در دنیای واقعی مردان پوشیدن ماسک

بچه ها من یک پیام برای شما از همه ضعف سيستم ايمنی خانمها (و مردانه) از اینجا:مردان واقعی پوشیدن ماسک. من یک مد

توسط ATSHNEWS در 10 تیر 1399

بچه ها من یک پیام برای شما از همه ضعف سيستم ايمنی خانمها (و مردانه) از اینجا:

مردان واقعی پوشیدن ماسک.

من یک مدل است که به نظر می رسد در بیش از 350 مجله سابق چهره Olay که راه می رفت باند فرودگاه برای طراحان مانند ورا وانگ و جورجیو آرمانی.

من هم اسکلروز متعدد و مرتبط با شرایط قرار داده است که من در معرض خطر بالا برای بدترین اثرات coronavirus. به همین دلیل است که حتی اگر من با شما موافقم که لزوما ایده آل بیانیه مد, من اصرار همه لطفا به پوشیدن ماسک.

جایی که من زندگی می کنند در اینجا در به تازگی بازگشایی آریزونا بسیاری از مردم می گویند آنها نمی پوشیدن ماسک زمانی که آنها بیرون بروید چرا که آن را نقض شخصی خود را در آزادی و یا که آن را نمی مردانه چیزی که به انجام است. "من نیازی به پوشیدن ماسک اگر من نمی خواهم به آنها بگویم.

خوب شما نوع انجام دهد.

وجود دارد بسیاری از رستوران ها و مکان هایی که می گویند: "بدون کفش بدون شرت و بدون خدمات." چگونه در مورد ما شروع با: "هیچ کفش, ماسک سرویس؟"

من شخصا نمی توانید به یک رستوران بروید. من نمی توانم که شانس.

من تشخیص داده شد و در ژانویه سال 1998 با خانم من در اصلاح بیماری دارو برای 21 سال قبل از آن را نابود کردند و کبد است. من مجموعهای از دیگر خودرو-ایمنی بدن به خطر بیافتد مسائل که بخشی از نیاز خانم

در اوایل چالش من از زندگی با MS بود یک سری. من نمی خواهم جهان مدلسازی به دانستن آنچه که من در حال مبارزه با. من سخت کار می کرد برای حفظ مسائل بهداشتی تحت پوشش, بنابراین من می تواند نگه دارید ظاهر می شود بر روی جلد.

امروز آن مخالف است. من آرزو می کنم همه زندگی می کنند به عنوان اگر آنها می دانستند همسایگان خود تا به حال یک چالش بهداشت و پوشیدن ماسک.

این COVID-19 چالش ها به سلامت پایان ندارد وجود دارد. در ماه اکتبر گذشته من دچار "widowmaker" حمله قلبی و مجبور به عمل جراحی قلب. در حال حاضر من نیاز به یک دومین عمل جراحی قلب, اما من می توانم. روش من این است که با تاخیر به دلیل آن است که در نظر گرفته انتخابی.

چرا ؟ چرا که در آریزونا تخت بیمارستان در نزدیکی حداکثر ظرفیت با توجه به افزایش ویروس موارد و اعمال جراحی الکتیو نادر است.

من نمی گویم هر یک از این شکایت دارند اما به آموزش. مد است که هنوز هم بسیار بخشی از زندگی من و یکی از چیزهایی که من در مورد پرشور.

من می دانم که داشتن همه این مسائل پزشکی ممکن است صدای عجیب و غریب چون من یک مدل است. که در عین حال یکی دیگر از یادآوری به قضاوت یک کتاب توسط پوشش آن. شما نمی دانید که چه خبر است.

مردان واقعی هستند آگاه باشند از این واقعیت است که چرا آنها با ادب و با ملاحظه. و سفر در سراسر جهان, من دریافته ام که مردان واقعی خوب در دیگران راحت در موقعیت های ناراحت کننده.

و مردان واقعی هستند دشوار است. آنها نمی خواهد اجازه دهید کمی ناراحتی و یا دلخوری جلوگیری از آنها را از انجام کار درست.

در مردان واقعی پوشیدن ماسک.

بنابراین آقای کجا مال شما است ؟

سابق چهره Olay فورد سوپر Camerone پارکر رفته از باند فرودگاه برای طراحان مانند ورا وانگ و جورجیو آرمانی. او در حال حاضر یک بیمار حمایت از بیماران مبتلا به MS و درمان خود را. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب