Lefebvre انتخاب مجدد به عنوان selectman به هیچ Chelmsford, مسابقات رقابت

چلمزفورد — وجود دارد هیچ شگفتی در چلمزفورد شهر انتخابات روز شنبه به وقت Kenneth Lefebvre بازگردانده شد به هیئت

توسط ATSHNEWS در 14 خرداد 1399

چلمزفورد — وجود دارد هیچ شگفتی در چلمزفورد شهر انتخابات روز شنبه به وقت Kenneth Lefebvre بازگردانده شد به هیئت Selectmen و دنیس پادشاه و جفری Doherty شد و به مدرسه بازگشت و در کمیته انتخابات است که شامل هیچ رقابت نژادها.

Lefebvre دست آورد 1,424 آرا با 139 نوشتن در آرا همچنین بازیگران با توجه به غیر رسمی نتایج از شهر کارمند ،

Doherty دوباره انتخاب شد با 1,457 آرا و شاه دوباره انتخاب شد با 1,294 رای.

در همین حال جان Kurland انتخاب شد و به مدت سه سال به عنوان شهر برتر. مایکل Raisbeck و نانسی کی Araway انتخاب شدند به برنامه ریزی. ریچارد بعد انتخاب شد و به مدت سه سال در هیئت مدیره بهداشت و درمان.

کاتلین oklahoma sentinel دنیس King, جان oklahoma sentinel, Donna Lee, آماده, ایلین مک دونالد و کاترین موجب انتخاب شدند به عنوان شهر جلسه نمایندگان برای حوزه یکی است.

سارا پناهگاه دیویس و آلبرت گلن Diggs انتخاب شدند به عنوان شهر جلسه نمایندگان برای حوزه 2.

اموزش موناهان, Merredith مور اریک Salerno, Tammy عرصه S. George Zaharoolis و Kaitllyn McCabe انتخاب شدند و به سه سال شرایط به عنوان شهر جلسه نمایندگان برای حوزه 3 در حالی که پل Rigazio انتخاب شد به یک سال مدت است.

ویکتور دی استفانو کاتلین سالیوان Annita Tanini, Daniel J. Sullivan سوم و Carisa سحر Pajak انتخاب شدند به عنوان شهر جلسه نمایندگان برای حوزه 4.

دیوید فولی, سرود Kelly-Suleski مورین فولی گلن Thoren شریل پرکینز و سالی مورفی انتخاب شدند به عنوان شهر جلسه نمایندگان برای حوزه 5.

آدم Brandow کریس بلوط دبورا Dery و کنت Lefebvre انتخاب شدند به عنوان شهر جلسه نمایندگان برای حوزه 6.

ریچارد Fallon, کلر Jeannotte رندی صافی Helaine کاپلان کاترین Duffett و جیمز مایکل Curley انتخاب شدند به نمایندگی از حوزه 7.

Adelle Stavis انتخاب شد به نمایندگی از حوزه 7.

گلن Thoren جونیور, Eric Maase الکساندر Gervais, Daniel Ahern و ویلیام Askenburg جونیور انتخاب شدند به نمایندگی از حوزه 8.

دایان Colucci, سارا Hesselton کارولین Wetzel, فرانسیس, Barre, بروس داگلاس و سوزان Dandaraw انتخاب شدند به نمایندگی از حوزه 9.

کامل غیر رسمی نتایج انتخابات را می توان در اینجا یافت نشد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب