تجلیل اخیر سرمقاله

هدف از این نامه احتمالا سازگار نیست با بیشتر به تعریف شما در گذشته چندین سرمقاله با تاکید بر کسانی که از مارس

توسط ATSHNEWS در 31 اردیبهشت 1399

هدف از این نامه احتمالا سازگار نیست با بیشتر به تعریف شما در گذشته چندین سرمقاله با تاکید بر کسانی که از مارس 17 و 18. نه تنها آنها قدرتمند را در خود اما bucked روند اخیر در اکثر روزنامه ها از هر گونه بی احترامی و همه افراد و نظرات زیر داستان خود را.

من خود را پیدا سرمقاله حمایت از CBS خبرنگار کاترین Herridge به خصوص برجسته در آن شما در حال حمایت از یک روزنامه نگار می نویسد که برای یک رقابت اخبار ناشر.

من نیز در بر داشت سرمقاله خود از مارس 17 به توان الهام گرفته از بیانیه یک حقیقت است که به طور کلی تحت پوشش بیش از دو سال گذشته توسط بسیاری از رسانه ها. شده است که Congressman Adam Schiff اجازه داده شده توسط اکثریت در مجلس نمایندگان ایالات متحده همچنان به دروغ و به ترویج تحقیقات بر اساس دروغ و نادرست محل برای بیش از دو سال مانع رئیس جمهور ما در کار خود را برای ما و هزینه مالیات دهندگان میلیون ها و میلیون ها دلار.

من فقط می توانم امیدوارم که رای دهندگان در شیف منطقه در کالیفرنیا معتقد هستند توسط سرمقاله خود به جای او که در دفتر این نوامبر اما بر اساس مشاهدات من از آنها ما در این کشورهای مشترک المنافع ارسال به واشنگتن من اصلا امید زیادی برای چنین به عنوان نتیجه است.

هرشل C Jones
وستمینستر



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب