مجروح دراکات رئیس پلیس بازدید در اتحادیه های selectman

دراکات — رئیس پلیس پیتر Bartlett باقی می ماند و مجروح ترک به عنوان selectmen وزن, آیا برای تمدید قرارداد خود ر

توسط ATSHNEWS در 25 خرداد 1399

دراکات — رئیس پلیس پیتر Bartlett باقی می ماند و مجروح ترک به عنوان selectmen وزن, آیا برای تمدید قرارداد خود را, اما زخمی ارشد کشیده هیچ مشت به او حمله کردن در یک selectman و پاسخ این هفته به یک لیست از اتهامات ساخته شده علیه او توسط اتحادیه پس از رأی عدم اعتماد به نفس.

در نامه ای به شهر مدیر ان خرابکاری با 9-صفحه نقطه نقطه در پاسخ به اتحادیه شکایت متصل Bartlett می گوید: "منفی فرهنگ" مانع از پیشرفت بیشتر در این بخش, و او می گوید آن را برای سال های بسیاری است.

بارتلت خارج شده و در مجروح ترک پس از حدود یک ساعت پس از selectmen رای به تاخیر در تمدید قرارداد خود را در اواخر ماه گذشته. او گفت: خورشید او دچار آسیب و لغزش بر روی یخ سیاه در ماه دسامبر در حالی که سوخت گیری رزمناو.

Bartlett نامه انتقاد Selectman تونی Archinski بازنشسته پلیس ستوان و در حال حاضر کارمند جدید انگلستان پلیس خیرخواه انجمن که نشان دهنده پلیس در سراسر انگلستان و در دراکات متهم Archinski از قرار دادن کار خود را بالاتر از خود را انتخاب ،

"پرورش که در ادامه منفی فرهنگ چیزهایی مانند شخصی حملات Selectman Archinski که نمونه ی آنچه که ذاتا اشتباه است که کسی که با این نسخهها کار به عنوان یک پرداخت می شود اتحادیه کارکنان و اهرم است که اشتغال در بالای وظایف خود را به عنوان یک انتخاب رسمی" بارتلت نوشت: به خرابکاری. "دخالت او در مسائل مربوط به من با قرارداد با شهر و اداره پلیس در حال شدید تضاد منافع. من انتظار دارم که او خواهد recuse خود را از تمام پلیس های کسب و کار در آینده است."

Archinski گفت: او ثبت شده است و تمام مدارک لازم را با دولت اخلاق کمیسیون در مورد اشتغال و موقعیت به عنوان یک selectman. Archinski گفت: او در زمینه شبیه کاغذ بازی در گذشته که با توجه به اینکه به رئیس کار کردن خدمات مدنی و هنگامی که با توجه به استخدام یک رئیس جدید.

"من برای یک اتحادیه است که نشان دهنده هزاران نفر از مأموران اجرای قانون در سراسر انگلستان جدید" Archinski گفت. "وظایف من باید چیزی برای انجام با دراکات اداره پلیس. من جبران خسارت است نه وابسته به هر چیزی که اتفاق می افتد در دراکات. من مدیریت دفتر و ساختمان در NEPBA. من یک جانباز از اداره پلیس با نزدیک به 30 سال تجربه فقط به عنوان Selectman (جو) DiRocco خود را صرف حرفه ای در آتش نشانی."

بارتلت نیز توصیف یک "مبارزه روزانه" به همکاری از رهبران اتحادیه و برخی از افسران و طول می کشد عکس در رهبران هر دو شهر پلیس اتحادیه های کارگری. او متهم به پلیس اتحادیه های کارگری از داشتن یک "افراطی مقاومت و حتی اساسی پاسخگویی."

نامه و 9-صفحه سند از یک نقطه به نقطه در پاسخ به نگرانی های مطرح شده توسط اتحادیه های patrolman اتحادیه NEPBA محلی 4a و ناظران اتحادیه NEPBA محلی 4b در مورد Bartlett رهبری و تاثیری در روحیه. کسانی که اتحادیه های کارگری در زمان 89 درصد رأی عدم اعتماد به نفس در بارتلیت در اوایل این سال با 92 درصد مشارکت در انتخابات.

که هیچ رای اعتماد یک عامل عمده ای در selectmen تصمیم در اواخر مارس به تاخیر انداختن یک رای در تجدید Bartlett قرارداد.

Archinski توصیه می شود رسیدگی به این اتحادیه اتهامات در آن جلسه و تاخیر در قرارداد تصمیم گیری تا اتهامات در حال بررسی.

Archinski گفت که او تا به حال سوالات و نگرانی در این نشست به دلیل اندازۀ قرارداد را به او پرداخت شود $179,000 در هر سال او را به بالاترین پرداخت کارمند در شهر و خواست که او را به مطمئن شوید که مسائل مطرح شده توسط اتحادیه های کارگری نمی شد نادیده گرفته شده است.

"من به سادگی به ذکر است که من بر این باور بودند این اتهامات باید به طور مستقل مورد بررسی برای ارشد خاطر" Archinski گفت. "من در حال بررسی این اتحادیه را ندارد. من خواسته ام که شخص دیگری آن را انجام دهد."

یکی از اتهامات ساخته شده توسط اتحادیه های کارگری بود که Bartlett نمی مراقبت در مورد شهر دراکات و برگ های شهر را هر جمعه شب ساعت 1 بعد از ظهر به خانه اش در نیوهمپشایر تنها بازگشت صبح روز دوشنبه هنگامی که آن زمان برای بازگشت به کار.

بارتلت دقیق خود را از دخالت در حوادث اطراف شهر و تلاش برای رسیدن به جامعه اشاره کرد او در تماس 24/7 و اغلب معاملات با مسائل پس از ساعت. او پس از آن تبدیل آنچه در اطراف رهبران دو اتحادیه های کارگری.

"کار من در هفته از دوشنبه تا جمعه و روز کار من در این شهر مدیر می رسد در روز جمعه در (1 p. m.)" بارتلت نوشت. "آیا گشت جمهور باید نه "منافع" و تنها می خواهند او قراردادی مزایای' هنگامی که او برگ برای خانه خود را در N. H. یا سرپرست رئیس جمهور هنگامی که او به خانه اش در لوول?"

بارتلت در 9 صفحه سند اختلافات کارگری " ادعا می کند یکی یکی و بارها و بارها با جزئیات چگونه او کار کرده است برای دیدار با اهداف 2015 حسابرسی از بخش های تکمیل شده توسط شهرداری منابع Inc., در حالی که همچنین برخورد با نیروی انسانی و بودجه مسائل و COVID-19 بیماری همه گیر.

بارتلت نوشت: به خرابکاری که او در تلاش بود به شفاف با پاسخ به این اتحادیه نگرانی های نقطه به نقطه است.

"با این حال حقایق تحریف شده اند و خارج از متن گرفته و به اعتقاد من این پاسخ موجه است," او نوشت.

با وجود تهاجمی پاسخ Bartlett روشن می سازد او در نامه ای که او در نظر دارد به بازگشت به کار.

"هدف من این است که به کار با بیشترین سرعت ممکن برای رسیدن به سلامت, بنابراین من می توانید از بازگشت به کار و ادامه حرکت این گروه رو به جلو" Bartlett نتیجه گیری کرد.

معاون استفان Chaput است که در خدمت به عنوان سرپرست و رئیس در حالی که بارتلت است که در مرخصی استعلاجی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب