قاضی قوانین مریم تهمت می انتشار کتاب در مورد عموی او

توسط لری NEUMEISTERنیویورک (AP) — مریم تهمت می توانید در مورد بحث بسیار مهم کتاب او نوشت: در مورد عموی رئیس جم

توسط ATSHNEWS در 24 تیر 1399

توسط لری NEUMEISTER

نیویورک (AP) — مریم تهمت می توانید در مورد بحث بسیار مهم کتاب او نوشت: در مورد عموی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در اعتراض رئیس جمهور را برادر یک قاضی حکم داد دوشنبه به عنوان او برداشته سفارش که مسدود شده بود از انتشار و یا توزیع کار خود را.

قاضی هال B. Greenwald در نیویورک, نیویورک رد استدلال توسط برادر رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن که مریم تهمت مسدود شده از صحبت در مورد اعضای خانواده علنا با توافق بستگان ساخته شده به حل و فصل املاک پدرش پس از مرگ او.

قاضی گفت: محرمانه بودن بند در سال 2001 توافق "بیشترین بازدید را در چارچوب زمان تهمت شرایط خانواده در سال 2020 خواهد '...توهین سیاست های عمومی به عنوان یک قبل از خویشتن داری در محافظت سخنرانی...'"

"با وجود این که این کتاب منتشر شده و توزیع شده در مقادیر بزرگ به فرمان Mary L. مغلوب ساختن پیشی جستن در این مقطع خواهد بود نادرست و در خدمت هیچ هدف. این امر می تواند مسئله" این قاضی نوشت.

Greenwald گفت: قرارداد محرمانه است که حل و فصل دعاوی متعدد عمدتا مربوط به جنبه مالی این معامله که نیست, به عنوان جالب در حال حاضر آن را به عنوان ممکن است از دو دهه پیش.

"از سوی دیگر غیر محرمانه بخشی از توافق مغلوب ساختن پیشی جستن روابط خانوادگی ممکن است جالب تر در حال حاضر در سال 2020 با انتخابات ریاست جمهوری در افق" قاضی گفت.

او همچنین نوشت که رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن به حال نشان داده نشده است هر گونه خسارت که این کتاب را نشر می شود خود را و یا عمومی است.

رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن است اغلب ذکر شده در این کتاب است که به دنبال ردیابی چگونه اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار بود توسط رئیس جمهور پدر موفق املاک و مستغلات مالک و چگونه ممکن است رئیس جمهور باید توسعه یافته و برخی از صفات شده اند که اکثر آشکار در کاخ سفید است.

مریم مغلوب ساختن پیشی جستن یک روانشناس آموزش دیده و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تنها خواهر زاده نوشت: در این کتاب است که او تا به حال "هیچ مشکل تماس دونالد یک عاشق — او در دیدار تمام نه معیارهای مشخص شده در "راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی."

قاضی معکوس سفارشات او صادر شده به طور موقت مسدود کردن مریم تهمت و ناشر Simon & Schuster از انتشار یا توزیع ارسال به تمام کتاب در مورد رئیس جمهور. قاضی تجدید نظر در حال حاضر برداشته منظور مسدود کردن Simon & Schuster.

کتاب "بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مرد" در اصل منتشر شود در پایان ماه ژوئیه. این ناشر اعلام کرد که در هفته گذشته منتشر خواهد شد شنبه.

مریم تهمت وکیل تئودور Boutrous جونیور گفت: قاضی "آن را درست کردم در رد تهمت خانواده تلاش برای خرد کردن مریم مغلوب ساختن پیشی جستن هسته ای, سیاسی, سخنرانی در مورد مسائل مهم را با خود بردند."

"متمم اول قانون اساسی ممنوع قبل از محدودیت زیرا آنها غیر قابل تحمل تخلفات در حق شرکت در دموکراسی است. فردا مردم آمریکا قادر خواهد بود به عنوان خوانده شده مریم کلمات مهم برای خود" او در بیانیه ای گفت.

در یک بیانیه Simon & Schuster گفت که "خوشحال است که دادگاه را رد کرده است شاکی درخواست دستور مقدماتی و خالی موقت سفارش محدود در برابر ما نویسنده Mary L. مغلوب ساختن پیشی جستن."

آن افزود: "نامحدود حق انتشار مقدس آمریکایی آزادی و تاسیس اصل جمهوری ما و ما تحسین دادگاه برای تایید به خوبی تثبیت در برابر سوابق قبل از خویشتن داری و قبل از انتشار احکام" آن اضافه شده است. "'بیش از حد و هرگز به اندازه کافی است که یک کار از اهمیت زیادی با مفهوم واقعی ملی ما گفتمان و ما نگاه به جلو به در آوردن آن به یک مکان است که به وضوح مشتاق به آن را بخوانید."

پیام به دنبال نظر شدند با یک وکیل برای رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن.

در آستانه انتشار آن مریم تهمت کتاب قرار گرفت No. 1 در Amazon.com لیست پرفروش ترین کتاب.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن