یادگیری را 'خوشمزه و زیبا,' غذا با لیز باربور

آیا شما آماده برای ایجاد تنوع در آشپزخانه این تابستان ؟ اگر شما در شانس هستند به عنوان محلی آشپز و نویسنده لیز

توسط ATSHNEWS در 22 تیر 1399

آیا شما آماده برای ایجاد تنوع در آشپزخانه این تابستان ؟ اگر شما در شانس هستند به عنوان محلی آشپز و نویسنده لیز باربور خلاق جشن خواهد بود میزبانی دو مجازی آموزشی برای به اشتراک گذاشتن مهارت های پخت و پز با جامعه.

او اولین رویداد اسپانسر شده از طرف تاونسند کتابخانه های عمومی خواهد بود زوم کلاس های "پخت و پز با گل های خوراکی" در سه شنبه 13 ژوئیه در 7 p. m.

"گل های خوراکی دارای سابقه طولانی در پخت و پز جهان به عنوان غریب garnishes و عطر و طعم ظریف اضافه شده استفاده می شود برای ایجاد ظروف است که نگاه به عنوان زیبا به عنوان آنها طعم" باربور می گوید. "با بسیاری از گزینه های در دسترس برای شما از آن زمان به کشف تمام انواع گل های خوراکی شما می توانید در باغ خود رشد و راه های بسیاری که شما می توانید با استفاده از آنها به منظور افزایش پخت و پز خود را."

باربور شما را در یک نمایش اسلاید تور کلبه او به اندازه خوراکی باغ و نشان دادن دو دستور العمل های خوشمزه های خوراکی گل از باغ خود را.

برای ثبت نام در این رویداد بازدید تاونسند کتابخانه های عمومی رویدادهای تقویم در www.townsendlibrary.org. پس از ثبت نام شما یک ایمیل تایید دریافت حاوی اطلاعات در مورد پیوستن به وبینار.

او رویداد بعدی اسپانسر شده از طرف لئومینستر کتابخانه های عمومی خواهد بود زوم کلاس با عنوان "جشن گرفتن خود را با هوا سرخ کن" در روز سه شنبه Aug. 4 در 6:30 p. m.

"هوا سرخ کن جدید ترین باید لوازم خانگی است که شما واقعا باید می گوید:" باربور. "این آشپزخانه اجاق همرفت را به تغییر راه شما آشپز و کمک به شما قرار داده و وعده های غذایی سالم در جدول سریع است."

تاریخ باربور برای یک کلاس پخت و پز است که کمک خواهد کرد را به رمز و راز از این صرفه جویی در زمان ابزار آشپزخانه. او را نشان می دهد دو دستور العمل های که شما می توانید دوباره ایجاد کنید در صفحه اصلی.

برای ثبت نام بازدید لئومینستر کتابخانه های عمومی رویدادهای تقویم در https://leominsterlibrary.org/calendar-events/calendar.

"کتابخانه ها همواره محل تجمع جایی فراتر از فقط برداشتن یک کتاب می گوید:" باربور. "آنها انجام یک کار فوق العاده با تمرکز بر مشتریان خود و کار بسیار سخت به اطمینان حاصل شود که غنی سازی برنامه های در دسترس به جامعه است."

باربور معتقد است که کتابخانه ها همواره ما قهرمانان گمنام.

"آنها به خانه دوم برای بسیاری از آنها در مکان های بزرگ به بازدید و من امیدوارم که مردم همچنان به حمایت های خود را از کتابخانه محلی."

باربور ساخته شده است پخت و پز حرفه ای در انواع بوستون پذیرایی و رستوران تنظیمات.
پس از شروع او دوباره وارد مواد غذایی جهان در سال 2004 به عنوان یک پخت و پز استاد با لیز باربور خلاق جشن.

او تظاهرات پخت و پز و دستور العمل های برجسته شده است در نیوهمپشایر کرونیکل, Channel 9 "آشپز گوشه" و در نشریات مختلف از جمله نیوهمپشایر مجله.
با محبوبیت از او کلاس پخت و پز, Barbour, الهام گرفته شده بود به نوشتن اولین کتاب آشپزی "زیبایی خوشمزه: پخت و پز با گیاهان و گل های خوراکی (لیز باربور خلاق جشن 2017).

کتاب پر است از عکس های زرق و برق دار و حاوی بیش از 60 از لیز را عطر و طعم مورد علاقه الهام گرفته از دستور با استفاده از گیاهان و گل های خوراکی. هر یک از آسان به استفاده از دستور العمل ارائه می دهد تغییرات ساده و گام به گام توسط به گام دستورالعمل برای کمک به ایجاد دو یا سه "قشنگ و خوشمزه" وعده های غذایی.

"من دوست دارم بیشتر در مورد انتشار کتاب من است که آن را طراحی شده برای تحویل در فرد می گوید:" باربور. "این برای من مهم است که من قادر به ثبت نام کتاب ها و شخصا آن دست به فردی است."

باربور می گوید او لذت می برد های مهارت های خود را به عنوان یک کار آشپز و سرگرم کننده communicator که آرام و طنز آمیز افکار به سمت مواد غذایی به نظر می رسد برای روشن شدن روند پخت و پز برای دانش آموزان خود را.

"من تا به حال لذت بردن از ملاقات و صرف زمان با همان مردم برای بیش از هشت سال در حال حاضر به خصوص در شهرهای تاونسند و گروتون می گوید:" باربور. "من آموزش بدون عارضه پخت و پز دادن به مردم اولیه پخت و پز اطلاعاتی که آنها می توانید استفاده کنید برای بقیه زندگی خود را."

به عنوان بسیاری از کسب و کارهای دیگر تلاش کرده اند در طول همه گیر باربور می گوید او فکر کسب و کار رفته بود.

"من یک فرد به فرد" او می گوید. "اما من بسیار خواستار خودم و تا به حال برای دریافت خلاق به نگه داشتن کسب و کار من زنده است."

او در صحبت با شوهر و پسر او و آنها تصمیم گرفت برای کشف زوم آنلاین پلت فرم برای رسیدن به مخاطبان خود را از کتابخانه ها و کسب و کار بسته شد.

باربور می گوید: این بسیار مهم است که او ارائه با کیفیت بالا و اجرای برنامه.
"اگر شما در حال رفتن به سرمایه گذاری یک ساعت از وقت خود را, من می خواهم به شما خوشحال می شود و چیزی از من است که شما را نگه دارید و بقیه عمر خود را که آیا آن یک لبخند و یا یک موضوع من تحصیل شما در.

"من پلت فرم فوق العاده است," او می افزاید. "من با استفاده از دوربین های متعدد است که ارائه یک غنای نشان می دهد که از زوایای مختلف از من تظاهرات پخت و پز. هر کتابدار من است, شرکت میزبان اجازه می دهد برای تماس شخصی بین کتابخانه و مراجعان خود."

باربور است که خدا را شکر او شده است قادر به افزایش از همه گیر و تبدیل آن به یک فرصت برای رسیدن به مردم در سراسر کشور است.

"من شلوغ در حال حاضر از من تا کنون بوده است," او می گوید.

او به طور منظم مهمان در نیوهمپشایر WMUR طبخ گوشه و تظاهرات پخت و پز و دستور العمل های برجسته در نشریات مختلف از جمله که در آن زنان طبخ, نیوهمشایر, مجله Nashua تلگراف و کرگدن را فشار دهید.

باربور است مشتاق باغبان خانه و اغلب با استفاده از خود سبزی تازه و گل های خوراکی در تظاهرات پخت و پز و ویژگی های عکس از کلبه خود را به سبک باغ در بسیاری از برنامه های او.

او باغ برجسته شده است در نیوهمپشایر Magazine, New Hampshire, صفحه اصلی, New Hampshire کرونیکل و خانه کلرادو."مواد غذایی و

جامعه دست به دست" باربور می گوید. "این که آیا شما یک جامعه هستند که از دو یا بیشتر در خانه هنگامی که شما خواندن یک دستور از یک کتاب آشپزی است که به دیگران نیز داده شده آن را امتحان کنید آن را به شما متصل."

برای کسب اطلاعات در مورد لیز Barbour کلاس ها و وبلاگ ها, و یا اگر شما علاقه مند به خرید او آشپزی, بازدید www.thecreativefeast.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب