Instagram 5 بهترین تناسب اندام اثرگذارندهها' تمرینات

با ورزشگاه و تمرین استودیو بسته آن را می سازد آن را واقعا دشوار است برای گرفتن در آن kick a$$ انگیزه تمرین خلق

توسط ATSHNEWS در 31 اردیبهشت 1399

با ورزشگاه و تمرین استودیو بسته آن را می سازد آن را واقعا دشوار است برای گرفتن در آن kick a$$ انگیزه تمرین خلق و خوی. TBH هر کس آن را احساس می کند. اما خوشبختانه Instagram دوستانه تناسب اندام مدرسان و مربیان ارسال شده است در صفحه اصلی تمرینات در حساب خود را به صورت رایگان. هر کسی می تواند دسترسی به این تمرینات از یک لپ تاپ یا گوشی قلاب آن را از طریق تلویزیون خود را به یک عرق خوب sesh.

پس خود را با شتاب حصیر وزن و عرق حوله و هاپ را به یک تمرین مناسب از خود Instagram account.

1. راشل Devaux @rachaelsgoodeats

instagram.com

او می شود بله خوب است. شما شروع با گرم تا چند تکرار و شما احساس می کنید مانند اصلح, flyest انسان است. سپس او را شلاق نردبان تمرین. اوه پسر. خود را با شتاب عرق حوله شما به آن نیاز دارید. "او Instagram Live تمرینات کامل هستند چرا که آنها در حال به چالش کشیدن و تنها 45 دقیقه" دانشگاه آیووا دانشجوی سال اول جینا اندرسون گفت. "آن را نیز سرگرم کننده برای انجام تمرینات 'با' خود را و ببینید که چگونه او انجام هر حرکت می کند. من هم با استفاده از Instagram بسیاری پس از آن آسان است برای من برای دیدن هنگامی که او با ارسال یک تمرین جدید." راشل با بهره گیری از Instagrams IGTV تنظیم به طوری که تمام تمرینات او در پست ها به طور کامل ثبت و رایگان. و او نیز پست ~سالم~ دستور العمل های که شما می توانید جایگزین برای خود سنتی ناسالم وعده غذایی یا میان وعده مانند دستور العمل او برای سالم(er), در خانه, Twix میله های زندان. "آنها فاقد گلوتن لبنی و شکر تصفیه شده-رایگان پس از آن باعث می شود من احساس می کنم کمتر گناه دسر" اندرسون گفت. بنابراین وجود دارد Twix میله ها هستند که (تا حدودی) برای شما خوب است ؟ بساز.

2. Kelsey چاه @kelseywells

instagram.com

به دنبال تن خود را به تابستان بدن ؟ پس از اتمام برخی از Kelsey این تمرینات در Instagram صفحه. او تمرینات هدف به صورت پررنگ با استفاده از وزنه همراه با تمرینات وزن بدن. "آن قاتل است اما من آنها را دوست دارم" سنت آمبروز دانشگاه junior Elle Burgmeir گفت. "من به معنای واقعی کلمه نمی تواند راه رفتن پس از برخی از آنها." آره بودن درد داره ولی Kelsey همچنین شامل دستورالعمل بهبود تمایل به کسانی که درد هلو. "او شامل رول تمرینات برای بهبود" Burgmeir گفت. گذشته از او Instagram موارد Kelsey نیز ارائه می دهد خود او برنامه تمرین PWR برای خرید. اما البته اگر شما نمی خواهید به صرف پول فقط به دنبال همراه در Insta صفحه به برخی از چالش جدی تمرینات.

3. Kayla Itsines @kayla_itsines

instagram.com

اگر شما فقط به تناسب اندام, صحنه, آیا عرق آن (هاها). Kayla تمرینات و برنامه های بزرگ برای مبتدیان و یا کسانی که نیاز به پیدا کردن خود را تمرین شیار نشده است. "Kayla برنامه بشود زیادی نسبت به از دست دادن وزن" Burgmeir گفت. "بسیاری از تمرینات وزن بدن و شما می توانید انتخاب کنید بین تمام بدن و بازوها و یا پاها," او گفت:. Kayla همچنین می افزاید: به طور منظم قلبی به او برنامه تمرین BBG یا راه رفتن در حال اجرا و یا دوچرخه سواری. "هر دو Kayla و Kelsey این تمرینات در حال راه اندازی در بهنگام مدارهای. چیزی که من دوست دارم بیشتر در مورد این تمرینات این است که آن را یک "سرعت خود را' نوع تمرین است." هر دو اثرگذارندهها نیز کامل تمرین و تغذیه برنامه هایی که می توان در برنامه تناسب اندام عرق برای خرید همراه با Instagram ویدئوها.

4. سارا @sarahs_day

instagram.com

مانند راشل سارا نیز با استفاده از IGTV برای به اشتراک گذاشتن تمرینات. او همچنین شامل تمرینات با استفاده از موارد ساده مانند حوله یا کوچک ورزش توپ. "من بوده ام به دنبال او در خانه هشت هفته راهنمای و من مانند در اختیار داشتن یک طرح خوب و ساختار برای تمرینات من, حتی اگر آن را از من پذیرایی," دانشگاه آیووا دوم آنا شرمن گفت. بسیاری از تمرینات HIIT (آموزش فاصله با شدت بالا) الهام گرفته اما او نیز کوچک مینی تمرینات است که می تواند انجام شود در 15 دقیقه. "او شامل همه چیز متفاوت است. مانند یک روز آن خواهید بود یک پیاده روی 30 دقیقه ای و بحث در حالی که دیگر روز شدید تمرینات HIIT" شرمن گفت. "او سوئیچ آن را پس از آن دریافت نمی کند خسته کننده است." دیگر تمرینات او سهام در حال شیوه های یوگا و توالی برای انعطاف پذیری فوق العاده کار است که شما می توانید به دنبال همراه خود را حصیر در خانه. و به صرفه جویی بهترین ها را برای آخرین او همچنین می افزاید: شگفت آور, خوشمزه, دستور العمل های سالم مانند شور کارامل بادام زمینی پروتئین توپ. او قرار می دهد فیلم ها بر او حساب را نشان می دهد گام به گام چگونه به آنها را. تمرینات و جالب رفتار میکند ؟ آن را احساس می کند مانند بهشت است.

5. Harry Keranen @kaisafit

instagram.com

او به طور جدی JACKED. شما می توانید پیدا کردن هر نوع تمرین در Instagram خوراک با استفاده از به معنای واقعی کلمه هر خانواده مورد: صندلی قوطی های سوپ شما نام آن را. راحتی ؟ نه تنها او به اشتراک گذاشتن تمرین خود را ایده ها و طرح های در حساب او, اما او همچنین دارای یک تنوع از زمان آگاه آنهایی که بیش از حد. تنها پنج دقیقه به کار کردن در روز ؟ بررسی کنید. او همچنین سهام خود را stylin' متناسب و که در آن شما می توانید کپی کنید و در نگاه او Instagram برجسته. اجازه ندهید که او athleisure پوشیدن شما احمق هر چنداو می تواند شما را احساس رایت بسیار سریع با انواع تمرینات از هیچ تجهیزات تمرینات وزن بدن و یا با استفاده از گروههای مقاومت و وزن را که ab ab و یا leg workout فقط کمی بیشتر به چالش کشیدن. در هر صورت شما باید یک باب معده و به روز.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب