکه بسته به مدت تقریبا سه ماه و شروع به پذیرش مراجعان در داخل خانه چند هفته بعد.

خانه گذشت یک بزرگتر رستوران امداد لایحه در اوایل ماه ژوئن است که شامل مقررات مربوط به takeout نوشیدنی مخلوط, اما مجلس سنا کوچک آن را در نسخه ای که گذشت (ع 2812)در هفته گذشته به تمرکز فقط بر روی بروید کوکتل.

سنا موافقت کرد که به خانه تغییرات بعد از ظهر پنجشنبه و فقط نهایی رای مورد نیاز برای ارسال این لایحه به رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر برای امضای خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب