'شیطان نامرئی': ویروس حتی بازدید بالا-دارای خانه های پرستاری

توسط دیو COLLINSHARTFORD, Conn. (AP) — ابوت تراس مرکز بهداشت در Waterbury, که در آن 41 ساکنان درگذشت از corona

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

توسط دیو COLLINS

HARTFORD, Conn. (AP) — ابوت تراس مرکز بهداشت در Waterbury, که در آن 41 ساکنان درگذشت از coronavirus ذکر شده توسط تنظیم کننده برای کنترل عفونت تخلفات و جریمه سه بار توسط دولت فدرال و دولت در طول چند سال گذشته. آن را دارای بالاترین خانه سالمندان امتیاز کلی صادر شده توسط دولت فدرال — یک ستاره برای "بسیار کمتر از متوسط."

حدود 40 مایل (65 کیلومتر) دور کیمبرلی سالن شمالی خانه سالمندان در ویندزور دارای بالاترین امتیاز پنج ستاره صادر شده توسط مراکز مدیکر و مدیکید خدمات. آن را تا به حال یک کنترل عفونت استنادی اما هیچ ایالتی یا فدرال جریمه بیش از چند سال گذشته. در عین حال 43 ساکنان وجود دارد که درگذشت از ویروس.

Coronavirus تا به حال بدون توجه به مراقبت های بهداشتی با کیفیت و یا رأی به عنوان آن را از طریق خانه های پرستاری در سراسر جهان به قتل کارآمد حتی در بسیار دارای مراکز مراقبت.

تحقیقات اولیه نشان می دهد تعداد ساکنان خانه سالمندان آزمایش مثبت برای coronavirus و در حال مرگ از COVID-19 مرتبط به موقعیت و تراکم جمعیت — مهم نیست کیفیت رتبه بندی — گفت: Vincent مر استاد از خدمات بهداشتی و سیاست و عمل در دانشگاه براون در دانشکده بهداشت عمومی.

"آن است نه لزوما مرتبط به خوبی ستاره های بد ستاره ... خانه" Mor گفت: "از آنجا که واقعا خوب خانه آنها کارکنان که به خانه آنها می رویم به زندگی در یک محیط با تعداد زیادی از COVID و کارکنان آن را در با آنها."

در یک مطالعه بودجه توسط موسسه ملی پیری مر و محققان همکار بررسی داده ها از خانه های پرستاری در 26 ایالت از جمله اطلاعات ارائه شده توسط Genesis بهداشت و درمان در مورد آن در خانه های سالمندان در این کشورها است. یافته های اولیه با پشتیبانی در یک مطالعه مشابه از خانه سالمندان داده در 20 متحده به رهبری محققان در دانشکده پزشکی هاروارد.

آنها دریافتند خانه که در آن ساکنان آلوده شدند با کروناویروس تمایل به بزرگتر از دیگر امکانات در مناطق شهری و در شهرستان ها با بالاتر عفونت اعداد. داده ها همچنین نشان داد تعدادی از عفونت نیست بستگی به کیفیت و رتبه بندی و یا عفونت قبلی نقض.

در کانکتیکات هشت خانه های پرستاری به حال 30 یا بیشتر coronavirus مرگ و میر. از هشت به پنج رتبه بندی ستاره, دو, داده شد, چهار ستاره یکی بود سه ستاره, یکی بود دو ستاره و یک حال یک ستاره. تمام هشت جریمه محکوم کرده و یا ذکر شده توسط دولت و یا مقامات بهداشتی فدرال در پنج سال گذشته با توجه به خبر مربوط به بررسی اقدامات نظارتی.

این رتبه بندی بر روی نتایج حاصل از بازرسی سلامت نیروی انسانی سطح و کیفیت مقیم مراقبت از اقدامات با توجه به مراکز مدیکر و مدیکید خدمات.

این ویروس متمرکز توجه به دیرینه مشکلات در این صنعت از جمله کنترل عفونت ساقط و مشکلات نیروی انسانی. در کنتیکت به عنوان 14 وجود دارد 1,927 COVID-19-مربوط به خانه سالمندان مرگ و میر حدود 60 درصد از بیش از 3200 مجموع مرگ و میر در سطح ایالت در آن تاریخ است. حدود 7000 ساکنان خانه سالمندان باید آزمایش مثبت برای ویروس.

یک عامل کلیدی در coronavirus وارد خانه سالمندان شد و نمی دانستند در آغاز همه گیر است که افراد بدون علامت می تواند به گسترش این ویروس گفت: Mor و دکتر Sunil Parikh استادیار پزشکی و اپیدمیولوژی در دانشگاه ییل دانشکده بهداشت عمومی. تست و تجهیزات حفاظت شخصی نیز در ابتدا در تامین کوتاه مدت.

کانکتیکات خانه سالمندان با بالاترین COVID-19 مرگ و میر در 54 است ریورساید بهداشت و مرکز توانبخشی در شرق هارتفورد یکی از بزرگترین خانه های پرستاری در وزارت امور خارجه با 345 تخت. این چهار ستاره امتیاز.

رودخانه را مالک مراقبت های بهداشتی ملی و همکاران و گفت: این ویروس در خانه سالمندان با وجود متعدد اقدامات احتیاطی گرفته شده پس از همه گیر آغاز شد از جمله ممنوعیت اکثر بازدید کنندگان غربالگری کارکنان برای علائم محدود کردن دسترسی کارکنان به اتاق بیمار و پایان دادن به جامعه وعده های غذایی در میان ساکنان.

"ما درک از ابتدا قبر تهدید که COVID-19 مطرح ساکنان خانه سالمندان" این در بیانیه ای گفت.

اپراتورها از ابوت تراس و کیمبرلی سالن شمالی و کارکنان آن می گویند ممکن است هرگز شناخته شده دقیقا چگونه به آن را حذف کردم و به خانه اما پس از آن وجود دارد آن را به سرعت گسترش یافته است.

"آن را مانند راه رفتن به یک آتش سوزی و هیچ کس می دانست که چگونه به آن را" گفت: Rosaina ریورا 41 ساله در ابوت تراس که تست مثبت برای این ویروس در اواخر ماه مارس و بهبود. "آن را مانند یک شیطان نامرئی در اختیار داشتن ساختمان است."

یک همکار ابوت تراس و به ریورا Ilkah هرناندز درگذشت از coronavirus آخر هفته گذشته با ارسال امواج شوک از طریق خانه سالمندان, او گفت:.

این 205-تخت ابوت تراس جدا شده از بیماران با علائم اولیه در گیر ریورا گفت: اما تست و N95 ماسک کمیاب شد و سپس. خانه سالمندان نیز در زمان کارکنان و اعضای درجه حرارت و سطح اکسیژن قبل از آنها مجاز به کار می کنند. هیچ کس می دانست که پس از آن که افراد بدون علائم می تواند از گسترش این ویروس, او گفت:.

اعضای هیات سرخوردگی هستند کم فدرال امتیاز و تبلیغات منفی Rivera گفت. کارگران ارائه مراقبت های بسیار خوبی او گفت: اما در این خانه بزرگ است و بیماران خود را پیچیده تر سلامت و مشکلات روانی — عوامل ممکن است در بیشتر گزارش حوادث از دیگر خانه های سالمندان.

تیموتی براون سخنگوی ابوت, تراس, صاحب, آتنا سیستم مراقبت های بهداشتی گفت: همه تخلفات موجود در ابوت تراس شد و به سرعت اصلاح شود. او گفت: کارکنان در حال انجام همه آنها می توانند برای محدود کردن دسترس coronavirus و صرفه جویی در زندگی بیماران در هر روز است.

یک سرزده بازرسی بهداشت در 29 آوریل در ابوت تراس در بر داشت کنترل عفونت و اجتماعی فاصله نقض — سه ساکنان در صندلی چرخدار در کنار یکدیگر و نه با پوشیدن ماسک و یکی از آنها تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus — با توجه به وزارت بهداشت گزارش دوشنبه منتشر شد. خانه سالمندان مقامات گفت: بازرسان که کارکنان شد دوباره روت و اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

دولت بازرسی تمام 215 خانه های پرستاری در دولت در طول شیوع کروناویروس. های اخیر گزارش های بازرسی برای کیمبرلی سالن شمال و رودخانه بهداشت و مرکز توانبخشی در دسترس نیست پنج شنبه.

کیمبرلی سالن شمالی, پنج ستاره خانه سالمندان است که 150 تخت و متعلق به پیدایش بهداشت و درمان.

"هنگامی که این ویروس می کند به یک خانه سالمندان آن قائل است گفت:" دکتر ریچارد Feifer, افسر ارشد پزشکی برای پیدایش بهداشت و درمان. "اثرات آن 5 ستاره و 1 ستاره ساختمان به طور یکسان."

این ویروس از طریق خانه سالمندان با هشدار دهنده سرعت گفت: Cambar Edwards, a certified nursing assistant که کار کرده است در کیمبرلی در سالن شمالی به مدت 24 سال است. هنگامی که شیوع آغاز شد, او گفت:, N95 ماسک در تامین کوتاه مدت و کارگران مجبور به استفاده مجدد از آنها را برای روز و حتی چند هفته.

"مثل همه جهنم می شکند سست," او گفت:. "به دلیل آن است که نامرئی دشمن آن بسیار سخت بود."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب