در نیویورک مترو خاموش شدن غیر قابل تصور خروج

توسط جیک COYLEنیویورک (AP) — آن را در پایان خط. اما آن را یک بار بود. زمانی که برای اولین بار در نیویورک خط مت

توسط ATSHNEWS در 22 اردیبهشت 1399

توسط جیک COYLE

نیویورک (AP) — آن را در پایان خط. اما آن را یک بار بود.

زمانی که برای اولین بار در نیویورک خط مترو متصل پایین منهتن به هارلم در سال 1904 توقف در 145 خیابان بود آن پایانه. از آنجا که مراسم تحلیف اجرای مترو هرگز متوقف در حال اجرا است. وجود دارد مختصر blips از وقفه پس از 9/11 و در دهه گذشته به صورت طوفان و کولاک, اما برای بیش از 115 سال غرش روی ریل نگه داشته است کلیک کنید-clack ضربان قلب نیویورک. دوم تونل شهر که مانند آسمان شهر بالا هرگز نمی خوابد.

هفته گذشته برای اولین بار قطار متوقف در حال اجرا در یک برنامه ریزی خاموش کردن. بین ساعت 1 صبح و 5 صبح مترو و نیویورک 472 ایستگاه شروع به بسته شدن برای یک شبانه تمیز کردن برای ضد عفونی کردن قطار. این یک فروتنی امتیازی برای swaggering تمام شب شهر که تا آنجا که هر چیز نشان می دهد که چگونه این بیماری همه گیر کوروناویروس را ضبط کرده است gears of New York, یکی از سخت ترین ضربه شهرستانها.

در اخیر اواخر شب به عنوان قطار شروع به آهسته تنها فرد بر روی پلت فرم در 145 خیابان شد جو سالن 58-ماه-پیر مرد بی خانمان. او تحت فشار قرار دادند یک سبد از بطری های پلاستیکی و منتظر یکی از آخرین قطار در مرکز شهر. تمایلی به رفتن به پناهگاه (بیش از حد خطرناک است گفت: به دلیل نرخ بالای عفونت) و به زودی معلوم شد از مترو, او برنامه ریزی شده به خواب در خیابان.

"من گرسنه هستم" او گفت:.

به جز برای مسافران در حال فرار به حومه کل مفهوم "آخرین قطار" آناتما در نیویورک است. لندن اطمینان حاصل کنید. بوستون ، حتی توکیو. اما نه در نیویورک است. از طریق شب قطار همیشه رفت صبح زود کارگران و اواخر شب گرفتم. چهار ساعت خاموش کردن ممکن است به نظر می رسد مانند یک تغییر بنیادی داده تمام تحولات ساخته شده توسط این بیماری همه گیر. اما در نیویورک به این معنی که یک پارگی در پارچه.

"بدون مترو نیویورک کار نمی کند. مردم می گویند در حال حاضر چه اتفاقی می افتد اگر مردم از این بیماری همه گیر را تصویب کرده است؟' آنها نمی تواند آن را انجام دهد. اگر تمام افرادی که می خواهید به درایو در نیویورک سوار شما می خواهم که برای هموار کردن بیش از لانگ آیلند به همه از اتومبیل های پارک می گوید:" کنت T. Jackson, یک استاد تاریخ در دانشگاه کلمبیا و نویسنده کتاب "امپراتوری شهر: نیویورک را از طریق قرن ها." "مهم تر از مدارس دولتی. آن را مهم تر از هر چیزی است."

حتی در زمانی که در نیویورک باقی مانده است در مستند توقف مترو برای حتی یک ساعت تا یک اثر است. Ridership در مارس پایین بود بیش از 90% است اما حمل و نقل متروپولیتن هنوز هم تخمین می زند که 11000 نفر تا به حال شده است با استفاده از قطار در طول شبانه دوره است. بسیاری از آنها ضروری کارگران و دیگران — مراقبان متولیان — نمی توانیم به کار می کنند.

"شما ببینید در حال رشد شکاف میان دارا و ندار در همه جا در شهر نیویورک است. این واقعا عجیب است که گروه کمک کردن می گوید:" کلیفتون هود نویسنده "722 مایل: ساختمان مترو و چگونه آنها را تبدیل نیویورک." "اکثر حرفه ای ها هستند و قادر به کار از خانه. آنچه که شما شاهد در حال حاضر افرادی که تا به حال هیچ انتخاب دیگری."

بی خانمان ها را متحمل فشار از خاموش کردن. به طور معمول برخی از 2,000 افراد بی خانمان تکیه بر آموزش به عنوان یک محل گرم به تصویب شب. در حال حاضر در 1 a. m., آنها ملاقات کرد در پایان این خط ایستگاه پلیس (1000 افسران استفاده شد و در اولین شب خاموش) صدها نفر از پاک کننده ها و تعداد انگشت شماری از کارگران امدادرسانی که می تواند هدایت مردم به پناهگاه یا بیمارستان. در شب اول 139 از 252 افراد بی خانمان مشغول پذیرفته شده از حمایت این شهرستان گفت.

Giselle Routhier سیاست مدیر ائتلاف برای بی خانمان ها معتقد است که این شهرستان نیاز به انجام بیشتر و تامین افراد بی خانمان با اتاق های هتل ها. به خصوص پس از رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو با اشاره به اخبار روزانه عکس از یک فرد بی خانمان خواب در قطار به عنوان "نفرت انگیز" Routhier می بیند تلاش برای از بین بردن افراد بی خانمان از یکی از چند پناهگاه.

"مردم از ترس برای زندگی خود را, و آنها در حال گرفتن پناه در مترو زیرا آنها احساس می کنم آن را بی خطر ترین گزینه برای آنها است. آنچه این شهرستان را انجام می دهند در حال حاضر با استفاده از پلیس به حرکت مردم به خیابان ها و بیشتر به باز کردن می گوید:" Routhier. "این مظهر قابل مشاهده از ما شکست سیاست به آدرس بی خانمانی."

سارا فینبرگ موقت رئیس جمهور از MTA می گوید نمی تواند آن را از سیستم حمل و نقل را موظف به مراقبت از برای بی خانمان ها.

فینبرگ که در زمان بیش از در ماه فوریه از محبوب اندی Byford که استعفا داد و پس از برخورد با Cuomo, هرگز انتظار می رود به یک تاریخ را به در تعطیل نیویورک مترو سیستم.

"این تلخ و شیرین برای بستن سیستم برای حتی یک دقیقه," او می گوید.

در بالا وودلاون توقف در برانکس در نزدیکی گورستان معروف که در آن برخی از نیویورک مرده از COVID-19 دفن شده است, حمل و نقل کارگران خوش آرنج ضربه به آنها گذشت یک دیگر به راحتی outnumbering چند مسافر پیاده. روبرتو روزاریو 53 ساله MTA کارگر خوشحال بود به بالاتر از زمین و شادمان در مورد شبانه shutdown.

"من هرگز دیده می شود این قطار بسیار تمیز," او گفت:.

بیش از 100 کارگران حمل و نقل در نیویورک کشته شده اند توسط عوارض مربوط به virus. رانندگان اتوبوس که در حال استفاده می شود به نگه داشتن خدمات در حال اجرا بین 1-5 صبح تا به حال آن را به خصوص سخت است.

سارا کافمن مدیر دانشیار از دانشگاه نیویورک را رودین مرکز حمل و نقل و فکر می کند این می تواند یک فرصت برای نیویورک برای کشف حالت های جایگزین حمل و نقل و احتمالا گسترش CitiBike دوچرخه-به اشتراک گذاری برنامه و یا ماشین-باز رایگان خیابان های جنبش است.

شهرستانها در سراسر جهان به فکر چگونه آنها با خیال راحت تابع با سطح طبیعی تر از ridership. نیویورک مترو شد و در حال حاضر تحت انتقاد ازدحام; برخی از 5 میلیون استفاده از نیویورک به سیستم حمل و نقل در یک روز هفته به طور متوسط. زمان اجتماعی فاصله پروتکل امر امکان پذیر نمی شود می گوید: فینبرگ.

"ما بستگی به کارشناسان پزشکی به شروع به جامد خوب مشاوره در مورد چگونه مردمی بازگشت به یک سیستم حمل و نقل عمومی," فینبرگ می گوید. "من فکر نمی کنم کسی احساس می کند مانند آنها واقعا می دانید که هنگامی که ridership خواهد آمد و در چه سطح است. آن را به عقب خواهد آمد. ما هیچ گزینه ای در شهر نیویورک است."

در حال حاضر شریان نیویورک باقی می ماند لحظه ای مسدود شده است. شهر خواب تا زمانی که صدای آژیر نمی آید آن است. در امتداد خطوط مانند 7 قطار با نام مستعار "بین المللی اکسپرس" برای آن مسیر را از طریق مهاجر محله کوئینز آن را به عنوان اگر کشورهای جداگانه شده اند marooned از یکدیگر است.

اما به عنوان سخت به عنوان آن است که به تصور نیویورک در تمام تنوع و تراکم احیا این اتفاق خواهد افتاد مورخان می گویند با اطمینان. جمعی از انسانیت را دوباره مدیره اکسپرس. پس از 9/11 برخی از پیش بینی پایان این آسمان خراش که مردم ترس را از خود دور گردان. به جای رونق ساخت و ساز و به دنبال ridership افزایش یافت.

"من ترجیح می دهم به فکر خاموش کردن که بیشتر شبیه به یک خانه تکانی از یک augury رستاخیز می گوید:" مایک والاس "نویسنده Gotham: تاریخچه شهر نیویورک به سال 1898." "برای همه وحشت از هفته گذشته نیویورک دارای اب و هوای دیگر فجایع و انعطاف پذیری آن را نباید دست کم گرفت."

___

دنبال جیک Coyle در توییتر در http://twitter.com/jakecoyleAP.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن