چگونه برای پیدا کردن اتاق هتل ارزان بنابراین شما می توانید ریخت و پاش مواد غذایی

سفر بعدی خود را به کانکون نباید به طور کامل خود را شکستن بانک. بسیاری از نقاط ضعف و کلاهبرداری وجود دارد وقتی

توسط ATSHNEWS در 31 تیر 1399

سفر بعدی خود را به کانکون نباید به طور کامل خود را شکستن بانک. بسیاری از نقاط ضعف و کلاهبرداری وجود دارد وقتی که می آید به رزرو زیبا اتاق هتل ارزان و من اینجا هستم تا به شما بگویم جستجو است که ارزش آن. یادگیری این ترفند را به فعالیت های واقعی مانند تور و غذا خوردن همه بیشتر مقرون به صرفه است. که با طناب از ارتفاع پریدن محل یا رستوران معروف شما می خواستم را امتحان کنید ؟ این همه قابل دسترسی با کمی صبر و جستجو حق تاکتیک. متاسفانه که سفر به لاس وگاس فقط نمی صندوق خود را بنابراین شما باید در پیدا کردن یک راه برای صرف هوشمند است. کشت از وب سایت ها در اینترنت و همچنین آژانس های مسافرتی که باید تمام اسرار و ترفندهای به جیب پسند گریز شما را متعجب خواهد کرد.

برنامه ریزی برای آینده خود vacay خود را با بهترین دوستان شما با استفاده از این دستورالعمل در مورد چگونه برای پیدا کردن رویای اتاق هتل ارزان.

1. مقایسه سایت معاملات

giphy.com

اگر شما سعی کردم وب سایت های که ارائه کدهای تخفیف, اما آنها احساس کمی ناقص و احتمالا ممکن است شما را از غارت تمام پس انداز خود را از دانشگاه شما کار بزرگ و امیدوار کننده سایت ترفند را انجام دهد. گوگل پرواز/هتل ها ثابت می شود بهترین زمانی که رزرو پرواز یا هتل به دلیل آن را فراهم می کند vacationers با یک منبع ارزشمند برای شما در حال حاضر با بسیاری از گزینه های مسکن مقرون به صرفه. "I love Google پرواز/هتل از آنجا که شما در واقع می توانید ببینید و مقایسه قیمت ها از سایت های مختلف. این باعث می شود آن را راه آسان تر برای محدود کردن جایی که من به دنبال به ماندن و یا پرواز بدون داشتن 300 زبانه های باز بر روی لپ تاپ" دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل ارشد Agisanyang Molapisi گفت. خوشبختانه این وب سایت شامل بیش از فقط پروازهای ارزان.

وب سایت های مانند Expedia و Priceline اثبات هم به عنوان زمانی مفید است که در جستجو برای هتل مناسب. این کار را نمی خواهد بیش از حد از زمان خود را به دلیل این وب سایت دارای کلید های میانبر مانند گزینه ای برای انتخاب بسته نرم افزاری به جای فقط رزرو یک اتاق هتل. "مورد علاقه من در وب سایت زمانی که من در تعطیلات کاملا Priceline! من عاشق این سایت دلیل این که شما می توانید استفاده از آن برای بیش از هتل های آنها بسته نرم افزاری است که برنامه ریزی آسان و مقرون به صرفه" Florida A&M University ارشد Krystilee Bogle گفت. همیشه به یاد داشته باشید همین حالا دست کشیدن از آن تا زمانی که شما سعی می کنید آن را هنگامی که آن را می آید به رزرو آنلاین آژانس های مسافرتی.

2. وب سایت با تخفیف, کدهای جدید خود را بهترین دوست

giphy.com

شنیدن کلمات "دانش آموز تخفیف" برای تلفن های موبایل مانند موسیقی به گوش من. اکثر شرکت های ارائه تخفیف دانشجویی برای مشتریان خود–به احتمال زیاد شرکت هایی که ارزش خود را جوانتر مشتریان از آنجا که دانش آموزان را انتخاب کنید در طول سفر خود را برنامه عادی هر روز. STA Travel دارای عنوان بزرگترین دانشجویی آژانس مسافرتی و قلاب شکست دانشجویان با ارزان پرواز هتل ها و تن از توصیه های سفر. آیا برای یک سفر بین المللی و یا فقط در خارج از دولت سفر STA کمک می کند تا دانش آموزان طرح فراموش نشدنی سفر به اولین کنسرت خود را در جشنواره در حال حرکت به یک شهر جدید و یا فقط سفر به جهان پس از فارغ التحصیلی. در "هتل/خوابگاهها" تب در وب سایت خود آن را به عنوان آسان به عنوان پر در مقصد خود را, تاریخ اقامت خود را و چگونه بسیاری از مهمانان شما برنامه ریزی سفر با. فقط می خواهم که با کلیک یک انگشت صدها تخفیف هتل ها صبر کنید در اختیار شما است.

3. نگاه به رزرو با یک عامل سفر

giphy.com

مشکل در رزرو خود را و نگه داشتن زبانه ها در همه تدارکات سفر خود را ؟ خوشبختانه در این روز از سن کسی کار به معنای واقعی کلمه مستلزم رزرو سفر برای دیگران و گرفتن پرداخت برای انجام این کار. سفر عوامل ارائه تخفیف های منحصر به فرد و معاملات است که شما ممکن است پیدا کردن جستجوی خود را. این سفر عوامل تشخیص به عنوان کارشناس هتل شکارچیان و بخشی از شرح شغل خود شامل ساخت مطمئن شوید که شما دریافت بیشتر از محل شما انتخاب می کنید به ماندن در. "من شده اند و رزرو با یک عامل سفر برای مدت زمان طولانی در حال حاضر. به خصوص برای تعطیلات خانواده آنها آن را بسیار آسان را برای شما بدون شما واقعا در تلاش برای بلند کردن انگشت" دانشگاه ایالتی فلوریدا ارشد بروک پارکر گفت. استخدام یک عامل برای برنامه ریزی کردن همه چیز در مورد سفر خود را تضمین می کند که شما یا گروه شما نمی خواهد که برای بلند کردن انگشت.

4. در نظر گرفتن یک Airbnb

giphy.com

اگر شما شنیده ام از Airbnb, سپس شما باید آشنا... سریع. شما فقط ممکن است از دست بسیاری از مقرون به صرفه مکان و این شانس را دارند که یاد خانه-تعویض می بینید که اغلب در فیلم ها. Airbnb تبدیل شده است رقابت بزرگ در جهان به دلیل مهمان نوازی خود را تقریبا بیش از حد خوب-به-می شود-درست منابع است. این منابع عبارتند از یک موتور جستجو است که نشان می دهد صدها نفر از خانه های که به طور معمول هزینه هزاران دلار اما این شرکت با همکاری مالکان به تخفیف خانه در یک قیمت عالی. شخصا از تعویض بیش از اقامت در هتل ها به Airbnb را تبدیل به یک تصمیم بزرگ چون متوجه شدم من در این خانه های اجاره باعث هیجان انگیز تر باقی بماند.

اگر چه من هنوز هم عشق یک اتاق هتل اقامت من نیز دریافت بیشتر بنگ برای جفتک انداختن رزرو با Airbnb. وب سایت باعث می شود آن را بسیار آسان برای استفاده برای تازه واردان و آن صفحه نمایش از ویژگی های است که اجازه می دهد تا شما را به سفارشی کردن اقامت خود را به T. آنها نیز به تازگی به روز شده و خدمات خود را Airbnb در حال حاضر ارائه می دهد گزینه ای را برای نه تنها اجاره خانه های خود را, اما همچنین رستوران رزرو و همچنین تجارب مانند کلاس های آشپزی آنلاین, دوچرخه, تور و موزه بازدید داشته است. نترس به سرگردان در بیش از Airbnb و دیگر خدمات اقامت برای دریافت استثنایی ماندن ارزش پول خود را.

5. اقامت در خارج از شهر

giphy.com

اگر شما در میانهی شب در نظر گرفته محل اقامت خود را, سپس شما ممکن است نیاز به حرکت است که به بالای لیست اولویت است. ماندن در قلب یک شهر بزرگ می تواند باعث برخی از چالش برای شما و گروه شما و قطعا هزینه پول بیشتر. برای مثال خانه در Kissimmee, Florida, از ویژگی های بسیار گران قیمت کمتر گزینه های اجاره به جای یک خانه و یا اتاق در اورلاندو خود را (دیزنی سفر هر کسی؟). رفتن به خارج از شهر نیز اجازه می دهد تا شما را به کتاب بزرگتر و بیشتر خانه های مدرن برای گروه های بزرگ. اگر چه مطمئن شوید که شما به اندازه کافی ذخیره گاز و هزینه های دیگر. فقط به خاطر یک هتل واقع خود را با صدا غذا خوردن dab در وسط یک شهر شلوغ به این معنا نیست آن است که بهترین گزینه برای شما و خدمه خود را. گزینه های خارج از شهرستان شما را متعجب خواهد کرد.

6. استفاده از اتصالات خود را

giphy.com

تاریخ و زمان آخرین اما مطمئنا نه کم دروغ نهایی جام مقدس, هتل, جستجو, راهنمایی; استفاده از افرادی مانند خانواده و یا دوستان که کار در صنعت هتل را به نفع خود. و یا شما حتی می توانید پیدا کردن کسی که شما می دانید چه کسی واجد شرایط برای دولت و یا نظامی تخفیف. هیلتون کارکنان دریافت 50 درصد خانواده و دوستان تخفیف که می زند یک تکه بزرگ از هزینه زمانی که رزرو با هیلتون. در نظر گرفتن این توصیه را به حساب شروع به ایجاد یک لیست از افرادی که شما ممکن است قادر به تماس است که این تخفیف. اعضای خانواده و یا دوستان ممکن است کسانی که اغلب مسافرت همچنین دسترسی به معاملات به دلیل چگونه اغلب آنها کتاب باقی می ماند. هی آن را هرگز لطمه می زند به درخواست.

برنامه ریزی تعطیلات می تواند تبدیل به سردرد القا اما در پایان شما قادر خواهید بود به ایجاد خاطرات فوق العاده با مردم شما در مورد مراقبت بیشتر. امروزه صنعت مهمان نوازی رشد می کند هر روز به تهیه کردن به مشتریان خود است. شما فقط باید بدانید که به کجا نگاه برای بهترین استفاده را از زمان خود را از لذت و آرامش است. این دستورالعمل ها را به شما درست است که بسیار نزدیک به رویای خود باقی بماند!



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب