ایران آتش موشک در مدل ناو هواپیمابر آمریکا تنش

توسط امیر وحدت و جان GAMBRELLتهران (AP) — ایران شبه نظامی پاسداران شلیک یک موشک از هلیکوپتر هدف قرار دادن ماکت

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

توسط امیر وحدت و جان GAMBRELL

تهران (AP) — ایران شبه نظامی پاسداران شلیک یک موشک از هلیکوپتر هدف قرار دادن ماکت ناو هواپیمابر در استراتژیک تنگه هرمز تلویزیون دولتی گزارش روز سه شنبه یک تمرین با هدف تهدید ایالات متحده به دلیل تنش میان تهران و واشنگتن است.

مته در یک آبراه است که از طریق آن 20 درصد از تمام معامله نفت می گذرد تاکید تهدید طولانی از درگیری نظامی بین ایران و ایالات متحده پس از تابستان گذشته شاهد یک سری از حوادث با هدف قرار دادن نفتکش ها در منطقه است. در ماه ژانویه یک حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا کشته شدن یک ژنرال ايراني در بغداد و تهران در پاسخ به شلیک موشک های بالستیک هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی در عراق است.

در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس فرا گرفته هر دو کشور ایران و ایالات متحده برای ماه وجود داشته است افزایش نشانه هایی از یک رویارویی آمریکا نیز معتقد به گسترش yearslong U. N. سلاح های آمریکا در تهران است که با توجه به پایان می رسد در ماه اکتبر. رویدادهای اخیر سوریه مربوط به یک جت جنگنده آمریکایی نزدیک یک هواپیمای مسافربری ایرانی نیز تمدید کرد تنش.

ایران کماندوهای سریع طناب را از یک هلیکوپتر بر روی این ماکت در فیلم پخش شده شنبه از این ورزش به نام "پیامبر بزرگ 14." دیگر فیلم نشان داد سریع قایق محاصره mock-up, لگد زدن تا سفید امواج در پی خود.

سربازان ایرانی نیز شلیک ضد هوایی باتری در هواپیماهای بدون سرنشین هدف در ورزش از یک محل است که تلویزیون دولتی به عنوان توضیح داده شده که در نزدیکی بندر شهر بندرعباس. نیروهای نظامی همچنین شلیک موشک های پرتاب شده از کامیون ها بر روی زمین و سریع قایق در دریا و همچنین شانه شلیک موشک.

گارد استفاده خواهد کرد "برد بلند موشک های بالستیک با توانایی ضربه زدن گسترده متجاوز اهداف شناور" در طول مته گفت: عباس Nilforoushan این گارد معاون فرمانده برای عملیات با توجه به گارد سایت sepahnews.com. که نشان می دهد این تمرین می تواند تکرار آنچه اتفاق افتاده است در سال 2015 زمانی که گارد مسخره غرق ماکت.

آن را بلافاصله روشن اگر همه فیلم از روز سه شنبه به عنوان یک سربار نظارت تصویر است که به نظر می رسد به ضرب گلوله توسط یک هواپیمای بدون سرنشین با مته سوراخ روز دوشنبه تاریخ. ورزش بوده است انتظار می رود به عنوان ماهواره عکس دوشنبه منتشر شد نشان داد که جعلی حامل در حال نقل مکان به محل با یک tugboat.

"سیاست های ما برای حفاظت از منافع حیاتی این عزیز ملت ایران هستند دفاعی به این معنا که ما نمی خواهد حمله به هر کشور از آغاز, اما ما کاملا تهاجمی در تاکتیک و عملیات" ژنرال حسین سلامی رئیس گارد به نقل شد. "آنچه نشان داده شد و امروز در این ورزش در سطح هوافضا و نیروهای دریایی بود همه توهین آمیز است."

تلویزیون دولتی فیلم همچنین نشان داد گارد نیروهای غواصی در زیر آب, به دنبال یک از اجزا به یک انفجار سوراخ درست در بالای خط آب در ماکت حامل.

که به نظر می رسد نه چندان ظریف یادآور آمریکا اتهامات سال گذشته که ایران کاشته limpet معادن در حال عبور نفتکش در نزدیکی تنگه ای که منفجر شد در عروق در همان منطقه است. ایران بارها رد این اقدامات هر چند فیلم های گرفته شده توسط ارتش آمریکا نشان داد اعضای گارد حذف یک انفجار معدن از یک کشتی.

ماکت مورد استفاده در تمرین شبیه نیمیتز کلاس حامل های که نیروی دریایی ایالات متحده به طور معمول بادبان به خلیج فارس از تنگه هرمز باریک از آبراه. یو اس اس نیمیتز به اسم کلاس فقط وارد آبهای خاورمیانه اواخر هفته گذشته از اقیانوس هند به احتمال زیاد به جای USS Dwight D. Eisenhower در دریای عرب.

هنوز معلوم نیست زمانی که و یا اگر نیمیتز را از طریق تنگه هرمز یا نه در طول زمان خود را در خاورمیانه. یو اس اس آبراهام لینکلن مستقر سال گذشته به عنوان تنش در ابتدا مشخصی صرف ماه در دریای عرب قبل از رفتن از طریق تنگه. این آیزنهاور در آمد از طریق تنگه اوایل هفته گذشته است.

به ایران که سهام تنگه با عمان آمریکا حضور نیروی دریایی شبیه به نیروهای ایرانی قایقرانی به خلیج مکزیک در نزدیکی سواحل فلوریدا. اما نیروی دریایی ایالات متحده بر تنگه هرمز یک آبراه بین المللی بسیار مهم حمل و نقل جهانی و منابع انرژی. حتی در حالی که امریکا در حال حاضر متکی در کمتر از ایران نفت یک اختلال عمده ای در منطقه می تواند دیدن قیمت ها به سرعت در حال افزایش است.

Cmdr. ربکا Rebarich یک سخنگوی نیروی دریایی آمریکا را در بحرین مستقر در ناوگان 5 که گشت خاورمیانه گفت: مقامات آگاه بودند از ایران ورزش شامل "یک کشتی شبیه به یک حرکت ناو هواپیمابر."

"نیروی دریایی ایالات متحده انجام تمرینات دفاعی با شرکای ارتقای امنیت دریایی در حمایت از آزادی ناوبری در حالی که ایران انجام تمرینات تهاجمی تلاش برای ارعاب و اجبار," Rebarich آسوشیتدپرس گفت.

"در حالی که ما همیشه مراقب این نوع غیر مسئولانه و بی پروا رفتار ایران در مجاورت مشغول آبراه بین المللی این ورزش است مختل عملیات ائتلاف در منطقه و نه تا به حال هر گونه اثرات به جریان آزاد تجارت در تنگه هرمز و آبهای اطراف," او اضافه شده است.

___

Gambrell گزارش از دبی, امارات متحده عربی. آسوشیتد پرس روزنامه نگار محمد نصیری در تهران, ایران کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن