"من می خواهم او را به لذت بردن از زندگی': لوول زن برای اهدای کلیه برای خواهر

تاینسبرو — آن جولای سال 2003 زمانی که کارینا فوئنتس شروع تورم ، باید گرما او در ابتدا فکر می کردم. مادرش از او

توسط ATSHNEWS در 30 تیر 1399

تاینسبرو — آن جولای سال 2003 زمانی که کارینا فوئنتس شروع تورم ، باید گرما او در ابتدا فکر می کردم. مادرش از او خواست برای بررسی با پزشک است.

تشخیص تایید بدترین: فوئنتس' کلیه بود شکست. او به احتمال زیاد نیاز به دیالیز و او ممکن است زنده ماندن یک دکتر به او گفت. او 22 سال سن دارد.

از آن زمان 38 ساله تاینسبرو ساکن braved دو پيوند کليه. سلامت او کاهش یافته و دوباره در ماه مارس در حدود همان زمان COVID-19 موارد مشخصی در ماساچوست است. هنگامی که فعال, Jiu Jitsu-مادر در حال حاضر در تلاش برای راه رفتن.

اگر تست به خوبی می رود فوئنتس' خواهر را به یک عضو این اوت در امیدوار است که فوئنتس هرگز نیاز به دیگری پیوند است.

"به خواهر من حافظ آن خواهد بود یک چیز بزرگ" Maribel فوئنتس-تورس گفت: ارجاع یک Jodi Picoult رمان.

فوئنتس-تورس قدیمی ترین از پنج خواهر و برادر و همه آنها نزدیک هستند. این لوول مقیم در نظر گرفته و به او کلیه سال پیش — اما او نمی باید کودکان و نوجوانان و اهدای یک کلیه ممکن است افزایش شانس خود را از داشتن یک بارداری پرخطر. در حال حاضر با 12 سال در کنار او فوئنتس-تورس آماده است.

خواهر, Maribel فوئنتس-تورس (از سمت چپ) ماریا و کارینا مطرح در یک عکس خانوادگی.

فوئنتس' برای اولین بار کلیه اهدا شده توسط یک دوست او ملاقات در محل کار. حتی اگر آن را به نظر می رسد یک بازی خوب بدن او رد ارگان روز پس از عمل جراحی است.

"من نمی خواهم او را به انجام آن" فوئنتس گفت: از خواهر او داوطلبانه برای اهدای کلیه خود را. "چه اتفاقی افتاد با من برای اولین بار عمل جراحی... و چگونه من آن را رد کرد و خیلی سریع... من در حال حاضر احساس گناه انجام است که اولین بار, بنابراین من نمی خواهم که دوباره اتفاق می افتد," او اضافه شده است.

پس از اولین اهدا فوئنتس منتظر 2 1/2 سال دیگر کلیه. او را تحمل دياليز سه بار در هفته یک فرایند است که می تواند چهار ساعت. و او آن را در حالی که کار 40 ساعت در هفته است.

"شما همیشه نگران اگر شما در حال رفتن به خواب بیدار می شوید یا نه" فوئنتس گفت. او خیره شد انگشتان خود را رنگ و لعاب هم در دامان او. فيستول و یک ارتباط بین شریان و ورید برای دیالیز snaked زیر پوست ساعد او.

دوم کلیه آمد از مرحوم دهنده. مطالعات نشان می دهد که کسانی که برای دریافت کلیه از اهدا کنندگان را بهتر بقاء نسبت به کسانی که از دریافت مرحوم اهدا کنندگان با توجه به موسسه ملی بهداشت. یک بار دیگر فوئنتس یکی دیگر از نیازهای کلیه.

"هرگز در زندگی مسلم," او گفت:. "عجیب و غریب خود را به دلیل مبارزه با شما بیشتر برای همه چیز هنگامی که شما در پیدا کردن آنچه شما داشته باشد."

در حال حاضر او با تمرکز هر روز در حال قوی برای او 17 ساله است.

"اگر من تست مثبت به من اهدا کلیه, چه کسی می داند ؟ آن می تواند 10, آن می تواند 15 سال است. چرا که او در حال حاضر شده است در لیست انتظار قبل از. به طوری که او نمی خواهد در بالای لیست" فوئنتس-تورس گفت.

اگر فوئنتس-تورس تلقی می شود قابل قبول دهنده و عمل جراحی به خوبی می رود, خواهر می تواند پا زدن آن را با هم در خود لوول Jiu Jitsu استودیو در یک ماده از ماه.

خواهران تصویب اولین آزمون: آنها همان نوع خون. در حال حاضر فوئنتس-تورس باید تحت تست های دیگر از EKGs به Mri در Brigham & بیمارستان زنان در بوستون به اطمینان حاصل شود که او سالم است به اندازه کافی برای زندگی با یک کلیه.

در اخیر روز شنبه, خواهران شنبه, رابطه جنسی در یک استخر در فوئنتس' حیاط خلوت, لباس پوشیدن و در تطبیق رزی پرچ کن پیراهن با کلمات "شکست ناپذیر است." پیراهن ساخته شده بودند به افتخار بنیاد ملی کلیه راه رفتن که فوئنتس را افزایش می دهد بودجه برای هر سال است.

فوئنتس-تورس امیدوار است برای پاک کردن تصورات غلط رایج در مورد اهداء کلیه. برخی فکر می کنم آنها می توانند یک زندگی عادی تنها با یک کلیه او گفت:. دیگران نگران هستند آنها نمی توانند نوشیدنی بدون الکل هر دو کلیه ها (اعتدال کلیدی است).

پس از عمل جراحی فوئنتس-تورس انتظار به از کار برای حداکثر هشت تا 12 هفته است. برای او آن چیزی است که در مقایسه با عمر او امیدوار است به او بدهد ،

"من می خواهم او را به یک مادر بزرگ. من او را می خواهم برای لذت بردن از زندگی... برای تمام چیزهایی که به طور معمول مردم می تواند داشته باشد," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن