در برگشت مغلوب ساختن پیشی جستن 'اجازه' فرمانداران به انجام کار خود را

شما می خواهم فکر می کنم که حتی یک رئیس جمهور که مدعی "قدرت مطلق" خواهد کنار به عنوان گروه ساحل غرب و شرق سواحل

توسط ATSHNEWS در 31 فروردین 1399

شما می خواهم فکر می کنم که حتی یک رئیس جمهور که مدعی "قدرت مطلق" خواهد کنار به عنوان گروه ساحل غرب و شرق سواحل فرمانداران تدبیر استراتژی برای بازگشایی اقتصاد خود را بدون ایجاد یک سنبله در coronavirus موارد است. آنها می دانند که خود را در مناطق و سفر الگوهای سراسر مرزهای دولتی. یک رئیس جمهور متعهد به سعادت عمومی, حتی ممکن است بخواهید فرمانداران "چگونه ممکن است به من کمک کند؟"

اما این رئیس جمهور ما. مغلوب ساختن پیشی جستن فرماندهی ملی در گفتگو با این ادعای مضحک و سپس حمایت کردن بعد.

در دوشنبه, صدای جیر جیر او تشبیه فرمانداران به خدمه در "شورش در بونتی" و خود را به کاپیتان. در این فیلم یک گروه از ملوانان گردش کنترل از کشتی از سادیستی کاپیتان Bligh. مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است از دست رفته بخشی که Bligh فرستاده می شود در یک قایق پارویی و بادبان کشتی است.

این توییت نیز اشاره به "فرمانداران دموکرات." اجازه ضبط توجه داشته باشید که یکی از "شورشی" Charlie Baker ماساچوست است که یک جمهوری خواه است.

با توجه به افزایش مرگ و میر از این بیماری همه گیر این باید به نظر می رسد یک فقیر هم برای هالیوود گستاخی. اما این مسائل در مورد "قدرت مطلق" خواستار پاسخ جدی. شما نمی تواند پیدا کردن یک مورد احترام قانون اساسی محقق در سمت چپ یا راست به عقب که ادعا می کنند.

10 اصلاحیه آمده است که هر اختیارات ذکر شده در قانون اساسی به عنوان متعلق به دولت فدرال متعلق به ایالات متحده و یا به مردم آمریکا است. این نمی گوید که دولت فرمانداران باید افتضاح کار بستن اقتصاد خود و پیدا کردن کمیاب هواکش در حالی که رئیس جمهور به تنهایی لذت بخش وظیفه گفتن مردم آنها را می توانید بیرون بروید و دوباره.

متحده مسئول اکثر بهداشت عمومی و پلیس وظایف. این مناطق از تجربه و تخصص بیشتر ضروری به حد بیماری داد و بیداد.

پس از اجرای در مورد چهره در "قدرت مطلق" ادعا مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او "اجازه" فرمانداران به بازگشایی اقتصاد خود را. گفتن فرمانداران به انجام کار خود است و خود را یک قدرت او ندارد اما در نام برخورد با این بحران اجازه دهید آن عبور کند.

و این نتیجه کمی. فرمانداران' پاسخ تمام این مدت بوده است به راه رفتن در اطراف او. هر گونه بازگشت به زندگی عادی نیاز به تدریجی باز کردن کسب و کار. فرمانداران باید بادقت چرا که بر خلاف دیگر مدرن کشور ایالات متحده هنوز فاقد این آزمون به بررسی گسترده جمعیت برای ویروس.

واضح است که یک فرماندار اندرو کومو نیویورک, مجموعه مغلوب ساختن پیشی جستن بالاتر از همه دیگران است. کومو را Churchillian رهبری از طریق COVID-19 معضل شده است مورد ستایش قرار داد توسط آمریکایی ها به خوبی در خارج از خبر جعلی مدار. و در Trumpian خواندن از چیزهای آسمان است اتاق را برای تنها یک ستاره است.

"کومو شده است تماس روزانه و حتی ساعت به ساعت التماس برای همه چیز" مغلوب ساختن پیشی جستن قبل گفت: حمایت کردن از قدرت مهم است. "در حال حاضر او به نظر می رسد می خواهند استقلال! که اتفاق نمی افتد!"

اما تهمت ملاقات بازی خود را در این همکار پسر ملکه. "رئیس جمهور به وضوح خراب برای مبارزه با این موضوع" کومو گفت: در کنفرانس خبری. "اگر او می خواهد یک مبارزه او برای رفتن به آن از من."

کومو pacifically اضافه شده است که او هرگز رد درخواست رئیس جمهور برای کمک و گرفتن برخی از. و ستایش او تهمت برای قطع سفر از چین در اوایل بیماری همه گیر. که معقول بودن و عدم تعامل بودند حق rejoinder.

یکی دیگر از نگرانی های شده است که دولت حساسیت نسبت به تجارت آف در محدودیت های بلند. توفنده اقتصاد بحران بیش از حد, اما بیشتر mingling به ناچار در معرض دیگران به ویروس.

شک نکنید این: دولت درآمدهای مالیاتی در سقوط آزاد, چند رهبران سیاسی هستند که از جان گذشته به عنوان فرمانداران به چیزهایی که در حال حرکت دوباره. اجازه دهید آنها را به انجام کار خود را.

دنبال Froma Harrop در توییتر @FromaHarrop. او را می توان در رسید fharrop@gmail.com. www.creators.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن