آن زمان برای رژیم صهیونیستی است. بیکر به استعفا

فقط چگونه بسیاری از شکست ها می تواند مردم ماساچوست تحمل از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر?خواستار استعفای فران

توسط ATSHNEWS در 8 تیر 1399

فقط چگونه بسیاری از شکست ها می تواند مردم ماساچوست تحمل از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر?

خواستار استعفای فرانسیسکو Urena در حال حاضر وزیر سابق از جانبازان خدمات کاه آخرین در یک سری از حرکت های بد از فرماندار. بیکر قبول استعفای Urena به پوشش خود در انتصاب سیاسی در هولیوک سربازان خانه به جای یک فرد واجد شرایط برای رهبری این تسهیلات که منجر به بیش از 100 مرگ و میر ناشی از سن جانبازان. او با استفاده از Urena یک تزئین جنگ آمریکا قهرمان خود را به عنوان قربانی به پوشش فرماندار خود قضاوت ضعیف و بیآنکه به عنوان یک مدیر.

نهایی ننگ به عنوان یک مقام دولتی است که برای ذخیره کردن مقصر برای یک رسوایی در کسی نیست که لایق سرزنش مانند Urena. فرانسیسکو است که به خوبی شناخته شده به جانبازان به خصوص در دره Merrimack به ویژه لارنس که در آن او شروع به زندگی خود را جاه طلبی در خدمات از همرزمانش.

Urena های دریایی, جنگ عراق کهنه قلب بنفش گیرنده یک مرد بی عیب و نقص شخصیت افتخار و گریس استفاده می شود مانند یک قطعه از کاغذ توالت و دور انداخته شده برای محافظت از فعالیت های سیاسی از یک فرماندار نالایق. بیکر استفاده Urena... و جانبازان در ماساچوست را هرگز فراموش نکنید.

فرماندار هنوز به نشان دادن هر گونه واقعی پشیمانی برای او وجود ندارد و رهبری در طول RMV رسوایی که منجر به مرگ و میر دریایی ایالات متحده جانبازان در راه خود را به یک رویداد خیریه. او به خود عبور بر روی آن است.

سال پیش هنگامی که آن را نامزد بیکر, نامزد ایستاده بود در مقابل صدها تن از جانبازان در Mottolo VFW پست در ریور و وعده دادند که اولویت ساخت مسکن برای جانبازان. او ایستاده در مقابل از اواخر مدال افتخار دریافت کننده Thomas J. Hudner جونیور و وعده به ما ایستاده جانبازان و آنها را به یک اولویت است. پنجشنبه reneged در آن وعده و جانبازان در ماساچوست نیاز به تصدیق و به یاد داشته باشید که.

رژیم صهیونیستی. بیکر اتحاد جناح به COVID 19 بازیابی در دولت و در نتیجه یکی از بالاترین نرخ بیکاری در کشور است. او پرسشگری دارد مجبور اکثر جانبازان باشگاه مانند آمریکا سپاه و VFW را به طور دائم و یا آن را در نظر بگیرند چرا که آنها نمی توانند باز برای کسب و کار. جانبازان یک بار دیگر در حال گرفتن فشار از کسی که هرگز در خدمت کشور ، من حدس می زنم به عنوان ضرب المثل می رود; کسانی که خدمت می کنند نمی دانند و کسانی که نمی دانم, نمی مراقبت. این یک عبارت قدیمی است که به نظر می رسد به جا بیکر سادگی.

مردمی وجود دارد هیچ بهانه ای باقی مانده برای بیکر. یک بار محبوب ترین فرماندار در کشور انجام داده است کمی برای اثبات به جانبازان چه رسد به مردم ماساچوست که او همیشه سزاوار محبوبیت او یک بار لذت می برد.

خط پایین بیکر از طریق یک سری از تصمیم گیری های بد قضاوت ضعیف و خالی وعده های شکست خورده جانبازان در ماساچوست است. او شکست خورده است و مردم ماساچوست مگر اینکه البته شما مترقی لیبرال شهردار انتظار به طور بالقوه چالش بیکر برای فرماندار در فرمانداری انتخابات.

هر کسی می تواند منجر شود که بار خوب هستند اما هنگامی که بار سخت یک شخصیت واقعی را نشان می دهد و بیکر شخصیت ضعیف است و در بهترین حالت. وقت آن است که برای مردم ماساچوست به درخواست فرماندار به استعفا. مطمئن شوید که این شاید برای اولین بار مردم ممکن است خواندن این درخواست اما اجازه دهید آن را در حال حاضر در ثبت دائم.

بیکر از طریق اختلال در قضاوت یک شکست سیاسی و ترسو که باید ایستاده بود تا برای جنگ آمریکا قهرمان Urena به جای درخواست برای استعفای خود را.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن