سرمایه گذاری در اقلیت متعلق به کسب و کار مورد نیاز

این بیماری همه گیر قرار داده است استرس در ما کسب و کارهای کوچک محلی. در حالی که وجود بسیاری از پشتیبانی از در

توسط ATSHNEWS در 19 خرداد 1399

این بیماری همه گیر قرار داده است استرس در ما کسب و کارهای کوچک محلی. در حالی که وجود بسیاری از پشتیبانی از در حال حاضر در محل آن معلوم این پشتیبانی از ترک کردن برخی از کسب و کار. بررسی های اخیر توسط استراتژی جهانی گروه نشان می دهد که تنها 12 درصد از کسب و کار متعلق به مردم رنگ دریافت آنچه آنها خواسته از طریق وام اضطراری ایجاد شده توسط مراقبت عمل می کنند.

به عنوان یک نتیجه تاریخی و مسائل سیستمیک جلوگیری از ثروت مانند redlining برخی از مردم رنگ ندارد و جیب عمیق از طریق مالکیت خانه و "دوستان و خانواده" دور از بودجه را به هنگام رفتن به بانک برای تامین مالی. این اتفاق می افتد در ابتدا هنگامی که در حال رشد و در مورد همه گیر هنگامی که نیاز به حفظ بودجه بیش از حد.

این مهم مانع است که ما نیاز به شناخت و آدرس. ما می توانیم سطح زمین بازی و اولویت بندی سرمایه گذاری در سیاه و سفید و قهوه ای متعلق به کسب و کارهای کوچک با تفکر innovatively.

یک محل عالی برای انجام این کار از طریق سرمایه گذاری دولت در توسعه کسب و کار در کالج.

در میانه کالج, راه اندازی کسب و کار خود و در حال حاضر (www.launchatmcc.com) یک برنامه علمی است که فراهم می کند یک پایه محکم برای راه اندازی و رشد یک کسب و کار است. پس از اتمام این برنامه دانش آموزان واجد شرایط به زمین برای بذر پول به جلو حرکت کند. تا کنون دانش آموزان دریافت کرده اند $200,000 از طریق سرمایه گذاری کمک های مالی در محدوده از $2000 $17,000. بسیاری از این دانش آموزان شده اند قادر به رفتن به بانک خود را با دانه های سرمایه گذاری و یا خود را "دوستان و خانواده" دور از بودجه به اهرم سرمایه بیشتر در سطح بانک.

چرا شروع در کالج? چرا که از 23 کسب و کار که با دریافت بودجه ما دانش آموزان بودند از:

  • 81 درصد زنان
  • 57 درصد مردم از رنگ
  • 52 درصد زنان از رنگ
  • 77% دروازه شهر کسب و کار
  • 25% لارنس بر اساس کسب و کار
  • 52 درصد لوول-بر اساس کسب و کار

اعتقاد من این است که یک راه منحصر به فرد به اهرم های موجود سرمایه گذاری دولت در حالی که ارائه کسب و کار کوچک در توسعه عادلانه و هدفمند راه به گروههای متنوع از کارآفرینان که ممکن است در برابر مسائل سیستمیک در دسترسی به بودجه لازم برای راه اندازی رشد و حفظ کسب و کار.

در حال حاضر زمان مناسبی برای تمرکز بر تحرک اقتصادی از طریق حقوق صاحبان سهام به عنوان لنز ما بازسازی منطقه ای ما اقتصاد پس از همه گیر.

استیسی Hargis

استاد در میانه کالج

لوول



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن