بچه ها سزاوار همه گیر زمان پخش بدون پدر و مادر خود را گرفتن دستگیر

اگر به عنوان پدر و مادر ندارد و به اندازه کافی به نگرانی در مورد در میان یک بیماری همه گیر در هفته گذشته من یک

توسط ATSHNEWS در 8 اردیبهشت 1399

اگر به عنوان پدر و مادر ندارد و به اندازه کافی به نگرانی در مورد در میان یک بیماری همه گیر در هفته گذشته من یک وحشتناکی ناراحت کننده ایمیل از یک پدر و نوشت که به می گویند که کودک خدمات محافظ یا CPS آمده بود به بررسی او.

نه به خاطر خود بچه ها نبودند اجتماعی فاصله. نه به خاطر هر گونه ضرب و شتم و یا گرسنگی و یا عمدی قرار گرفتن در معرض میکروب خطرناک. او در حال بررسی اجازه می دهد خود را, کودکان و نوجوانان سنین 6 و 3 بازی خود مقابل چمن.

حتی در میان زیستی فاجعه به نظر می رسد که صرف نظر از بچه ها خارج خود به خود برخی از حملات به غیر مسئولانه است. یک تماس ساخته شده است. اما پس از آن به جای اختصاص کشیده منابع دولتی نسبت به خانواده واقعی پریشانی با توجه به COVID-19 CPS و پلیس هنوز درمان کودکان, هوای آزاد, بازی به عنوان یک جرم و جنایت است.

چگونه است که برای بچه ها امن تر?

ایمیل به من آمد از یک پدر در تگزاس است. او نوشت: "در حالی که اجازه بچه ها من بازی در حیاط جلو من CPS به نام به من. من را با آنها وجود دارد اما من از هر 5 تا 10 دقیقه و از طریق پنجره بین چک."

زمانی که مسئول پرونده وارد شدند پسر او ساخته شده برخی از پاپ کورن و مسئول پرونده اظهار نظر در مورد چگونه متکی به او بود. اما متکی به خود باشد یا مسئول پرونده اضافه شده پدر تا به حال به توسط خود بچه های جانبی در تمام زمانها.

است که به سادگی درست نیست.

"Misstatements قانون مانند این اتفاق می افتد در سراسر کشور می گوید:" دیرین شیکاگو مبتنی بر رفاه کودکان وکیل دایان Redleaf. "غفلت از قوانین در نظر گرفته شده برای محافظت از کودکان از آسیب های جدی. به همین دلیل آن مهم تر از همیشه به سیاست حفاظت از کودکان درست است."

این ایده که کودکان و نوجوانان می توانید بازی در چمن خود را به آرامی تحت نظارت مزخرف در بهترین زمان است. هنگامی که وجود دارد یک بیماری همه گیر و بچه ها cooped 24/7 برای هفته در یک زمان آن را حتی بیشتر مهم است که همه ما درک می کنیم: کودکان و نوجوانان نیاز به برخی از زمان بازی. پدر و مادر نیاز به برخی از زمان کار. حتی اگر هلیکوپتر پدر و مادر بود دیوانه هنجار قبل از آن غیر ممکن است در حال حاضر.

و آنچه از این واقعیت است که ما تمام شده است گفت: برای حفظ ما در تعاملات فرد به حداقل در این لحظه ؟ آیا مسئول پرونده حداقل فاصله اجتماعی?

پدر به من گفت که او تا به حال نه او را مورد سوال او را برای بیش از 40 دقیقه. بنابراین اگر خانواده اش تا به حال ویروس و مسئول پرونده تا به حال را در او مشاهده "او به احتمال زیاد مریض و گسترش آن است."

به سختی یک پیروزی بزرگ برای حفاظت از کودکان.

در واقع حفاظت در طول یک بیماری همه گیر به معنی مقامات باید شروع به شناخت است که پدر و مادر که به بچه های خود را کمی از استقلال گاهی اوقات از رتبه ضرورت در حال غفلت. آنها در حال ساخت بهترین تصمیم ممکن است.

فکر می کنم از یک مادر که برای اجرا به سوپر مارکت. باید او را بکشید بچه ها او را به فروشگاه خود را که در آن آنها ممکن است به دست آوردن و یا گسترش این ویروس ؟ نیست آن را حس بیشتری برای او به ترک 9 ساله در خانه با 4 سال برای یک کمی ؟

اینها روزمره تصمیم گیری های پدر و مادر را به همه زمان ها است. بی توجهی به این معنا نیست ساخت یک تصمیم خاص من یا شما ممکن است را ندارد. غفلت به معنای تصمیم گیری که هیچ شایسته پدر و مادر را.

Coronavirus یا نه پدر و مادر شده اند تحت فشار بیش از حد به شناور در هر ثانیه تنها بیش از بچه های خود را. در این زمان اجازه دهید همه چیز را crazier با بررسی مادران و پدران که به سادگی اجازه دهید کودکان خود را باید کمی هوای تازه یا کسانی که به آنها اجازه ماندن در خانه برای کمی زمانی که پدر و مادر مورد نیاز در جای دیگر (و کمتر مردمی در معرض بهتر است).

و سپس هنگامی که این بیماری همه گیر فروکش بیایید خودمان را به اجازه می دهد که بچه ها و پدر و مادر خود را — نگه دارید که با بهره گیری از با ارزش استقلال.

Lenore Skenazy است که رئیس جمهور اجازه رشد بنیانگذار رایگان-محدوده کودکان و نوجوانان و نویسنده کتاب "جهان رفته Skenazy?" برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Lenore Skenazy (Lskenazy@yahoo.com) و خواندن ویژگی های دیگر سازندگان سندیکای نویسندگان و کاریکاتوریست بازدید سازندگان سندیکای سایت در www.creators.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن