کندی: سیاست virus ممکن است گسترش نفوذ محرک

بوستون – کمک به دولت های ایالتی و محلی خواهد بود "یک قطعه بزرگ" از یک چهارم فدرال COVID-19 امداد بسته بندی کنگ

توسط ATSHNEWS در 27 خرداد 1399

بوستون – کمک به دولت های ایالتی و محلی خواهد بود "یک قطعه بزرگ" از یک چهارم فدرال COVID-19 امداد بسته بندی کنگره ایالات متحده جو Kennedy III, پیش بینی پنج شنبه, بستن بودجه امداد به رئیس جمهور تهمت انتخابات تلاش و ظرفیت برخی از ایالت های جنوبی که در حال تجربه رشد در COVID-19 موارد است.

کندی در انگلستان جدید شورای ویدئو کنفرانس نیز مورد بحث اضافی کمک های فدرال برای بیمارستان ها و مراکز آموزش عالی و توصیف رهبری مجلس سنا به عنوان یک مانع برای عبور زیرساخت قانون.

او گفت: بیمارستان ها که در بسیاری از موارد متوقف شده خود را به تولید درآمد روش انتخابی در حالی که درمان COVID-19 بیماران دچار "ویرانگر" ضربه مالی و "کاملا نیاز به حمایت اضافی."

برخی کوچکتر کالج بود که عامل تنگ حاشیه قبل از همه گیر آمار در حال حاضر "teetering در آستانه" کندی گفت. او گفت: "باید به یک گفتگو در واشنگتن" در اطراف نیازهای خود را به دلیل تاثیری که خواهد آمد از دررفتگی کارگران اساتيد و دانشجويان اگر مدارس نزدیک است.

این مورد برای بیشتر فدرال کمک به دولت ها و شهرداری ها, کندی با اشاره به خوشه در COVID-19 مورد اعداد در برخی از ایالتها و گفت: جوامع در سراسر ماساچوست در حال حاضر صادر اخراج اعلامیه به "صدها نفر از معلمان" و سال مدرسه آمد به نزدیک و ولسوالی های نگاه به آینده را به آینده.

با توجه به ماساچوست انجمن معلمان که قصد دارد چند اقدامات این هفته به تماس برای مدرسه, بودجه دوشنبه, علامت یک مهلت قانونی برای اطلاع رسانی به معلمان در سه سال اول خود را از خدمات و اگر قرارداد خود را تمدید نمی شود.

"من فکر می کنم بسیاری انتظار دارند بسیار وحشتناک عناوین و منتشر شده در مطبوعات که بعد از آمدن این بعد از ظهر" کندی گفت.

کندی که در تلاش برای سرنگون وزیر بهداشت ، Ed Markey در سپتامبر. 1 دموکراتیک اولیه پیشنهاد انتخابات سال دینامیک می تواند نقش مهمی در شکل دادن به محرک قانون.

"من همچنین فکر می کنم که رئیس جمهور چهار سال پیش تا به حال سه و نیم درصد نرخ بیکاری و در حال حاضر آن را در شمال 16 درصد و هنوز هم وجود دارد 1.5 میلیون برنامه های کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذشته پس اگر او را برای رفتن به سعی کنید به ایجاد یک مورد برای انتخاب مجدد او را به به یک مورد در یک اقتصاد رو به رشد در آن لحظه و یک بازیابی و چند تریلیون دلار از کمک های اضافی قطعا کمک خواهد کرد او را که مورد" کندی گفت.

خانه گذشت 3 تریلیون دلار بسته محرک در ماه مه پیشنهاد شده است که به هدایت نزدیک به 1 تریلیون دلار در کمک به دولت محلی ارضی و قبیله ای دولت. رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل کرده است که لایحه یک "رژه پوچ" و نشان داد که مجلس سنا به دنبال یک رویکرد متفاوت به یک چهارم مرحله از امداد رسانی است.

کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو در یک فاکس کسب و کار مصاحبه روز شنبه گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که به دنبال یک لایحه است که آبشار در وسط خانه را 3 تریلیون دلار و $1 تریلیون قیمت است که مک کانل پیشنهاد کرده است. ناوارو گفت: "کلید محوری" این لایحه باید در تولید شغل است.

"رئیس جمهور این است که بسیار علاقه مند به چیزی حدود حداقل 2 تریلیون و با یک حجم است که با تمرکز بر آوردن خانه ما تولید پایه شروع با دارو و لوازم پزشکی و تجهیزات," او گفت:.

کندی توصیف یمن موضع در این لایحه به عنوان "نرم شدن."

"من انتظار وجود دارد رفتن به یک نسبتا قوی بسته است که حرکت می کند و من فکر می کنم کاخ سفید است به رسمیت شناختن است که گزارش ها بیش از حد."

600 هفتگی بیکاری add-on های ایجاد شده تحت زودتر فدرال محرک قانون است که میله میله به پایان می رسد در ماه آینده. New England شورای رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت جیم برت خواسته کندی در مورد احتمال تمدید و اشاره کرد که کاخ سفید انتقاد کرده است آن را به عنوان یک پتانسیل بازدارنده برای بازگشت به کار.

کندی اذعان کرد او را شنیده ام که نقد و گفت: او را نیز "شنیده می شود مقدار زیادی از مردمی می گویند" هی بیا جولای وجود دارد رفتن به یک بحران سلب حق اقامه دعوی در این کشور است.'"

"این دو چیز من خیلی مطمئن نیستم کسانی که به طور کامل سازگار" کندی گفت. "آنها ممکن است برای برخی از, اما اگر شما در حال ساخت بیش از قبل از شما بودند, امیدوارم شما در مورد از دست دادن خانه خود را. و راه, شما می دانید اگر شما صرف زمان زیادی را در جوامع با درآمد افراد و کاهش درآمد طبقه کارگر در حال حاضر به نظر نمی رسد مانند مردمی هستند دقیقا نورد در کل مقدار زیادی از پول اضافی و تمام است که در مورد آن هیجان زده."

برت خواسته کندی در مورد شانس عمده زیرساخت های بسته در حال حرکت از طریق کنگره گفت که می تواند یک راه برای قرار دادن مردم به کار می کنند. یک زیرساخت لایحه مورد بحث قرار گرفته در سراسر تهمت ریاست جمهوری, اما هرگز به دست آورده حرکت.

کندی گفت: ایده "باعث افتضاح بسیاری از حس."

"چالش در این پایان می رسد تا که آقای مک کانل از کنتاکی," او گفت:. "من امیدوارم که وجود دارد رفتن به یک فرصت حداقل برای انجام کاری در اینجا و اگر نه در حال حاضر شما می دانید من می خواهم بگویم اگر آن را یک موفقیت در انتخابات برای دموکرات ها در پاییز این امر می تواند یک اولویت بزرگ برای همه ما می آیند زمستان آمده 2021 اگر ما این فرصت را داشته باشد."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب