KPCC Mysuru نیروی کار: دولت برای نجات کشاورزان فقیر و

میسور/Mysuru: در کارناتاکا پرادش کنگره کمیته (KPCC) Mysuru درآمد بخش COVID-19 نیروی کار کمیته از دولت خواست بر

توسط ATSHNEWS در 9 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: در کارناتاکا پرادش کنگره کمیته (KPCC) Mysuru درآمد بخش COVID-19 نیروی کار کمیته از دولت خواست برای آمدن به نجات از کشاورزان مضطرب و ضعیف که در مواجهه با بسیاری از مشکلات پس از COVID-19 سراسر کشور مستند.

این کمیته ارسال یک نامه به معاون کمیسر Abhiram G. Sankar در اینجا در روز شنبه.

این تفاهم نامه از دولت خواست به حواله تومان.5,000 هر یک به حساب های بانکی از کشاورزان و کارگران از unorganised بخش و جان Dhan دارندگان حساب به طور مستقیم به خرید تمام محصولات کشاورزی و توزیع اضافی 10 کیلوگرم برنج 5 کیلوگرم گندم و 3 کیلوگرم dal به BPL دارندگان کارت.

این کمیته همچنین می خواستم به دولت اعلام یک بسته ویژه برای MSME بخش و همه کارگران آمدن در این بخش به اطمینان حاصل شود که تمام کارکنان مشغول به کار در بخش خصوصی دریافت دستمزد برای ماه های مارس و آوریل و می بینیم که تمام بخش عمومی بانک ها به دنبال دولت مرکزی جهت در مورد تاخیر در وام.

صحبت به مناسبت وظیفه نیروی رئیس کمیته و وزیر سابق N. Cheluvarayaswamy گفت که این کمیته مورد مطالعه قرار COVID-19 سناریو در هشت ولسوالی آینده تحت Mysuru درآمد بخش – Mysuru, Kodagu, مندیا, Chamarajanagar حسن Chikkamagalur, Dakshina کانادا و Udupi – زیر که گزارش آماده شد و بر اساس یافته های این مطالعه است. این گزارش برجسته ساقط دولت, او گفت:, و اضافه کرد که این گزارش همچنین دارای چندین پیشنهادات ارزشمند به دولت برای اداره بهتر COVID-19 مستند وضعیت.

این کمیته همچنین می خواستم دولت به درخواست خصوصی درمانگاه ها و بیمارستان ها که باقی مانده اند بسته به دلیل مستند برای بازگشایی بلافاصله و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم به عنوان غیر COVID-19 بيمار در حال پیدا کردن آن را دشوار است به درمان بیماری خود.

سابق Chamarajanagar MP R. Dhruvanarayan, MLAs دکتر Yathindra Siddharamaiah و H. P. Manjunath, MLC R. Dharmasena سابق MLAs Vasu و M. K. Somashekhar District کنگره رئیس جمهور Dr. B. J. Vijaykumar شهرستان جمهور R. Murthy و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن