هپی چیر مخمل طوسی اینتکس

هم چنین هپی چیر هایی هم در بازار وجود دارد که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارا هستند و این عامل باعث می شود تا شما

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

هم چنین هپی چیر هایی هم در بازار وجود دارد که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارا هستند و این عامل باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی و در هر زمان که نیاز دارید ارتفاع محصول مورد نظر خود را تنظیم کرده و در شرایط خوب و ایده آل مد نظر خود بر روی این محصول نشسته و از آن استفاده کنید. اینتکس تهران وب سایت مرجع و نمایندگی اینتکس در ایران با قدمت ۱۴ ساله اولین فروشنده محصولات بادی اینتکس وبست وی فروشگاه و تولید کننده انواع استخر های پیش ساخته و انواع هپی چیر و مبل شنی با قیمت دست اول و ارزان بابیش از ۵۰۰۰ نوع از انواع محصولات تفریحی ورزشی شامل انواع تختخواب های بادی ، استخر های بادی ، قایق بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی تختخواب شو ، وان و جکوزی بادی ، چادر های مسافرتی و بازی کودکان و انواع جلیقه شنا و لوازم آبی تفریحی در ایران ، امیدواریم بتوانیم بخشی از نیاز های شما مردم عزیز را در زمینه تفریح و سرگرمی برآورده سازیم و گامی هر چند کوچک در جهت شادی و نشاط شما عزیزان برداشته باشیم. به همین خاطر تمیز نگه داشتن مبل شنی چرمی به راحتی صورت می گیرد و نیاز به شستشوی این نوع از جنس بدنه نیست . ​This h as been created wi th t he help of G SA C​onte nt  Generator Dem​oversi​on !

جنس بدنه این محصول از نوع چرمی می باشد که متریال چرم مصنوعی درجه یک در ساخت آن به کار گرفته شده است تا علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، کاملا نیز ضد آب شود . پوسته یا رویه در واقع خارجی ترین قسمت مبل شنی می باشد که می توان آن را مشاهده کرد ، نوع طراحی رویه و همچنین جنس آن مهم ترین عامل در خرید مبل شنی می باشد که باید به آن توجه داشت . همچنین می توانید محتویات داخل آن را تعویض نموده و یا در صورت تمایل از حجم آن کاسته و یا به آن بیافزایید و آن را متناسب با سلیقه خود فرم دهید . جنس بدنه و مواد داخل مبل هپی چیر از چیست ؟ قیمت صندلی های راحتی یونولیتی به نوع جنس روکش و تعداد نفرات آنها بستگی دارد که در همین وب سایت بورس فروش مبلهای یونولیتی می توانید انواع قیمت ارزان و گران را ملاحظه کنید. فروشگاه اینتکس ، از بزرگ ترین تولیدی های مبل شنی در ایران می باشد که می توانید نمونه های بسیار عالی و با کیفیت مبل های شنی را با قیمت ارزان خریداری کنید .

مبل هپی چیر تولید کارخانه های آمریکایی و نیز تولید کنندگان کشورهای اروپایی هستند اما به علت هزینه های زیاد که در واردات این محصول به ایران تولید کنندگان ایرانی تصمیم به ساخت مبل هپی چیر در ایران گرفتند و در چند سال گذشته گروه تولید شاپ اینتکس انواع مبل هپی چیر راحتی یک نفره و دو نفره را با جنس پوسته چرم مصنوعی و پارچه های مازراتی و مخمل با قیمت بسیار ارزان تر در بازار عرضه مینماید . هپی چیر مد نظر از جنس پارچه با کیفیت بوده است که دوام و طول عمر بالا دارد. اما به جهت افزایش طول عمر آن می بایست از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه داشته شود . بخش داخلی این هپی چیر از مواد یونولیتی ساخته شده که طول عمر بالایی دارد . در کنار رویه در بخش میانی هپی چیر از آستری نیز استفاده شده است که می توانید به هر لایه با توجه به درب هایی که بر روی رویه و آستری قرار داده شده است دسترسی داشته باشید . اگر شما نیز مجذوب این محصول شده اید می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس و به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را تهیه نمایید .

در صورت بروز مشکل ، این محصول قابل تعمیر بوده و برای انجام تعمیرات میتوانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید . اولین نکته ای که در هنگام تهیه یک کالا می بایست به آن توجه نمود شکل ظاهری و نوع طراحی آن می باشد که در زیبایی منزل تاثیر قابل توجهی دارد . اینتکس ایران نمایندگی اصلی و مرکزی و اولین فروشگاه اینترنتی اینتکس در ایران با بیش از ۵۰۰۰ مدل از انواع تخت و تشک های بادی و انواع قایق بادی و استخر پیش ساخته و انواع استخر بادی کودک و کاناپه های بادی تخت شو ارزان قیمت با انواع مبل شنی و بین بگ و هپی چیر در تنها فروشگاه اینتکس در ایران ، بهترین قیمت ها و خدمات پس از فروش را از ما بخواهید. به عنوان اولین گام به ظرفیت هپی چیرها توجه کنید · وزن آن نیز اندک بوده و با توجه به حجم مناسب آن می توانید آن را به راحتی در هر نقطه از منزل خود مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید . تمامی این موارد در کنار هم می تواند یک جایگزین ایده آل برای استفاده در خانه ها ، محیط های کاری و تجاری را به شما معرفی کند که با قیمت های بسیار ارزان تر عرضه می شود و همین حالا می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید .

آخرین مطالب