آمادگی مصاحبه 101: 10 سوال از شما خواسته می شود در مصاحبه بعدی خود را

پروانه ها حمله مخاط معده خود را به عنوان شما نشستن در اتاق انتظار قبل از اینکه شما اولین مصاحبه. ذهن خود را در

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

پروانه ها حمله مخاط معده خود را به عنوان شما نشستن در اتاق انتظار قبل از اینکه شما اولین مصاحبه. ذهن خود را در مسابقه با سوالات احتمالی شما ممکن است خواسته می شود. این که آیا آن را در محله پیتزا مشترک و یا که برای اولین بار "بچه بزرگ" کار پس از, کالج, مصاحبه, احساس تهدید آمیز. و در حالی که هر کار نیاز به یک های مختلف و مهارت های منحصر به فرد مجموعه ای از سوالات مصاحبه صدا همان.

در ادامه به دیدن آنچه در بالا 10 سوال پرسیده شده توسط مصاحبه.

1. به من بگویید درباره خودتان

giphy.com

تلفن زنگ میزند و هیجان زده در انتهای دیگر فریاد می زند: "دوستان جن مورد علاقه خود را چه رنگ؟" به عنوان هیجان زده همچنان صدای شما در یادگیری بیشتر و بیشتر در مورد فرد در انتهای دیگر خط. در حالی که شما لازم نیست برای ramble در مورد غذاهای مورد علاقه خود را و رنگ در یک مصاحبه شغلی به خلاصه ای که شما می گوید کارفرما بیشتر از آنچه شما در واقع می گویند. "من اغلب بیشتر علاقه مند در تلاش برای رسیدن به می دانم که کسی که به عنوان آنجا که ممکن است در نیم ساعت و یا به طوری که من برای مصاحبه با آنها را به ببینید که چگونه آنها را مناسب در محیط اداری و با ما و دیگر کارکنان گفت: دانشگاه میسوری دستیار مدیر-بلیط عملیات اوان گریفیث. بنابراین به جای کلمه استفراغ چیزهایی مثل رنگ مورد علاقه خود را تمرکز بر روی تصویر بزرگ از شما.

2. چگونه روز خود را رفتن ؟

giphy.com

امینم شعر "کف دست عرق زانو ضعیف سلاح های سنگین هستند" بی وقفه توصیف هر کسی وضعیت جسمانی در هنگام راه رفتن به مصاحبه. در عین حال هنگامی که این سوال بی ضرر می آید تا تغییرات چیزی در ذهن ما است. "دو سوال اول واقعا بیشتر برای مصاحبه شونده از من. من می خواهم آنها را به راحتی و احساس می کنم مثل باز کردن با بحث کوچک کمک می کند تا برای رسیدن به آن. اگر آنها عصبی صحبت کردن در مورد خود آسان است, پس از آن می تواند آنها را آرام و بالقوه آنها را به باز کردن یک کمی بیشتر در طول فرآیند مصاحبه" گریفیث گفت. به یاد داشته باشید که همه انسان ها از جمله شخص مصاحبه شما را از یک نفس است چرا که "ما فقط انسان است."

3. چرا شما می خواهید به کار در اینجا ؟

giphy.com

وقتی پرسید که این سوال در اولین مصاحبه شغلی برای اولین بار فکر کردم که بالا میآید به اکثر مردم سر حول محور ساختن پول اضافی است. نمی گویند این است. شما در سراسر آمده به عنوان خودخواه و unmotivated برای کمک به شرکت و یا کسب و کار بهتر است. اولین نکته به درستی پاسخ دادن به بسیاری از سوالات مصاحبه شامل مثبت. "اگر آنها در آن بهتر است خود را حرفه ای و در حال رشد نگه دارید و سپس آن کسی است که برای رفتن مایل اضافی برای شما" گفت: دانشگاه میسوری دو و میدانی دستیار آگهی های فروش بلیط و توسعه کول Chisholm. میل به یادگیری چیزی جدید و یا رشد بهتر به خود باعث می شود شما صدا مانند یک مطلوب کارکنان است.

4. نقاط قوت شما چیست ؟

giphy.com

لیست طولانی از چیزهایی که شما به خوبی به ذهن می آید یک بار این کلمات عبور مصاحبه ، (من می خواهم به اضافه کردن یک لیست کوتاه از نقاط قوت در اینجا است که اعمال را به کار در همه به درایو صفحه اصلی شوخی). در حالی که خود را جای دیگری جا زدن خود به اثبات باور نکردنی در احزاب در یک محل کسب و کار صدای جیم حمل نمی خواهد کمک به فروش بیشتر محصول و یا خدمات ارائه شده. "آنها می دانند که [چه] نقاط قوت و ضعف هستند اما سوال این تغییر قوانین برای آنها چگونه می تواند پاسخ...من یادگیری بیشتر در مورد نامزد واقعی 'توانایی تفکر' از این سوال بیشتر از دیگران" گفت: مدیر و شریک ادوارد جونز مایکل طرف. در بررسی بر روی نقاط قوت خود را و ببینید که چگونه آنها می تواند نه تنها کمک به شرکت شما استفاده از بیش از حد, اما کمک به شما در زمین ،

5. نقاط ضعف خود را?

giphy.com

"این پرنده آن را یک هواپیما آن را سوپرمن!" انسان کامل تنها با یک ضعف برای تلفن های موبایل مانند کارمند عالی اما این حقیقت باقی می ماند که هیچ کس را به عنوان قوی به عنوان سوپرمن. ما فقط انسان هستیم و پر از ضعف است. باز بودن و صادقانه نشان می دهد یک کارفرمای بالقوه است که نه تنها شما از آن آگاه نقاط ضعف خود را اما با آگاه بودن را نشان می دهد شما همچنین کار بر روی آن نقاط ضعف به منظور تبدیل شدن به یک فرد بهتر. این می گوید کارفرما هستید و قادر است.

6. چیزی است که بزرگترین موفقیت/شما به چه چیزی افتخار است ؟

giphy.com

برای کلاس 2020 فارغ التحصیل تحت این فوق العاده شرایط منحصر به فرد را واجد شرایط به عنوان یک موفقیت بزرگ است. از فارغ التحصیلی کالج یا گام برداشتن در تعقیب رویاهای خود را به این سوال می گوید کارفرما بیش از سابقه کار خود را. "من می خواهم به احساس می کنم مثل ما رسیدن به آنها را می دانیم کمی و ببینید چه چیزی است که فرد با ارزش ها و استانداردهای آنها خود را نگه دارید بیش از حد" گفت: دانشیار مدیر ورزشی-بلیط عملیات در دانشگاه میسوری برنت Lewis. کلاس 2020 درک مبارزه از این everchanging جهان پس افتخار تجارب خود را.

7. چه خدمات مشتری به شما چیست ؟

giphy.com

"من می خواهم به صحبت می کنند به مدیر خود را." اگر این جمله شما انقباض غیر ارادی ماهیچه سپس شما احتمالا در برخورد با کارن حداقل یک بار در زندگی خود را. اما چگونه شما رسیدگی به وضعیت (و توصیف چگونه شما می خواهم آن را اداره کند) به یک کارفرمای بالقوه به آنها می گوید بیش از چگونه شما در برخورد با یک مشتری ناراحت. "من واقعا می خواهید را امتحان کنید و ببینید اگر نامزد متناسب با دفتر ما" لوئیس گفت. از برخورد با مشتری و Karens به گرفتن همراه با همکاران تمام جنبه های کار نقش مهمی بازی کند.

8. آنچه باعث می شود شما واجد شرایط برای کار در اینجا ؟

giphy.com

فراتر از اصول اولیه یک انسان شایسته این مدارک شما را نگه اغلب باعث شکستن و یا یک فرصت استخدام برای یک کارفرمای بالقوه. آیا شما حق آموزش و پرورش و یا تجربه مورد نیاز برای انجام وظایف از این کار ؟ آیا شما کسی که خود نویسنده و یا جهت رانده? "مردم تمایل به یک کمی از هر دو اما این کمک خواهد کرد که برقراری ارتباط به شما چگونه این کارمند بالقوه نیاز به مدیریت" Chisholm گفت. "اگر آنها می گویند که آنها تنها می توانند به کار هنگامی که مسیر داده شده است, شما ممکن است انجام بسیاری از دست نگه داشتن. اگر آنها می گویند که آنها در حال self-starter اما اصلا قبول پیشنهادات آنها ممکن است یک بازیکن تیم." حتی اگر یک مدیر می تواند به وضوح خواندن رزومه کاری خود را به شنیدن در مورد مدارک تحصیلی خود را از شما کمک فروش ایده استخدام شما بیشتر به کارفرمای بالقوه.

9. چرا باید شما را استخدام من?

giphy.com

وقتی این سوال به ناچار میآید تا در مصاحبه نشوید. سوال این نیست ترسناک هنگامی که شما آن را به عنوان یک فرصت. "این زمان به فروش آنچه شما می توانید به جدول و چگونه شما می توانید اضافه کردن مقدار به این عملیات گفت:" سابق برج وام مدیر Keona بلانچارد. اگر شما نمی توانید فروش خود را چگونه شما می توانید فروش محصول و یا خدمات است که کسب و کار است. قرار دادن توانایی های خود را به عمل و مرسی که کارفرمای بالقوه.

10. به من بگویید یک چیزی که در مورد خودتان که نمی دانم از رزومه کاری خود را

giphy.com

در حالی که یک سر به طور معمول شامل یک تکه کاغذ بیشتر وجود دارد که شما به عنوان یک فرد است که یک ورق کاغذ نمی توانید نگه دارید. هر سوال در مصاحبه ای طراحی شده است برای دیدن واقعی شما. "اعتماد به نفس است که یک دارایی بزرگ در فروش و خدمات به مشتریان و مصاحبه شونده است که پاسخ این پرسش مثبت به طور معمول به پایان می رسد تا یک دارایی بزرگ برای دفتر ما" گریفیث گفت. اعتماد به نفس در شما می باشد و شما شگفت زده خواهید شد در این مکان شما می خواهید بروید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن