JSS AHER را بدست آورده 'این بار آموزش عالی تاثیر رتبه بندی'

میسور/Mysuru: نسخه دوم از بار آموزش عالی تاثیر رتبه بندی' که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد که چگونه دانشگ

توسط ATSHNEWS در 6 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: نسخه دوم از بار آموزش عالی تاثیر رتبه بندی' که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد که چگونه دانشگاه ها در سراسر جهان در حال مقابله با برخی از بشریت مشکلات اغلب با فشار دادن و از بین بردن فقر و ارتقای سلامتی و خوب بودن برای تضمین برابری جنسیتی و اقدام بر بحران آب و هوا.

بیش از 750 دانشگاه از 85 سرزمین های گنجانده شده در رتبه بندی کلی. از هند 79 موسسات آموزش عالی شرکت کننده در رتبه بندی روند.

JSS آکادمی آموزش عالی و تحقیقات (JSS AHER), Mysuru شده است رتبه بندی شده در گروه 201-300 در جهان می شود و 3 در هند (پس از IIT Kharagpur و هندوستان موسسه فناوری) و 1 در کارناتاکا رتبه بندی می شود در این سیستم رتبه بندی جهانی.

لازم به ذکر است به ذکر است که در گفت تاثیر رتبه بندی SDG 3 – سلامتی و رفاه JSS آکادمی آموزش عالی در رتبه 20 جهان و 1 در هند. در اولین نسخه بیش از حد JSS آکادمی به دست داشتند از جمله نمونه موقعیت شده است و قادر به حفظ و بهبود همان.

JSS آکادمی شده است در میان 50 دانشگاه/ موسسات آموزش عالی در هند به طور مداوم به مدت چهار سال گذشته توسط NIRF (ملی نهادی چارچوب رتبه بندی) و همچنین رتبه 4 در میان خصوصی و موسسات آموزش عالی توسط ARIIA (اتل رتبه بندی موسسات بر نوآوری دستاوردهای) رتبه بندی ابتکار MHRD دولت هند و دوباره معتبر ملی ارزیابی و اعتباربخشی شورای (NAAC) با A+ Grade (CGPA از 3.47 از 4) در سال 2018 است. آن را نیز اعطا شده است دسته 1 وضعیت UGC برای حفظ استانداردهای بالاتری از تعالی با توجه به آزادی مطبوعات از JSS آکادمی ثبت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن