چگونه به می دانم که زمانی که برای اجرا به جای راه رفتن از یک رابطه

ما همه آن را — کسانی که در یک شب می ایستد پر از تاسف است که منجر به یک غمگین ارتباط است. گاهی یک دیوانه را دزد

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

ما همه آن را — کسانی که در یک شب می ایستد پر از تاسف است که منجر به یک غمگین ارتباط است. گاهی یک دیوانه را دزدکی حرکت کردن در شما و شما را شگفت زده. بار دیگر فرد میکشد شما را به لذت رابطه است که بعد از توسعه به یکی از خطرناک. به طور معمول, شما می دانید حق کردن خفاش اما برخی از ما باید یک ماسک که پرده ما را از حقیقت است. چرا ما نمی توانیم جلوگیری از psychos و تنها گرفتن خوب ماهی در دریا ؟ علائم و سیگنال برای جلوگیری از این کار پشیمان رابطه پنهان کردن عمیق در این مقاله است.

نگه داشتن خواندن برای یک راهنمای که به شما می آموزد که برای اجرای دور است.

آنها نفرت همه سابق خود و همکاران

giphy.comf

همه ما نفرت ما از سابق است مگر در مواردی که شما توسعه یک جوی و راشل نوع دوستی است. شاید آنها فریب خورده شما آزادی خود را محدود و یا خشونت آمیز با شما. اگر آنها دوست ندارند هر یک از سابق خود را پس از آن مشکل ممکن است شامل گذشته خود را عاشقان. همین قاعده در مورد به همکاران خود. گرفتن از طریق روز خود را در اطراف این همه مزاحم مردم می توانند احساس کمی قریب به اتفاق قربانیان گاهی اوقات اما ما هنوز هم قرار داده است که لبخند جعلی و دریافت از طریق روز. من شخصا حداقل یک نفر است که می تواند به جلوگیری از از دست دادن کار من است. اگر من نیست که این کار دوستان می بینید "فلوریدا زن خفه همکار Co-Worker" در سراسر هر روزنامه, تیتر.

یک فرد عاقل باید در اعتماد کسی به غیر از شما. نگه داشتن یک حساب در لیست exes. اگر تعداد مناسب و معقول مردم چپ شریک زندگی خود را که ممکن است نشانه ای برای شما به خارج. فراموش نکنید که همکاران دیدن شریک زندگی خود را در تمام طول روز و آنها ممکن است می دانم که او/او را بهتر از شما انجام دهد. هنگامی که شما عزیزان نمی توانید با آنها, آنها ممکن است همراه با anyone. گاهی فرد حتی نمی تواند نگه داشتن شغل خود را به دلیل ناتوانی در تحمل افراد دیگر است. دینگ دینگ دینگ! که باید صدا مانند دیگر زنگ باعث خاموش در مغز شما. اجرا شود. این نباید فقط در سراسر آمده به عنوان یک هشدار, اما بهداشت روانی حفاظت سپر. منفی غلبه خواهد کرد زندگی خود را. در نهایت شما را به تحقق است که آن را ممکن است افرادی که دارای یک مشکل است.

آنها چسبیده بر روی شما

giphy.com

این احساس زیبا که دست خود را برگزار می شود و بازوی خود را به آرامی نوازش با ناخن خود را. اما برخی از ما چیزی به نام حباب. در نهایت شما عزیزان خواهد چسبیده بر روی شما به دنبال شما در همه جا و به شما اجازه نمی دهد به تنهایی حتی برای یک دقیقه. همیشه وجود دارد, به عنوان آنها شما را عمل از هر حرکت می کند. آن را حتی می تواند به سطح است که کسی دست شما یک قطعه از کاغذ توالت در حالی که شما سعی می کنید برای خلاص شدن از شر مواد زائد در بدن شما است. گاهی اوقات من نمی نیاز به کمک ریختن فنجان قهوه صبح. من یک دختر بزرگ–من می دانم که چگونه به آن را انجام دهد. هنگامی که شما در پیدا کردن که شما نمی توانید یک دوم به تنهایی اجرا کنید.

در اینجا یکی دیگر از سناریو. شاید اولین شب شما فکر می کنید از آن به عنوان یک شب ایستاده است. به نظر می رسد مانند یک حافظه بزرگ و سرگرم کننده بود بنابراین امید برای بیشتر شما صرف شب دوباره. اشتباه بزرگ ، رود گفت: "یک شب ایستاده" برای یک دلیل. به شما این احساس می کند مانند یک بازی سرگرم کننده در شب. به آنها شما بچه ها در عشق سقوط کرد و آنها در حال حاضر برنامه ریزی شده یک شام خانواده با هر دو پدر و مادر خود را. به زودی به اندازه کافی که آنها شروع به ساخت شما ناهار و صبحانه با شما تماس در هر ساعت از روز و اقدام به عنوان اگر شما به اشتراک گذاشتن یک نام. من می خواهم به شما اجازه می دانم این اتفاق می افتد باید ظرف 3 روز از "دوستیابی."

در نهایت اگر این اتفاق نمی آزار شما اولین کسی متن شما در هر 10 دقیقه تعجب آنچه شما انجام و یا حتی بپرسید که چگونه شما احساس می کنید. در این نسل مردم به ماندن متصل به تلفن های خود را مانند یک بزرگ کرکی خرس عروسکی. این بدان معنا نیست که شما نیاز به اضافه عادت بد است. حتی اگر این متن به چپ خوانده نشده برای 10 دقیقه این معنا نیست که آنها نیاز به دانستن "در فروشگاه مواد غذایی به دنبال مرده جوجه های نشسته در فریزر." اگر آنها دادن تلفن خود را در تمام طول روز لطفا اجرا کنید.

آنها فقط نیست که به شما

giphy.com

دانستن زمانی که مردم سقوط در عشق با شما کل داستان خود را. زمانی که مردم دروغ بودن سر بیش از پاشنه برای شما چرا وقت خود را تلف ؟ در صورت واقعیت در اینجا مردم همیشه نمی مانند شما. آنها می خواهم این ایده از شما. آیا شما کسی تاریخ و یا سعی کنید برای پیدا کردن کسی که ارزش دوستیابی به یاد داشته باشید که اصول اولیه است. بودن در یک رابطه با کسی که نمی همان مقدار love hurts like hell. "گاهی اوقات آن را به شما لطمه می زند مانند دیوانه چون شما می خواهید به ماندن اما شما فقط رفتن به نگه داشتن صدمه دیده" سانتافه دانشجوی سال اول جس Zeef گفت. "پس از ترک شما احساس بسیار بهتر است." آن را می سازد شما سوال که شما نماینده و آنچه شما برای ایستادن. شما حتی ممکن است به خودتان پیدا کنید در حال تغییر برای رضایت. حتی اگر شما بر این باورند این فرد واقعا احساس می کند مانند "یک" حرکت به بعدی شریک است.

تلاش از هر دو تیم نشان می دهد که برابر با مراقبت از شما برای یکی دیگر. اما اگر آن را احساس می کند مانند یک جاده یک طرفه آنها بدیهی است که استفاده شما در اوقات فراغت خود. هر دو از شما نیاز به تلاش برای دیدن هر یک از دیگر. "هنگامی که شما در تلاش برای, اویختن, برنامه, تاریخ, برقراری ارتباط و یا حتی احساس می کنید مانند شما تنها کسی که مراقبت در اجرای" دانشگاه فلوریدای جنوبی دوم مسیحی Humperville گفت. بعد ماشه می آید از C-word. تعهد. بدیهی است که این کلمه می آید با یک پیشرو ارتباط است. برخی از ما واقعا به دنبال عشق واقعی ما و دیگران خواهد شد که مرتکب نشده فقط دور انداختن ماه شما می توانید پیدا کردن همسر روح خود. در نهایت خانواده را پر می کند یک استعاره برای این. اگر شخص شما تاریخ نیست معرفی شما به خانواده خود را, شما نیاز به اسکورت آنها را به نزدیکترین خروج. آنها باید به لاف زدن در مورد شما به هر فرد می دانند. شخصیت خود را سزاوار نشان داده شود ،

آنها خود را جدید Stalker

gighy.com

من به جرم در حال سقوط به اعماق سوراخ در Instagram, Facebook و حتی Spotify در زمانی که در حال اجرا برخی از تحقیقات (به وسیله) در له من. من نمی توانم به اندازه کافی از ماجراهای خود را با دوستان و خانواده, بنابراین من فقط شیرجه رفتن عمیق تر به زندگی خود را. به هر کسی می تواند مقاومت در برابر قدرت است که لطفا اجازه دهید من در بر راز خود را. این مورد بد وسیله می تواند گاهی اوقات دست انداز آن را به سطح بعدی. این نکته در مورد همه مردم نه فقط psychos. گوشی نگه دارید و تمام اسرار خود را و زندگی شخصی در کف دست خود را. اسنپ چت کشف داستان اول تاریخ گوشی مبادله را نشان می دهد داستان های ترسناک از مردم جاسوسی از طریق غریبه گوشی های. این فقط اتفاق می افتد چرا که مردم امضای قرارداد اجازه. اگر همسر شما شروع به جستجو از طریق گوشی بدون اجازه, است که باید خود را از استخوان لرزیدن. که انقباض غیر ارادی ماهیچه یا عصبی گودال در معده خود را–شما می دانید آنچه که من می خواهم به می گویند -- به معنی اجرا شود.

این افراد با وسواس زندگی خود را; آنها مراقبت بیشتر در مورد زندگی خود را از خود است. شما شروع به احساس بازجویی که اگر نشستن در یک cinderblock اتاق پر از افسران. در حال حاضر هر کس می تواند دانلود یک برنامه است که آهنگ یک فرد را از هر حرکت. "من دوست پسر گذشته دنبال من و من تا به حال به او بگویید که من که قرار بود برای به دست آوردن یک quesadilla و او یک زندگی 360 اطلاع رسانی که من سمت چپ من ، او فریاد زد و من برای نه گفتن او" Zeef گفت. چه کسی می داند, شما, شخصی, استاکر احتمالا نشسته در خارج از پنجره خود را با دوربین دوچشمی در این زمان از روز برای تماشای شما.

آنها باید...دیوانه چشم

https://tinycinema.tumblr.com/post/353934902/how-i-met-your-mother

weheartit.com

نمایش "How I Met Your Mother" به من این توصیه توسط سن پنج و نمی خواهد به من اجازه پایین بعد. زمانی که خیره به چهره از جنون شما می توانید آن را در درون خود خیره. این برجها را جایگزین دانش آموزان و پر کردن فضای سفید به لبه. احساسات را نشان می دهد به طور طبیعی از طریق چشم یک فرد. مردم به من نگاه کن و بگو که دوباره نگاه کنید."

چه دیوانه چشم نگاه مانند? شما به طور معمول می تواند احساس آنها را حفاری به روح خود را و یا کشف آن را از طریق یک استراحت صورت. در حالت عادی سفیدی ارائه قابل مشاهده اطراف عنبیه. فرد ممکن است در نگاه شوکه شده و یا هیجان زده است. اگر چهره خود را نشان می دهد هیچ احساسی و شما می توانید چرخش مارپیچیاجرا کنید. مراقب باشید که چگونه شما را ترک, اگر چه آنها ممکن است خود را به سطل زباله آپارتمان به دنبال کلید.

آنها می خواهم به حزب

giphy.com

خوب پیدا کردن در fun club معنا نیست که شریک زندگی خود را همیشه به عنوان سرگرم کننده است. شما نمی توانید سرزنش هیجان ملاقات با کسی که در کف رقص. من دوست دارم به حزب. این نوع راه من عبور بسیار اغلب. متاسفانه من نمی توانم از دست دادن هر زمان در طول سه سال از قبل از زندگی من رسما شروع می شود. Partiers همیشه تضمین یک شب فوق العاده, اما آنها باعث crazy alert. تنها یک تفاوت کوچک جدا گاه به گاه مصرف کنندگان و کسانی که با چکش شدن هر شب. پرچم قرمز!

برخی از مردم نمی خواهد فکر می کنم دو بار داونینگ هر گونه قرص یا آنها رسیدگی آن را خوب در مقابل آنها. شما را به نوشیدن گاه به گاه اما binging خرابه های سرگرم کننده است. اگر شما نگران هستند که شریک زندگی خود را ترک نمی کند یک قطره برای شما که باید یک پرچم قرمز است. نگران نباشید -- آنها را ترک حداقل 10 بطری های بیشتر در گنجه. پس از هر شب شما صرف با این فرد پول نقد خود را به طرز مرموزی از بین می رود صبح روز بعد. فقط نمی آیند گریه به اینجا بعد از هشدار.

آنها نیاز به امنیت

giphy.com

شاید بعد از یک سال از آشنایی و یا گاهی اوقات فقط یک هفته خود را s/o تبدیل به یک فرد نیازمند که تخلیه تمام زندگی مثبت از شما. کسی که همیشه نقش خود آگاه کارت می یابد و هر توهین در مورد خود می شود تحریک کننده و غیر قابل تحمل. هنگامی که به نظر می رسد آمده به تصویر شما نباید اعتماد مردم به مجله را پوشش می دهد (****سرفه* فتوشاپ). چرا نمی تواند آنها را متوقف مقایسه خود را به خیالی فرد ؟

جلوگیری از صرف تمام وقت خود را به شخص دیگری به طور مداوم احساس بهتر است. به طور معمول, ما عاشق حمایت از مردم ما عشق است. همه ما پیدا کردن یک موضوع اختلاف نظر اما ما همچنین پیدا کردن یک راه برای پذیرش تفاوت ها است. اگر رابطه خود را احساس می کند مانند یک نبرد مداوم موج پرچم قرمز است. "اگر شما احساس نمی مانند شما می توانید به ارمغان بیاورد تا رویارویی زیرا آنها ممکن است شما را ترک و یا انجام کاری به شما باعث احساس منفی در مورد خودتان به جای تلاش برای رفع آن شما قطعا در یک سمی رابطه" دانشگاه مرکزی فلوریدا junior مدیسون فوربس گفت. گاهی اوقات خود را شریک سمی در رابطه با برنده شدن است. توجه همیشه تمرکز بر روی آنها و آنها را ناراحت شوند اگر شما نمی توجه برای یک دقیقه. من مجاز به افکار پوچ در مورد نورد در یک توده ای از پول ؟ اگر شما می خواهید آزادانه به تماشای خلیج تماشایببینید خودتان را از رابطه را از طریق درب جلو. اما گاهی اوقات این وضعیت می تواند خطرناک–پس از ایمن ماندن.

امیدوارم بعد از خواندن این, شما می توانید در راه خود را به ساخت برخی از تغییرات در زندگی. اگر شما مجرد هستید و آماده ممزوج فراموش نکنید که این نکات کلیدی... و یا دیگری شما را در برای سوار شدن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن