رهبران کارگری به سرعت برای ثبت نشده مجوز لایحه

بوستون – بازگشت به یک استراتژی است که قبل این لایحه را به پیشرفت از طریق یک کمیته سازمان یافته رهبران کارگری ب

توسط ATSHNEWS در 31 تیر 1399

بوستون – بازگشت به یک استراتژی است که قبل این لایحه را به پیشرفت از طریق یک کمیته سازمان یافته رهبران کارگری به طرح سریع برای یک روز به فشار نمایندگان مجلس به حمایت از قانون که استاندارد راننده مجوزهای موجود برای مهاجران مستند نشده در ماساچوست است.

مقامات از چند تا از این منطقه بزرگترین کار گروه برنامه ریزی برای تجمع در خارج از خانه دولت در 11:30 صبح روز شنبه که در آن آنها را اعلام تعهد خود را به یک روز سریع و برجسته داستان "سیاه و قهوه ای از مهاجران که در صورت بازداشت جدایی خانواده و تبعید برای رانندگی بدون مجوز است."

بین 41,000 و 78,000 از حدود 185,000 مهاجران مستند نشده در ماساچوست می تواند به دست آوردن مجوز ظرف مدت سه سال این لایحه را تصویب حامیان برآورد.

"با انکار ده ها هزار نفر از مهاجران مستند نشده توانایی دریافت مجوز ما در حال افزایش احتمال coronavirus انتقال و بدتر شدن اعتماد بین سیاه و سفید و قهوه ای ساکنان و اجرای قانون" رکسانا Rivera, معاون رئیس جمهور از 32BJ SEIU اتحادیه است که نشان دهنده یک تا حد زیادی از مهاجرت نیروی کار گفت: در آزادی مطبوعات.

"هرگز وجود داشته است و مهم تر از زمان برای این لایحه به تصویب بیش از در حال حاضر. همین دلیل است که من متعهد به شرکت در این سریع است." قانون (H 3012/S 2061) لقب توسط هواداران به عنوان کار و خانواده تحرک عمل دریافت مطلوب گزارش در امتداد خط حزب از کمیته حمل و نقل در ماه فوریه چند روز پس از حامیان راه اندازی اعتصاب غذا به منظور جلب توجه به این مسئله است.

کمیته نسخه از این لایحه نشسته است دست نخورده برای ماه قبل از مجلس سنا راه و روش کمیته.

در ماه سپتامبر در مجلس سنا رئیس جمهور کارن Spilka گفت: این لایحه باید به تصویب عمومی دلایل ایمنی. "وجود دارد مانند 14 کشورهای دیگر که این را انجام داده اند و آسمان صاف نشده افتاده Spilka گفت.

سازمان دهندگان تجمع در اطراف یک راننده مجوز متمم حمایت شده توسط مظنونان حمله به دانشگاه کریستین باربر و Tricia Farley-Bouvier به یک پلیس لایحه اصلاح قانون مشخص شده برای مذاکرات در روز چهارشنبه و پنج شنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن