انزوا باعث می شود آن را در معشوق تعطیلات

یکشنبه گذشته بود و روز پدر و به گفتن حقیقت چیز نمی تواند به بیش از حد خوب برای عزیز پدر.کلمات برای کامپیوتر تو

توسط ATSHNEWS در 7 تیر 1399

یکشنبه گذشته بود و روز پدر و به گفتن حقیقت چیز نمی تواند به بیش از حد خوب برای عزیز پدر.

کلمات برای کامپیوتر تولید شد و بیشتر با هم مخلوط چرا که برای دومین بار در عرض یک هفته سمت چپ لنز بر روی عینک کاهش یافته بود.

عجیب یک بانک از ابرها breezed در آب در اواخر روز, ساخت چیزهای حداقل به طور موقت هفت یا 12 سایه تیره تر از چشم من نیاز به خصوص از آنجایی که آنها به دنبال از من تنها یدکی مجموعه ای از عینک که عینک آفتابی.

این پنجمین یا ششمین بار من از دست داده ایم گفت: لنز و نیاز به یک مجموعه کاملا جدیدی از آنجا که (یک) من نمی دانم وقتی که آن سقوط کرد و نبوده است قادر به پیدا کردن آن و (ب) باید به حال این فریم به مدت شش سال و دکتر گفت در آخرین سفر من است که من احتمالا می تواند با استفاده از یک نسخه جدید.

روز نجات.

من مورد علاقه دختر به نام آرزوی من خوشحال, دختر, روز زن, به دنبال یک تماس مشابه از پسر مورد علاقه. ما فقط می توانیم دعا کنیم که ما در مرحله نهایی از coronavirus انزوا. بچه ها می خواستم که به اینجا مرتب کرده بود برای catered ماهی شام و من تا به حال سه روزنامه ها به عنوان خوانده شده ، whiling دور ترین روز حداقل بخشی که من در خواب.

من داده شده تا در اخبار تلویزیون. دانستن آخرین از این بیماری همه گیر به شورش پلیس خشونت های نژادپرستانه در جهان ما ایجاد صف های طولانی در آشپزخانه سوپ ناکارآمد دولت و بلندی نفرت پر مبارزات سیاسی بین یک مرد دیوانه و یک پیرمرد ساخت یکی از آخرین شجاع سعی در ایستادن به شدت لیست کشتی از دولت است.

ما پیر مردان خواهد رویاها, کتاب مقدس وعده بنابراین من می توانم بگویم به پیر مردی است که به دنبال ریاست جمهوری او به من نعمت و رای من بلکه من هشدار داد که صرفه جویی در این کشور دشوار خواهد بود برای رفتن. ما مردم در حال گرفتن بیش از حد استفاده می شود برای بد دولت است.

از آنجا که هیچ مرهم که از اخبار جانت و من تبدیل شده به سمت داخل به خودمان ما ارتباط با ما خاطرات ما لحظات سرگرم کننده ما زندگی خوب برای ما حس از آنچه که باعث می شود زندگی ارزشمند است.

چیزهای عجیب و غریب اتفاق افتاده است. من در یک خانواده که در آن باغبانی بود و در کنار عبادت بحرانی من به تفریحی محصول برای یک عمر. هر دو کودکان کاشت باغ بنابراین ما با بمباران تصاویر از محصولات کشاورزی در این سال به شود.

من هم نسبت به کارهای خانه اما ما در dotage من گرفته اند من به اشتراک بگذارید و در واقع از آن لذت ببرید. ژانت گفت که او خوشحال می شود که به لباس های شسته شده اگر من می خواهم او نشان دهد که چگونه به استفاده از ماشین آلات جدید.

نقش معکوس ،

ما را تبدیل به شراب خواری ناظران از رمز و راز از نشان می دهد تلویزیون و یا فیلم. بسیاری از دوستان ما در حال انجام همان. زمانی که ویروس wanes ما می رویم به شکل فیلم های قدیمی باشگاه است.

زندگی در خط کند خیلی خوب است به خصوص در حال حاضر که زندگی در خط سرعت دنیای مدرن بسیار نیست ارزش زندگی است.


دن وارنر جانباز روزنامه, نویسنده و ویرایشگر.

آخرین مطالب