بهبود داده اما نمی تاخیر در کسب و کار بازگشایی

رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر است که انتظار می رود به اعلام امروز اگر او آماده به اجازه ماساچوست پیشبرد به مرحله

توسط ATSHNEWS در 17 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر است که انتظار می رود به اعلام امروز اگر او آماده به اجازه ماساچوست پیشبرد به مرحله بعدی از بازگشایی از آن COVID-19 مستند.

چند کسب و کار به خصوص رستوران ها شده اند chomping در بیت به گسترش عملیات از سرویس takeout به استقبال مشتریان در محیط بیرون.

فرماندار انتقاد شده است در چندین محافل برای آنچه که دیده می شود به عنوان او بیش از حد محتاط رویکرد به لغو محدودیت در کسب و کار در زمانی که مشترک المنافع می تواند بشدت با استفاده از درآمد آنها می خواهم تولید.

در همان زمان او مقاومت مواجه از پایان مقابل این طیف است.

یک گروه از پزشکان و رهبران اتحادیه جامعه و بهداشت عمومی طرفداران خواستار آن شدند که در خطر جمعیت از جمله مردم رنگ بود به اندازه کافی محافظت می شود.

ماساچوست بهداشت عمومی انجمن و گروه های دیگر تولید کرده اند مجموعه ای از معیارها که آنها اصرار دارند باید به ملاقات کرد قبل از دولت حرکت به فاز 2 از بازگشایی.

چند تن از کسانی که معیارهایی به احتمال زیاد به تعویق انداختن بیکر بازگشایی طرح است که شامل مغازه های خرده فروشی در علاوه بر این به رستوران فراتر از هفته آینده.

مطالبات شامل افزایش قابل توجهی در آزمایش فعالیت و نشان از کاهش نرخ ابتلا به عفونت در میان جمعیت برای آنها که حفظ دولت ناقص و یا صفر داده ها در گسترش coronavirus.

"ما نمی خواهد قبول بازگشایی در هزینه کارگران به خصوص کارگران کم درآمد و سیاه و Latinx جوامع" Carlene Pavlos مدیر اجرایی ماساچوست عمومی انجمن سلامت گفت: دولت خانه اخبار سرویس.

این MPHA شامل بخشی از نیروی کار برگزار شده در ماه مارس به بررسی مسائل مربوط به عدالت در دولت در پاسخ به گسترش coronavirus. وظیفه نیروی منتشر شد مجموعه ای از معیارهای پنج شنبه که آن را می خواهد برای دیدن قبل از ملاقات بیکر حرکت دولت بیشتر در امتداد راه خود را برای بازگشایی, از جمله مستند کاهش انتقال در جوامع رنگ بیشتر کارگر حمایت و قابل ملاحظه ای بیشتر تست.

ما موافقت می کنید که تمام این اهداف باید برآورده شود اما ما باور نمی کنیم دولت رفاه اقتصادی باید به گروگان گرفته تا زمانی که آنها هستند.

در حالی که دولت تفکیک coronavirus' تاثیر بر کم درآمد و اقلیت جمعیت نیاز به بهبود آن گروه را شامل می شوند در این زمان به طور کلی اعداد.

و هیچ دعوا چه تعداد کسانی که به ما بگویید.

همانطور که از پنج شنبه:
• Coronavirus بستری شدن در بیمارستان رفت و توسط 47 نفر و ادامه روند اخیر است که به ارمغان می آورد دولت COVID-19 بستری مجموع به 1,637. به طور کلی در سطح ایالت بستری شدن در بیمارستان را کاهش 1,925 پس ممکن است 5.
• سه روز به طور متوسط از coronavirus روزانه مرگ و میر کاهش یافته است از 161 در شروع ممکن است به 43 در حال حاضر.
• حداقل 1,637 مردم در ماساچوست در حال حاضر بستری برای coronavirus را از مارس 21 اوج 3,935.
• هفت روز به طور متوسط وزن از دولت را تست مثبت نرخ کاهش یافته است از 16.6 درصد در مارس 1 به 5.7% در حال حاضر و اضافی 7,115 تست های انجام شده به ارمغان می آورد دولت را به طور کلی مجموع به 621,248.
• از دولت 7,201 کل coronavirus مرگ و میر 4,479 از آنها — 62% — متصل به مراقبت طولانی مدت امکانات — مجزا جدا شده زیر مجموعه ای از جمعیت عمومی است.

کاهش خطر ابتلا به کروناویروس خواهد بود اولویت فرماندار و کارشناسان بهداشت و درمان برای آینده قابل پیش بینی.

این است که باید متعادل با حرکت نزولی ذاتی در ادامه ضعف اقتصادی این ویروس ایجاد می شود.

فرماندار گفت: او هدایت داده است.

و این که نقاط داده ها به بیشتر آرامش بخش از کسب و کار محدودیت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن