آن را سخت به بگویید اگر روح تسوشیما زندگی می کنند تا اعتیاد به مواد مخدره

محتوای مقالهبسیاری از عشق به وضوح رفته را به روح تسوشیما.گوش دادن به توسعه دهندگان در Sucker Punch Productions

توسط ATSHNEWS در 27 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

بسیاری از عشق به وضوح رفته را به روح تسوشیما.

گوش دادن به توسعه دهندگان در Sucker Punch Productions بحث در مورد آینده PS4 بازی در طول بازی اخیر گیم پلی نسخه ی نمایشی شما می توانید بگویید این تیم بسیار پرشور در مورد ساخت یک بازی با الهام از کلاسیک سامورایی سینما. هک آنها حتی با قرار دادن در یک گزینه به بازی کل بازی در سیاه و سفید.

بازی به نظر می رسد به سادگی زرق و برق دار و در عین حال من مطمئن هستم که آنچه را برای رفتن به ویژه در مورد آن از دیدگاه گیم پلی.

بازی نسخه ی نمایشی نشان داد برخی از ارکان گیم پلی از جمله اکتشاف خفا و مبارزه با. اکتشاف بخش جالب به نظر می رسد به عنوان تسوشیما در تلاش است به شکل همهجانبه بیشتر راه را برای بازیکنان به حرکت جهان است. بازیکنان با فشار یک دکمه است که باعث وزش باد جهت آن هدایت آنها به جای یک نقطه نشانگر.

مخفیکاری و مبارزه با تسوشیما به نظر می رسد...خوب است. به نظر می رسد به خوبی طراحی شده است. اما Sucker Punch واقعا برگزار شد در نشان دادن چه نوع گیم پلی می توان انتظار داشت که امیدوارم.

ما شاهد شخصیت اصلی Jin ساکایی شویی به دشمن گاه و بچه ها بد برداشت کردن یک به یک و همچنین شرکت در برخی از شمشیر مبارزه با.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن