چگونه برای نوشتن یک تشکر از شما توجه داشته باشید به زمین که رویای کار

تبریک, شما جان سالم به مصاحبه! انتظار بازی آغاز می شود و این می تواند احساس مانند یک ابدیت. به جای نشستن در اط

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

تبریک, شما جان سالم به مصاحبه! انتظار بازی آغاز می شود و این می تواند احساس مانند یک ابدیت. به جای نشستن در اطراف یک ایمیل پیگیری یا دست نوشته با تشکر از شما توجه داشته باشید دریافت توپ نورد سریع تر است. نه تنها شما به دست آوردن برخی از آرامش ذهن, اما آن را ارائه می دهد یکی دیگر از فرصت برای نشان دادن توانایی های خود را.

این دستورالعمل شما را یک گام نزدیک تر به آن فرصت طلایی است.

چرا با تشکر از شما یادداشت ها مهم است ؟

writing
giphy.com

با تشکر از شما توجه داشته باشید ممکن است ناچیز به نظر می رسد به فرآیند استخدام, اما این می تواند چیزی که شما نرم افزار مورد نیاز است. "قادر به نوشتن یک جامد با تشکر از شما/دنبال کنید تا کاملا یک مکمل با ارزش برای کسانی که مهارت های اولیه در هنگام مرور یک جستجوی کار. آن را فقط ممکن است یکی از چیزهایی است که باعث می شود شما ایستادگی کردن در برابر رقابتگفت: Ramone Mellis استعداد اکتساب مدیر و نیکول Avondoglio یک حرفه ای منابع انسانی که هر دو کار در L3Harris. برخی از دلایل دیگر برای نوشتن یک تشکر از شما عبارتند از:

  • آن را مودبانه. بسیار شبیه ضمن تشکر از اعضای خانواده برای تولد, هدیه حسن نیت ارائه میدهد رایج اجازه می دهد تا گیرنده به احساس ارزشمند است. مردم می خواهم به کار با کسی که یک شخصیت. با تشکر از شما یادداشت ها نشان می دهد به استخدام مدیران است که شما باید از یک نوع شخصیت مراقبت. آنها می خواهند به استخدام افراد با خوش بین شخصیت بیش از کسانی که کمتر تمایل به عمل مؤدبانه برخوردار هستید.
  • نشان می دهد حرفه ای. آیا شما با نوشتن برای یک مصاحبه یک مشتری و یا یک پیمانکار با تشکر از شما یادداشت ها نشان می دهد یک سطح حرفه ای. بسیار شبیه به داشتن یک شخصیت خوب و حرفه ای با تشکر از شما یادداشت ها نشان می دهد بلوغ و این کمک خواهد کرد که مردم شما را جدی بگیرید.
  • این کمک می کند تا مردم به یاد داشته باشید. 24 ساعت پس از مصاحبه مصاحبه شونده احتمالا نمی خواهد به یاد داشته باشید آنچه گفته شد حتی اگر شما به پوشیدن چشم نواز لوازم جانبی. با تشکر از شما یادداشت اشاره ای به جزئیات خاص و یا نقاط مورد علاقه که این مصاحبه را می خواهید را در برنامه خود دارند.
  • ایجاد شبکه های. گیرنده با تشکر از شما امیدوارم تبدیل به یک همکار و یا یک رئیس. شروع در سمت راست پا ایجاد خواهد شد آسان تر انتقال اگر آنها تصمیم به استخدام شما. به علاوه اگر شما نمی توانید استخدام, برقراری رابطه با منابع انسانی پرسنل معنی است که آنها را به یاد داشته باشید شما دفعه بعد که شما اعمال می شود.
  • نشان می دهد مهارت های نرم افزاری. مهارت های نرم افزاری شامل ارتباطات گوش دادن فعال و جامعه پذیری. در محیط کار برخی از پیدا کردن مهارت های نرم افزاری دشوار است به یاد بگیرند که پس از نوشتن یک متفکر پیگیری نشان می دهد خود را قوی مهارت های نرم افزاری.
  • نمایش ادامه داد: علاقه. شما ممکن است احساس نگران آن است که با تشکر از شما توجه داشته باشید و به دنبال یو پی اس را اذیت استخدام مدیران. هنوز Mellis و Avondogilo توجه داشته باشید: "مدیران استخدام می خواهم به می دانم که نامزد است که هنوز هم مشغول به تحصیل بدون آن که از خود راضی و یا در آینده به عنوان مهاجم. دوره check-ins در طول فرآیند مصاحبه می تواند به نفع همه آن را به عنوان نشان می دهد استخدام تیم که نامزد هنوز هم علاقه مند و آن را اجازه می دهد تا نامزد برای ادامه به دنبال بازخورد." شما خوشحال خواهید بود که شما با ارسال یک نامه به جای overthinking آن است.

که باید آن را دریافت?

HR
giphy.com

زمانی که فقط یک نفر مصاحبه شما سوال که برای ارسال توجه داشته باشید به صدق نمی کند. اما مصاحبه گاهی اوقات شامل چند نفر و پس از آن وضعیت می شود کمی بیشتر گیج کننده است. اگر شما اطلاعات تماس برای همه شما به صحبت کرد و سپس ارسال فرد با تشکر از شما یادداشت برای هر فرد را نشان می دهد و فداکاری نشان می دهد که شما پرداخت توجه است. این ممکن است به نظر می رسد خسته کننده اما هر فرد می تواند به صورت بالقوه همکار و آن را در سراسر خیلی بهتر از کلی تشکر از شما. "با تشکر از شما ارسال شود باید به حداقل استخدام مدیر" Mellis و Avondogilo گفت. "با این حال این امر می تواند بهترین برای ارسال با تشکر از شما توجه داشته باشید برای هر فرد از اعضای تیم به طور مستقیم. روکش کردن چیزهایی که واقعا ایستاده بود مورد بحث خود را با هر یک از مصاحبه عضو پانل نشان می دهد که شما مشغول شد در طول فرآیند مصاحبه."

زمانی که برای ارسال و در چه قالب ؟

How?
giphy.com

دست نوشته های فراموش بیان یک سطح معینی از زمان و مراقبت است. هنوز پستی توجه داشته باشید دست نوشته طول می کشد بیش از حد طولانی است. در حالت ایده آل با تشکر از شما توجه داشته باشید ارسال خواهد شد در عرض 24 ساعت از مصاحبه. اگر دو هفته پس از تصویب این مصاحبه و شما هر چیزی شنیده و سپس ارسال نظر دوم پیگیری برای بررسی در. آدرس کوتاه و شیرین ایمیل به همکاران به روز ترین فرد در فرآیند استخدام به چک در نرم افزار خود را. "برخی از استخدام فرآیندهای حرکت به سرعت پس از ارسال توجه داشته باشید خود را ASAP مهم است—و ایمیل بدیهی است که این مزیت زمانی که آن را به می آید گفت: با تشکر از شما به سرعت گفت: Julianna Hutchins صنعت مربی حرفه ای در دانشگاه جورج واشنگتن. شرکت ها و سازمان ها دریافت هزاران نفر از برنامه های کاربردی به طوری که آنها را به یک دلیل به یاد داشته باشید شما. را انتخاب کنید هر کدام قالب است که متناسب با سبک خود بهترین است. زمان مهم تر از سبک.

آنچه شما باید شامل?

champion
giphy.com

موثرترین با تشکر از شما توجه داشته باشید رسیدن به این نقطه استفاده از زبان دقیق و نشان دادن مراقبت برای موقعیت. طولانی یادداشت می تواند تبدیل به مبهم با اطلاعات بیش از حد و گیرنده ممکن است تصمیم به جمع آوری بیش از آن. "مواد تشکیل دهنده کلیدی: با تشکر از آنها را برای گرفتن وقت برای صحبت با شما و مرجع یکی از چیزهایی که شما آموخته شده در مورد نقش/تیم/شرکت و تکرار علاقه خود را در موقعیت. اگر شما و مصاحبه واقعا کلیک بیش از چیزی است که شما تا به حال مشترک این نیز چیزی است که شما می تواند مرجع. فقط مطمئن شوید که برای ویرایش!" Hutchins گفت. لیست زیر توصیف مواد مختلف موثر با تشکر از شما. هر یک لزوما نیاز به آن را به نامه خود را.

  • خط موضوع. شما نمی توانید به اشتباه با یک ساده و خاص خط موضوع. چیزی شبیه به "با تشکر از شما برای این مصاحبه" و یا "با تشکر از شما برای وقت خود" می شود سمت راست به نقطه است. نگران نباشید بیش از حد در مورد آنچه در خط موضوع می گوید: به عنوان طولانی به عنوان آن را می گوید هدف از ایمیل شما.
  • شخصی تبریک و تشکر. اگر شما نمی دانید که چگونه به آدرس مصاحبه و سپس آدرس آنها را به نام آنها ارائه هنگامی که شما آنها را ملاقات. اگر آنها نام خود را توسط خود را به عنوان آن شروع می شود "عزیز Dr. ____". شروع با "عزیز" به جای "سلام" مجموعه رسمی تر تن برای بقیه نامه. پس از سلام جمله اول باید تشکر کنم مصاحبه. شما می توانید آنها را با تشکر از وقت خود را برای مصاحبه فرصت برای ملاقات با شما برای اطلاعات آنها ارائه شده ،
  • به اشتراک گذاری اطلاعات خاص. جزئیات شما تصمیم به شامل می آیند می توانید از طیف وسیعی از موضوعات مورد مصاحبه. شاید شما می خواهید به یاد داشته باشید برخی از برداشت اول است که افزایش چشم انداز خود را از این شرکت و یا به اشتراک گذاری یک سوال از شما فکر بعد. وقتی پرسیده شد که چه چیزی یک اشتباه رایج دانش آموزان را Hutchins پاسخ داد: "نه قرار دادن در نوشتن همه چیز در مورد تجربه مصاحبه به عنوان به زودی به عنوان شما می توانید: آنچه در پرسش شما خواسته ؟ آنچه که برداشت خود را از مردم فیزیکی دفتر فضا ؟ چه جدید سوالات شما در مورد نقش/شرکت ؟ اگر وجود دارد بالقوه برای رفتن به مصاحبه دیگری دور چه شما می خواهید برای آماده سازی بهتر است ؟ این اطلاعات می تواند کمک به شما در آماده شدن برای آینده مصاحبه و همچنین می توانید اطلاع رسانی چگونه ارزیابی میکنید ممکن است ارائه بعد." یادداشت برداری به عنوان به زودی به عنوان مصاحبه به پایان می رسد به شما کمک خواهد کرد که شما را به نوشتن این بخش است.
  • چه این فرصت را به معنی. نه تنها این بخش تکرار تمایل خود را برای موقعیت, اما آن را نیز به یاد مصاحبه خود صداقت. این یک راه اجازه می دهد خود را, شخصیت خود انگیزه و عشق به زمینه شما می خواهید به کار در به درخشش. خاص در این شرکت می توانید انجام دهید برای کمک به شما برای به دست آوردن شغلی برای شما مناسب و چه شما ممکن است اگر شما تا به حال این موقعیت. "این یک فرصت نهایی برای فروش خود و ارتباط با سازمان" Mellis و Avondogilo گفت. مصاحبه ندارد به تنها زمانی که شما آنها را نشان می دهد توانایی های خود را.
  • روکش از مدارک. ترین کار ارائه می دهد شامل کلمات کلیدی در توضیحات از نوع کیفیت آنها به دنبال در یک متقاضی. طراحی ارتباط بین این کلمات و رزومه کاری خود را نشان می دهد که مدارک خود را و توانایی خود را به انجام برسانند نیاز دارد. همچنین آنها را به یاد که چرا آنها باید شما را انتخاب کنید بیش از شخص دیگری. برای مثال اگر موقعیت می خواهد کسی در سازمان شما می توانید نقطه را به یک تجربه است که در آن شما با موفقیت توانسته بسیاری از وظایف.
  • بی درنگ برای مراحل بعدی. هر شرکت متفاوت است روند استخدام به نامه با ارائه اطلاعات اضافی در. "شما می خواهید برای اطمینان از شما به عنوان شفاف که ممکن است وقتی که می آید به پست مصاحبه وضعیت. که شامل آینده نگر ارائه می دهد, دیگر, مصاحبه, و هر گونه موارد پیش بینی نشده که ممکن است بر تصمیم استخدام" Mellis و Avondogilo گفت. با اجازه استخدام مدیر می دانم که شما باید یکی دیگر از ارائه آن ممکن است بی درنگ آنها را به تصمیم گیری دیر و اجازه می دهد تا شما را به مذاکره ارائه می دهد اگر آنها تصمیم به استخدام شما.
  • مودب بسته و اطلاعات تماس. پایان نامه با آرزوهای خوب برای مصاحبه و یا هر takeaways شما از مصاحبه. اگر آنها با اشاره به بی تجربگی خود را و یا یک نقطه ضعف در نرم افزار خود را, شما می توانید این زمان به نوبه خود منفی خود را به مثبت تجربه یادگیری است. نامه خود را ماندنی اگر آن را کوتاه و تاثیرگذار. مهم ترین بخشی است از جمله اطلاعات تماس خود را پس از نام خود را. آنها نمی توانند در تماس با شما اگر آنها یک راه برای تماس با شما.
  • Proofread. غلط گیری طول می کشد تنها چند دقیقه اما فراموش نکنید که برای انجام آن! بدترین چیزی که می تواند درک شما غلط املایی چیزی است که شما پس از ارسال این نامه است. یک ایمیل ساده نشان دهنده توانایی های خود را و اگر آن را sloppily نوشته شده است با تشکر از شما نامه را معکوس. هیچ کس می خواهد به استخدام کسی که باعث می شود اشتباهات احمقانه مثل غلط املایی کلمه "این".

نمی توانید کار کنید ؟

You got this
giphy.com

اگر شما یاد بگیرند که شما نمی توانید این کار پیگیری برای اهداف ماندن در تماس می تواند تبدیل به یک دارایی بعد از آن. آن را ممکن است به نظر می رسد دیوانه اما ایمیل استخدام مدیر اجازه خواهد داد که شما را به رشد و پیدا کردن نقاط ضعف در نرم افزار خود را. استخدام مدیران بسیاری از برنامه های کاربردی و آنها می تواند تبدیل به یک پتانسیل مربی را برای شما در این زمینه خود را. اشاره آنچه شما در پیدا کردن الهام بخش در مورد آنها و مقدار زیادی از سوالات بپرسید. تنظیم زمان برای گرفتن یک قهوه یا فقط چت از طریق تلفن با آنها نیز کمک خواهد کرد که ایجاد شبکه خود را.

بیشتر برنامه های کاربردی کار شما ارسال کردن بهتر است. "Don't stop جستجوی کار خود را در حالی که شما صبر کنید برای شنیدن. این است که بسیار وسوسه انگیز به خصوص اگر مصاحبه برای نقش شما واقعا می خواهید! اما پروسه می تواند مقادیر مختلفی از زمان و شما هرگز می خواهید برای قرار دادن تمام تخم مرغ خود را در یک سبد" Hutchins گفت. "به عنوان سخت به عنوان آن است که من پیشنهاد می کنم در ادامه به درخواست برای نقش های دیگر و در ادامه به انجام مصاحبه ها اطلاعاتی را در حالی که شما صبر کنید." بسیاری از کالج ها ارائه مسخره مصاحبه شما می توانید برای ثبت نام و آنها یک راه عالی برای تمرین اگر شما در پیدا کردن مصاحبه دشوار است.

نمونه

اگر شما هنوز هم دچار مشکل نوشتن با تشکر از شما توجه داشته باشید این لینک سهام چهار های مختلف رسمی و غیر رسمی نمونه ایمیل به شما آغاز شده است. این سه نمونه های دیگر همچنین ارائه نمونه از روش های مختلف شما می توانید در هنگام نوشتن با تشکر از شما توجه داشته باشید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب