قانونگذاران خمیر بزرگ با تکنولوژی اجرائی اما زمین نیست بسیاری از ضربات

توسط مایکل china. org. cn, MARCY گوردون و مت o'brienواشنگتن (AP) — کنگره قانونگذاران در نهایت فرصتی شنبه به کو

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

توسط مایکل china. org. cn, MARCY گوردون و مت o'brien

واشنگتن (AP) — کنگره قانونگذاران در نهایت فرصتی شنبه به کوره اجرائی از فناوری بزرگ بر خود تسلط و اتهامات انحصاری شیوه که بشدت رقابت است. اما روشن نیست چه مقدار از آنها پیشرفته هدف خود را از آوردن برخی از بزرگترین شرکت های پاشنه.

طعن پرواز به عنوان قانونگذاران سوال Facebook مارک زوکربرگ آمازون جف بزوس سوندار پیچای گوگل و تیم کوک از اپل در جلسه قضایی مجلس کمیته فرعی ضد تراست. در سال گذشته که پانل جستوجو کرد شیوه های کسب و کار از دره سیلیکون غول با یک چشم به تعیین اگر آنها نیاز به تنظیم شدت بیشتر و یا حتی شکسته است.

در حدود پنج ساعت از شهادت و سوال وجود دارد چند شگفت انگیز آیات و یا قابل توجه برخورد. در حالی که مدیران با آن مواجه خصمانه سوال و مزاحمت مکرر از قانونگذاران از هر دو طرف کمی به نظر می رسید به زمین بیش از زبانى ،

از مدیران عامل شهادت از طریق ویدئو به قانونگذاران در زمان ظاهر با هم در کمیته اتاق نمایش به عنوان کوچک شخصیت های منحصر به فرد در بیشتر آرایه خالی از مربع. اکثر اعضای کمیته نشسته بودند و ماسک در جلسه اتاق در واشنگتن است.

به مدیران ارائه تعداد زیادی از اطلاعات مسئله نشان می دهد که چگونه رقابت زیادی دارند و چقدر ارزشمند خود را در نوآوری و خدمات ضروری هستند به مصرف کنندگان است. اما آنها گاهی اوقات تلاش برای پاسخ به اشاره سوالات خود را در مورد شیوه های کسب و کار. آنها نیز مواجه طیف وسیعی از دیگر نگرانی در مورد اتهام سیاسی تعصب اثر خود را در آمریکا دموکراسی و نقش آنها در چین است.

پانل رئیس Rep. دیوید Cicilline یک رود آیلند دموکرات گفت: هر پلت فرم کنترل Facebook, آمازون, گوگل و اپل در "یک تنگنا برای یک کلید کانال توزیع است."

"آیا آنها کنترل دسترسی به اطلاعات و یا به بازار این سیستم عامل دارای انگیزه و توانایی برای بهره برداری از این قدرت" او گفت:. "آنها می تواند شارژ هزینه های گزاف اعمال ظالمانه قرارداد و استخراج اطلاعات ارزشمند از مردم و کسب و کار است که تکیه بر آنها."

"به عبارت ساده: آنها قدرت بیش از حد."

چهار اجرائی فرمان شرکت های که محصولات بافته شده به تار و پود زندگی روزمره با میلیونها یا حتی میلیاردها مشتریان و ترکیب ارزش بازار بیشتر از کل اقتصاد آلمان. یکی از آنها بزوس جهان ثروتمندترین فرد; زوکربرگ چهارم-رتبه میلیاردر.

و آنها تا به حال چند خشن لحظات. پیچای و زوکربرگ به عنوان مثال به نظر می رسد discomfited زمانی که فشار در مورد جنبه های ناگوار از خود شرکت ها و کسب و کار و به تعویق زمانی که خود را inquisitors خارج از زمان فرار. بزوس نیز اذعان کرد که ادعا كرده در آمازون — مانند گزارش می دهد که این شرکت با استفاده از داده های تولید شده توسط فروشندگان مستقل بر روی پلت فرم خود را به رقابت در برابر آنها — خواهد بود "غیر قابل قبول" اگر ثابت شده باشد درست است.

خارج از ناظران قادر به قرعه کشی کاملا متفاوت گیری از این رویداد. ریچارد همیلتون جونیور سابق وزارت دادگستری ضد تراست وکیل گفت که هر کس در این کمیته به نظر می رسید در توافقنامه بر نیاز به مقررات سخت تر از همه چهار شرکت — یک "شوم" نشانه او گفت:. اما استفان بک, مدیر عامل شرکت مشاوره مدیریت cg42 گفت: شرکت های فن آوری و مارک های خود را ظهور نسبتا صدمه ندیده است.

او گفت طبخ شد به خصوص جلا و به خوبی آماده شده را قادر می سازد مدیر عامل شرکت اپل برای قرار دادن در چه بک به نام "یک کلاس کارشناسی ارشد در نظر نحوه رسیدگی به این شرایط است." طبخ جلب توجه کمتر از قانونگذاران نسبت به دیگر مدیران اجرائی پس از این استدلال که اپل نیست و غالب در هر یک از بازارهای آن است.

در میان سخت ترین سوالات گوگل و آمازون درگیر اتهامات آنها استفاده می شود که خود را در غالب سیستم عامل به حرکت شبیه چمچه زنی تا اطلاعات در مورد رقبا در راه است که به آنها یک مزیت غیر منصفانه است.

بزوس بود که ظاهر می شود قبل از کنگره برای اولین بار گفت که او نمی تواند تضمین کند که این شرکت تا به حال نه دیده و فروشنده داده به رقابت محصولات اتهام که شرکت و مدیران اجرایی آن باید قبلا رد شده است.

"ما یک سیاست در برابر فروشنده با استفاده از داده های خاص برای کمک به ما برچسب های خصوصی کسب و کار" بزوس گفت: در پاسخ به سوال یکی از Rep. Pramila Jayapal یک واشنگتن دموکرات. "اما من می توانم به شما تضمین که این سیاست نشده است نقض شده است."

پیچای مستقر قدیمی واشنگتن ترفند — جذاب به منافع خاص از قانونگذاران. در سخنان افتتاحیه خود او تبلیغ در گوگل را به ارزش mom-and-pop کسب و کار در بریستول, رود آیلند و پیواکی ویسکانسین است که فقط اتفاق می افتد به واقع در صفحه اصلی ولسوالی Cicilline و تشکر. جیمز Sensenbrenner ویسکانسین پانل ارشد جمهوری خواه.

اما گوگل اجرایی تلاش به عنوان Cicilline این شرکت را متهم به اعمال نفوذ خود در غالب موتورهای جستجو به سرقت ایده ها و اطلاعات را از وب سایت های دیگر و دستکاری نتایج آن به رانندگی مردم را به خود خدمات دیجیتالی برای افزایش سود خود را.

پیچای بارها و بارها منحرف Cicilline حملات با این ادعا که گوگل تلاش می کند به ارائه مفید ترین و اطلاعات مربوط به صدها میلیون ها نفر از افرادی که با استفاده از آن موتور جستجو هر روز در تلاش برای نگه داشتن آنها را به آینده را به جای defecting به یک رقیب و خدمات مانند مایکروسافت بینگ.

به عنوان دموکرات ها تا حد زیادی متمرکز بر رقابت در بازار چند جمهوری خواهان پخش دیرینه نارضایتی ادعا شرکت های فن آوری در حال سانسور محافظه کار صدا و سوال خود را در فعالیت های کسب و کار در چین است. "بزرگ فن آوری است که به محافظه کاران" اصرار تشکر. جیم اردن از اوهایو.

در آن دو حزبی تحقیقات قوه قضاییه فرعی جمع آوری شهادت از سطح میانی مدیران چهار شرکت رقبا و کارشناسان حقوقی و pored بیش از بیش از یک میلیون اسناد داخلی از شرکت های. یک سوال کلیدی: آیا رقابت موجود سیاست ها و قرن قوانین ضد تراست کافی برای نظارت بر tech غول یا اگر قانون جدید و اجرای بودجه مورد نیاز هستند.

Cicilline به نام چهار شرکت انحصارات اگر چه او می گوید شکستن آنها را باید آخرین راه حل باشد. در حالی که مجبور breakups ممکن است به نظر می رسد بعید گسترده موشکافی از فن آوری امتیاز نسبت به امکان اعمال محدودیت های جدید بر قدرت آن است.

شرکت ها به صورت قانونی و سیاسی تهاجمی در ضرب جبهه از کنگره مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فدرال و دولت تنظیم کننده های اروپایی و ناظران. وزارت دادگستری و کمیسیون تجارت فدرال شده اند بررسی چهار شرکت' شیوه های.

___

China. org. cn گزارش از سان رامون کالیفرنیا و اوبراین از پراویدنس, رود آیلند. AP کسب و کار نویسنده: یوسف Pisani در نیویورک کمک به این گزارش.

___

دنبال گوردون در توییتر در https://www.twitter.com/mgordonap.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب