امتیازهای حکومت بعد در تاینسبرو انتخابات

تاینسبرو — Hillari Wennerstrom و ران Keohane بازگردانده شدند به هیئت Selectmen توسط یک حاشیه گسترده ای سه شنبه

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

تاینسبرو — Hillari Wennerstrom و ران Keohane بازگردانده شدند به هیئت Selectmen توسط یک حاشیه گسترده ای سه شنبه شب به عنوان رای دهندگان را به پای صندوق های رای در یک شهر انتخابات که شامل سه عمده رقابت نژادها برجسته نوشتن در نامزد و یک عضو جدید به پیوستن به برنامه ریزی.

در حالی که امتیازهای حکومت بعد در Selectmen و کمیته مسابقات — که در آن رئیس رایان مک ماهون بود بازگشت و برای مدت دیگری — وقت Corliss لمبرت از دست داد صندلی خود را در برنامه ریزی برای ثبت نام معمار و هیئت مدیره جایگزین جرمی بالدوین.

بالدوین کردم 682 رای به لامبرت 434 با توجه به غیر رسمی نتایج انتخابات ارسال شده در شهر وب سایت در 10:30 p. m.

Wennerstrom سابق دستیار شهر مدیر سابق سه دوره مدرسه عضو کمیته و Keohane, یک کسب و کار اجرایی, بازگشت به هیئت Selectmen با 884 و 735 رای داشتند.

چلنجر کن Pappas سابق تاینسبرو داوطلب آتش نشان است که به خدمت در کمیته امور مالی, سرمایه کمیته برنامه ریزی و کتابخانه هیئت امنا کردم کمتر از نیمی از آرا از امتیازهای با 321. اواخر نامزد دیو لئو یک Chelmsford, سگ پلیس, افسر, ضرب و شتم Pappas با 395 رای با وجود در حال اجرا یک نوشتن در مبارزات انتخاباتی و نه ظاهر می شود در برگه های رای.

برای کمیته مک ماهون بازگشت به هیئت مدیره به راحتی با 891 رای در حالی که جفری Bowe ارشد مدیر پروژه برای یک موسسه مالی در بوستون برنده دیگر باز کردن صندلی با 343 رای با توجه به غیر رسمی نتایج.

داستین پوما پدر و مادر و توکسبری معلم کاهش یافت و فقط با 299 رای.

غیر رسمی نتایج نشان می دهد که 1,316 از شهرهای 9,323 رای دهندگان معلوم شد برای یک 14.1 درصد مردم در انتخابات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب