Hutterites بحث که آیا Sask. باید لینک شیوع بیماری به مستعمرات

محتوای مقاله در ادامههر چند او هنوز هم نمی مانند دیدن Hutterites شناسایی Kleinsasser در حال حاضر مایل به قبول

توسط ATSHNEWS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

هر چند او هنوز هم نمی مانند دیدن Hutterites شناسایی Kleinsasser در حال حاضر مایل به قبول آن است. او نمی تواند انکار "احساس صدمه دیده" است که می آید از ننگ. اما او گفت Hutterite تلاش هستند بهتر است به سمت کارگردانی مبارزه با ویروس.

"آن را نمی کند, احساس خوب," او اعتراف کرد. "کاملا رک و پوست کنده می بینید انگ زدن. اما من فکر می کنم در این نقطه ما نمی توانیم روی آن تمرکز کنید. ما نیاز به تمرکز بر انجام آنچه ما می توانیم به عنوان یک جامعه برای نشان دادن رهبری است.

"اگر ما تا به حال انجام داده است که هر چه زودتر اگر همه ما است که پس از آن شاید دولت نمی خواهد که مورد نیاز برای رسیدن به نقطه جایی که آنها در حال حاضر آورده از توپخانه سنگین تر," او اضافه شده است.

Kleinsasser اشاره کرد که برخی در خود جامعه نیست با او به توافق برسند. "ما نمی راحت با موردتوجه بودن در ما," او توضیح داد.اما اورا نمی بینم خیلی تفاوت گفت "زندگی اجتماعی" و یا "Hutterite مستعمرات."

"چه چیز دیگری شما می رویم به استنباط؟"

وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت که مقامات بهداشت عمومی "منتشر خواهد شد مکان خاص اطلاعات مورد نیاز به اطلاع رسانی عمومی در انتقال خطر است." آن گفت که آنها انجام داده اند "در سراسر COVID-19 رویداد" از جمله زیر Christopher Lake رالی اتومبیل برفی.

"ما آگاه است که ما باید رعایت HIPA و بهداشت عمومی عمل 1994 و انتشار اطلاعات شناسایی" این بیانیه افزود: "و این نامگذاری از حوادث و مکان و جوامع خدمت به اطلاع عمومی از خطر مطرح شده."

وزارت گفت: آن را دریافت کرده است و نه هر گونه ارتباطات از Hutterite رهبران در مورد حقوق بشر شکایت مشابه به آنچه برجسته شده در این استان ،

Kleinsasser گفت: بهترین راه مبارزه با انگ گرفتن شیوع بیماری تحت کنترل است. خود Rosetown مستعمره است "کاملا قفل شده است و او گفت:" حتی اگر آنها لازم نیست که هر گونه تایید COVID-19 موارد است.

"دیگر این رود بزرگتر خطر شایع تبعیض" او گفت:.

awhite-crummey@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب