چگونه به حفظ بدن خود را اعتماد به نفس در طول انزوای اجتماعی

احساس اعتماد به نفس در مورد بدن ما ثابت می کند وقت و زمان دوباره به یک نبرد مداوم در عصر رسانه های اجتماعی. ام

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

احساس اعتماد به نفس در مورد بدن ما ثابت می کند وقت و زمان دوباره به یک نبرد مداوم در عصر رسانه های اجتماعی. اما بودن با دوستان و خانواده های ما درگیر شدن در فعالیت های ما, عشق و زندگی را در لحظه ای می تواند کمک به ما را به بازگشت به زمین و به ما یادآوری می کنند که ما خیلی بیشتر از ما ظاهر فیزیکی. اما چه کنیم که ما صرفه جویی در زینت های دیگر وجود دارد و ما گیر با هیچ چیز اما ما افکار و بازتاب نگاهی به ما ؟

رسانه های اجتماعی به ما کمک می کند ماندن متصل در حالی که به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته اما همچنین می تواند منجر به مقایسه ما باعث غیر ضروری خود قضاوت. سنگی رابطه با دوست داشتن بدن ما می تواند به ویژه ناراحت کننده زمانی که ما در حال حاضر احساس می کنم که اگر ما نمی تواند کنترل آنچه اتفاق می افتد در جهان اطراف ما. اگر شما پیدا کرده اند مثبت بدن مشکل تر خواهد بود در قرنطینه ورودی از تجربه و توانمند سازی خارج دیدگاه را می توان یک گام به سمت آوردن شما را به یک سالم و مثبت طرز فکر.

در اینجا راه هایی برای حفظ بدن خود را اعتماد به نفس در طول انزوای اجتماعی.

giphy.com

به یاد داشته باشید: شما در یک مسابقه بهره وری

giphy.com

من از صمیم قلب شرط پنج دلار است که یک فرد انجام بدنام چوپان تینگ دو هفته پاره چالش طولانی در جایی در جدول زمانی خود را به عنوان ما صحبت می کنند. "شده است وجود دارد مقدار زیادی از فشار به 'سازنده' در قرنطینه منجر به بسیاری از مردم احساس بد در مورد چگونه آنها مقابله," دکتر گفت: ارین A. Vogel از دانشگاه استنفورد که در مطالعات اجتماعی تاثیر بر رفتارهای بهداشتی و استفاده از ابزارهای دیجیتال برای بهبود سلامت. با استفاده از قرنطینه به عنوان یک فرصت برای گرفتن در شکل شایسته نیست به عنوان یک چیز منفی و مردم خود را ارسال معمول و یا پیشرفت کند یا نه.

اما شما هیچ کمتر از یک شخص و یا هر گونه کمتر فقط به خاطر شما بی وقفه به شش بسته در هر روز است. "البته همه تجربه قرنطینه متفاوت," Vogel گفت: "و هر کس در حال رفتن به تجربه بدن تصویر مسائل مربوط به آن– اما بسیاری از مردم خواهد شد." اضافی رایگان-زمان در دست احتمالا باعث می شود اولویت تناسب اندام خود را راحت تر از همیشه.

داشتن یک "تبدیل به یک نسخه جدید و بهبود یافته از خودم' طرز فکر باید زدم از بالا به پایین از دستور کار. "تمرکز بر روی 'بهبود' در میان این غیر ضروری است," دکتر گفت: شارلوت H. Markey استاد روانشناسی در دانشگاه راتگرز و نویسنده از بدن تصویر کتاب برای دختران. که با توجه به گسترده تر جنبه از واقعیت فعلی ما وجود دارد و مهم تر از همه چیز در رفتن در حال حاضر از محکم کردن معده و لاغری پاهای خود را. "هدف اصلی از جهانی همه گیر باید بازمانده این بیماری همه گیر. می تواند معقول و منطقی با خودتان و ورزش خود شفقت" Markey گفت. تمرکز بر یک فعالیت یا عمل است که کمک می کند تا حفظ یک طرز فکر مثبت, هر آنچه که ممکن است کار را برای شما شخصا. تماس با شماست را.

به خودتان یادآوری کنید که رسانه های اجتماعی یک عکس فوری

giphy.com

یک Instagram photo حدود پنج ثانیه از 24 ساعت روز طراحی شده را به تصرف خود ما بیشتر چاپلوس زاویه. ما واقعا هیچ ایده چه چیزی در زندگی یک فرد متشکل از طول 23 دقیقه و 55 ثانیه است. که به می گویند آنها همچنین تخمگذار بر روی نیمکت تخریب یک کیسه Doritos و مورد نقد و شکم خود را? رسانه های اجتماعی تصاویر به ندرت ایجاد یک تصویر دقیق از بدن ما است. به عنوان ما زمان روی صفحه نمایش به شدت افزایش می دهد و در خارج از حواس او را پرت به سرعت در حال کاهش تمایل ما به مقایسه بدن ما به دیگران می شود بالاتر از همیشه است. بستن برنامه چشمان خود را و یک نفس عمیق بکشید و به یاد داشته باشید: در صورت لحن و قوسی پشت شگفتی انجام خانمها.

اما نسبت به دیگران بیشتر از ناخودآگاه تصمیم گیری است. "حتی اگر ما منطقی این را می دانند که ما بدون فکر پیمایش از طریق فید سریعتر پاسخ عاطفی بخشی از ما مغز لیمبیک سیستم واکنش نشان می دهد و ما احساس بد," گفت: دکتر روانشناس بالینی Danyale کوردی-مک کینون. "ما فکر می کنم ما اندازه گیری نمی کردن به دیگران است." اگر چه این واکنش می تواند به صورت خودکار, آموزش خودمان را به معکوس ما غریزه انجام می شود. "اگر ما آهسته بودند و آگاه تر و پیشرفته تر شناختی بخشی از مغز ما این قشر به اتهام و می گویند:" هی! این فرد XYZ است تاثیر گذار و پرداخت می شود به زندگی می کنند این شیوه زندگی,'," کوردی-مک کینون گفت. "کسی چه می داند ؟ آنها به خوبی می تواند بدست شکسته با این صبح و فقط تقلید می کنی آن!" حتی اگر بسیاری از تاثیرگذاران خیاط پروفایل خود را به تناسب جامعه استانداردهای زیبایی وجود دارد بسیاری از کسانی که با اطمینان حاضر به انجام این کار.

با اذعان به این پروفایل بسیار مهم در طول زمان هنگامی که ما ناامنی التماس متوجه شود. "تنوع رسانه های اجتماعی خود را تغذیه می تواند مفید باشد. وجود دارد بسیاری از بدن مثبت افراد وجود دارد که آیا همه نگاه همان" Vogel گفت. صحبت از تجربه شخصی در میان خود IG مدل مشخصات وسیله ولگردی و قانونی شکنی شما در سراسر رژیم غذایی و روال امیدوار کننده شما یک باند شایسته شکل است. فرصت است وسوسه انگیز به عنوان شما به ظاهر دست یک راهنمای گام به گام خود را 'رویای بدن با همه زمان در جهان در اختیار شما است.

اما شما اجازه ندهید خستگی و overthinking منجر به ناسالم و سودمند معمول است."مراقب باشید به دنبال اثرگذارندهها یا دوستان که حمایت اثبات نشده روش برای کاهش وزن و یا دیگر سلامت مد" Markey گفت. "به یاد داشته باشید بسیاری از اطلاعات شما را در رسانه های اجتماعی است که همه در مورد تلاش برای شما چیزی برای فروش; یک مکمل یک برنامه رژیم غذایی معجون بدون پشتوانه علمی." مقایسه دزد از شادی به ویژه هنگامی که به دنبال در یک ساخته شده و مطرح شده پست های رسانه های اجتماعی در طول یک بیماری همه گیر.

متوجه عاطفی آسیب پذیری باعث می شود مبتنی اقامت دشوار است

giphy.com

همه گیر غیر قابل انکار می افزاید: استرس و اضطراب و به طور کلی احساس ناخرسندی به زندگی بسیاری از مردم را برای بسیاری از دلایل. به طور طبیعی ما طلب اعتبار و عشق از دیگران در زمان هنگامی که ما ممکن است احساس امن با دیگر جنبه های زندگی ما به منظور اطمینان که ما در حال سقوط از هم جدا. بنابراین ما کار نسبت به یک تصویر خاص به دریافت تصدیق از دیگران است.

ارسال هر چه باعث می شود شما احساس اعتماد به نفس پیروزی هر یک خارج از نظرات خوب و یا بد است. اما شما نیاز به سوال اگر شما در حال ارسال یک عکس برای خودتان و یا برای سطح-سطح ستایش از دیگران است. آیا شما با دیدن یک دختر بچه یک تن از امثال و نظرات در عکس خود را و می خواهید تعارف و توجه او را دریافت کنم ؟ ما داخل بدون واقعی تعامل انسان و یک مقدار بی پایان از زمان برای گرفتن عکس های سلفی در نتیجه یک راه حل ساده برای درمان نیاز ما برای افزایش اعتماد به نفس از کسی غیر از خودمان (و شاید مادر خود را). "من فکر می کنم مهم ترین چیز این است که بدانید ارزش خود را. آن را هرگز خواهد آمد از دیگر مردم تصویب" گفت: گابریلا Whited یک نوازنده و رسانه های اجتماعی و تاثیر گذار. "مهم نیست که چگونه بسیاری از نظرات و یا دوست یا reposts می کنید. اگر شما خودتان را دوست دارم هیچ یک از این مسائل است." در نهایت ارزش خود را توسط شما تعیین می شود و شما تنها. ما برای کنترل زندگی ما را به احساس به عنوان اگر ما فقط به انجام چیزی درست است. اما آسیب پذیری عاطفی و یک حساب کاربری را از نظرات و امثال اینها نیست یک مثال از یک رابطه همزیستی. عشق به خود غالب است.

می دانم که شما تنها نیستید

giphy.com

در پایان روز رسانه های اجتماعی به عنوان یک خروجی ما اجازه می دهد به تظاهر ما s**t با هم به خصوص در حال حاضر. مهم نیست که چقدر فعال نازک باب روز و یا عاری از لکه دار کردن کسی که به نظر می رسد آنلاین, آنها در حال مبارزه با نوعی از جنگ و ناامنی درست مثل بقیه از ما. مقايسه جلسات هستند آسان به سقوط به پایین با زمان زیادی را در دست خود. ما همه آن را انجام دهد در برخی از نقطه یا دیگری و این عادت را شکسته نمی شود یک شبه. دختر که بدن شما آرزو شما تا به حال به نظر می رسد در یکی دیگر از دختر و احساس می کند دقیقا همان چیزهایی است.

در حال حاضر 'تنهایی' به دقت توصیف بسیاری از مردم زمان متحده است. در حالی که ما به لحاظ اجتماعی فاصله روانی و عاطفی فاصله داستان دیگری است. تماس با دوستان خود را مهم دیگر و یا هر کس به ارمغان می آورد شما را به زمین فراهم می کند واقعی فعل و انفعالات به شما یادآوری چگونه عاشق شما هستند توسط مردم که در واقع ماده– نه دختر از دبیرستان که نظرات آتش emojis در تصاویر خود را.

اجتماعی فاصله و اعتماد به نفس بدن می تواند کاملا متضاد اواز یا موسیقی دو نفری. عشق و در آغوش گاهی اوقات در تلاش برای نادیده گرفتن بازرسی و نقد در حالی که تشکیل روابط با بدن ما به خصوص در طول زمان هنگامی که ما افکار خود اجتناب ناپذیر هستند, حمایت از دیگران است و اغلب وجود ندارد و تاثیر تصویر کامل بدن است همیشه حاضر. با اینحال شما می توانید آن را انجام دهید. ما همه معتبر هستند و صرف نظر ما اشکال و اندازه. همه ما به اندازه کافی.

بدن مثبت Instagram حساب های توصیه شده توسط دکتر Danyale کوردی مک کینون:

@i_weigh

@bodyposipanda

@theeverymanproject

@ihartericka



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن