جری اسلوان مربیگری بزرگ جاز شکوه روز می میرد در 78

توسط تیم رینولدزجری اسلوان راه می رفت تا مرحله به مرحله در سالن بسکتبال شهرت خود را enshrinement سخنرانی در سا

توسط ATSHNEWS در 3 خرداد 1399

توسط تیم رینولدز

جری اسلوان راه می رفت تا مرحله به مرحله در سالن بسکتبال شهرت خود را enshrinement سخنرانی در سال 2009 تقریبا به عنوان اگر او بودند هراس آنچه در چند دقیقه آینده به ارمغان بیاورد.

او هرگز می خواستم در کانون توجه است.

"این بسیار دشوار است برای من" اسلون گفت که شب.

صحبت کردن در مورد خود را که آسان نبود. اما بسکتبال او همیشه ساخته شده است که به نظر می رسد ساده است.

اسلون که صرف 23 سال به عنوان مربی تیم یوتا جاز و در زمان تیم نهایی NBA در سال 1997 و 1998 درگذشت جمعه در 78. این تیم گفت که به مدت چهار سال او به بیماری پارکینسون و Lewy body dementia.

اسلون به ریاست جلال روز از جان استاکتون و کارل مالون pick-and-roll-to-کمال عصر در سالت لیک سیتی. او چهارم در NBA all-زمان پیروزی لیست.

"قبل از آمدن به یوتا من قطعا آگاه مربی اسلون و آنچه که او به معنای به NBA و به مربیگری جهان" جاز مربی Quin اسنایدر در روز جمعه گفت. "اما پس از زندگی در ایالت یوتا من می دانم که چقدر او واقعا به معنای به دولت است."

اسلون شده بود همه ستاره به عنوان یک بازیکن با شیکاگو بولز خود را به رهبری آلما مادر, Evansville به یک جفت از NCAA college بخش ملی قهرمانی و دستیار مربی در سال 1996 تیم المپیک ایالات متحده است که موفق به کسب یک مدال طلا در آتلانتا بازی. او را سقوط در عشق با این بازی به عنوان یک دانش آموز در یک اتاق ایلینوی, مدرسه, هرگز, فراموش کردن ریشه های خود را.

"او بیش از 40 سال در NBA نیز به موازات یک دوره رشد فوق العاده ای در لیگ یک زمان هنگامی که ما تا حد زیادی بهره مند از خود فروتنی مهربانی و عزت و کلاس" کمیسر NBA آدم نقره گفت.

اسلون گفت: اغلب اعداد به معنای چیزی برای او. که شرم آور است چرا که او بسیاری را به تعجب.

اسلوان را 1,221 NBA مربیگری برنده تنها لنی Wilkens, دان نلسون و Gregg Popovich جلوتر از او. و اسلون 23 فصل با جاز دوم-طولانی ترین رشته ای است که یک مربی با یک تیم در تاریخ NBA; Popovich است که در 24 فصل با سن آنتونیو اسپرز.

"ما از دست رفته یکی از غول های بسکتبال نه تنها از NBA انواع اما بسکتبال به طور کلی گفت:" دیرین NBA اجرایی راد خار که استخدام خار به عنوان مربی تیم بولز در سال 1979. "هیچ کس تا به حال بازی سخت تر است. او بسیار بازیکن خوب و پس از آن تبدیل به یکی از برترین مربیان در تاریخ NBA است."

از اسلون 23 فصل با جاز تیم به پایان رسید در زیر .500 علامت فقط یک بار. او یکی از پنج مربیان به پرسه زدن در حاشیه برای حداقل 2000 و تنها یکی از آن پنج نفر با یک پیروزی در صد بهتر از .600.

و او احترام بود به عنوان یک بازیکن با گاو و شماره 4 نیوجرسی اولین بازنشسته توسط حق رای دادن.

"وفاداری خود را نشان افتخار و بدون رویکرد به رقابت کامل بود برای این بازی گفت: Miami Heat جمهور پت رایلی همکار Hall of Famer که آن را به نام یک امتیاز به مربی تیم مقابل اسلوان. "جری خواهد شد در تاریخ به عنوان یکی از مهمترین و تحسین برندگان بزرگ و اساتيد محترم از بسکتبال تا کنون."

اسلون صرف 34 سال در جاز سازمان به عنوان سر مربی و دستیار دیده بانی یا ارشد بسکتبال مشاور. اسلون آغاز شده به عنوان یک طلایه دار ترویج شد و به عنوان دستیار تحت فرانک انگشت در سال 1984 شد و ششمین مربی تاریخ حق رای دادن در دسامبر. 9, 1988 پس از انگشت خود استعفا داد.

"مانند استاکتون و مالون به عنوان بازیکن جری اسلوان کاملی از سازمان" جاز در بیانیه ای گفت. "او خواهد بود تا حد زیادی از دست رفته است."

اسلون بازنشسته به عنوان مربی موسیقی جاز به طور ناگهانی در سال 2011 در میان گزارش از درگیری با Deron Williams, تیم گارد نقطه در زمان. ویلیامز در یک Instagram پست جمعه گفت که او "برکت" برای بازی اسلون.

"من می دانم که همه چیز پایان ندارد به خوبی بین ما در یوتا با این حال من خوشحالم که من این شانس را به نشستن با او را قبل از آن خیلی دیر شده بود" ویلیامز نوشت. "قطعا چیزی است که می باید خالی از سکنه من برای بقیه زندگی من است."

اسلون مربی تیم بود در Evansville برای همه پنج روز در سال 1977. او پس از آن ساخته شده دشوار و سرنوشت ساز — تصمیم گیری.

او را بیش از برای خود مربی دانشگاه آراد McCutcheon بود که گذاشت. اسلون قرارداد امضا کرده اما مورد حمایت خارج به سرعت نامعلومی با استناد به دلایل شخصی. بعد از آن که سال, یک هواپیما حامل Evansville تیم و مربیان سقوط و کشته شدن همه ی 29 سرنشین.

او نه چپ Evansville اسلون می تواند به راحتی در آن هواپیما. و او فکر که بارها بیش از چهار دهه آینده.

"این حادثه در دسامبر 13th, سال 1977 به من فهماند که وجود دارد خیلی بیشتر از همه چیز مهم تر از بازی بسکتبال" اسلون گفت: در سال 2009. "حتی اگر من عاشق این بازی من همیشه سپاسگزار برای آنچه در آن است به من داده."

اسلوان را طول عمر با جاز قابل توجه بود. در طول زمان خود را در ایالت یوتا رفتن 1,127-682 در فصول منظم وجود دارد 245 مربیگری تغییرات در اطراف لیگ و پنج تیم — شارلوت, Memphis, تورنتو, اورلاندو و مینه سوتا — حتی نمی وجود دارد زمانی که او آغاز شده و با موسیقی جاز.

او مربی شیکاگو برای بخش از سه فصل رفتن 94-121. بازی خود را حرفه ای وجود دارد کوتاه قطع شد و با زانو مسائل و او به طور متوسط 14.0 امتیاز 7.4 ریباند و 2.5 کمک در 755 بازی.

آنها به نام اسلون "اصلی گاو" از آنجا که او انتخاب شد و در سال 1966 توسعه پیش نویس و شناخته شده برای او سختی و شن. او باقی می ماند تنها بازیکن NBA به طور متوسط بیش از هفت ریباند و بیش از دو دزد یک بازی در حرفه خود.

جری رینسدرف به نام اسلون "چهره Bulls سازمان از آغاز به کار آن از طریق اواسط 1970s."

"یک بازیکن بزرگ و یک تالار مشاهیر NBA مربی" گاو رئیس در روز جمعه گفت. "مهمتر از جری شد و یک فرد بزرگ است."

___

AP ورزشی نویسنده اندرو سلیگمن در شیکاگو کمک به این گزارش.

___

بیشتر AP NBA: https://apnews.com/NBA و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب