رهبری نه قوانین مورد نیاز

من به عنوان خوانده شده روز چهارشنبه نامه ای از آقای توماس Lundstedt از Goffstown N. H. با ناامیدی. شما رهبری آ

توسط ATSHNEWS در 17 خرداد 1399

من به عنوان خوانده شده روز چهارشنبه نامه ای از آقای توماس Lundstedt از Goffstown N. H. با ناامیدی. شما رهبری آن را "جدید حقوق مدنی قوانین مورد نیاز برای کمک به مقابله با نژادپرستی در آمریکا است." ما را دیده اند بسیاری از قوانین جدید تصویب و احکام دادگاه طی پنج دهه و آن را حل نشده این مشکل است. ما نیاز به یک مسیر جدید است.

آنچه که ما نیاز به بهبود رهبری در سطح محلی است. ما باید بهتر و بیشتر اختصاص داده شده رهبری محلی در شهرها و شهرستانها استان ها و ایالات متحده. ما باید تمام نیروهای پلیس به نگه داشتن خود را به بالاترین استانداردها و رسیدن به جوامع اقلیت. ما نیاز به محلی انتخاب رهبران به مطمئن شوید که اتفاق می افتد. و آن را در مورد کسانی از ما که ساکنان تماس با ما selectman یا عضو شورای شهر یا مدرسه عضو کمیته و گفت که ما نیاز به تمیز کردن جامعه ما عمل می کنند.

این نیز در مورد بیش از پلیس. آن است که در مورد بازرسان ساختمان و در مورد کسانی که در اجرای قوانین منطقه بندی. و دیگر مقامات محلی است. ما باید به طور عادلانه در سراسر هیئت مدیره. ما باید مطمئن شوید که فقیر بخش از جوامع ما نمی کوتاهی از مقامات محلی.

اگر ما مایل به سرهم بندی کردن با قوانین ما باید شروع و پایان دادن به واجد شرایط ایمنی. چیز دیگری که ما می توانید انجام دهید این است که از طریق جمع اوری محلی ما احکام و از بین بردن کسانی که قدیمی هستند و یا pettifogging. بالا-اعتماد جامعه است, جامعه ای بهتر, اما از آن است که ساخته شده بر روی اعتماد و گسترش قوانین.

لوول در حال انجام یک کار خیلی خوب اما من مشتاق شنیدن از Rev. Dwayne ویلر روز دوشنبه در این شهر زندگی نشان می دهد. بخشی از انجام این کار بهتر است پیدا کردن آنچه کار نمی کند برای برخی از مردمی است.

و سپس رفع آن است.

کلیفورد R. Krieger
لوول



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن