چگونه به دنبال نوشتن شور و شوق من را تغییر کالج تجربه

به عنوان یک فرصت طلب من به طور طبیعی شانس زمانی که من دیدن آنها به منظور رشد و رونق–و آن نیز به عشق من برای نو

توسط ATSHNEWS در 8 اردیبهشت 1399

به عنوان یک فرصت طلب من به طور طبیعی شانس زمانی که من دیدن آنها به منظور رشد و رونق–و آن نیز به عشق من برای نوشتن. چیزی که من نمی دانستم این بود که با آغاز 2019, من وارد یک مسابقه نویسندگی برای تبدیل شدن به حتی بیشتر نویسنده با مجله. اگر نوشتن من نمونه قبول کردم من می تواند به نوبه خود من کلمات را به مقاله ای که بیش از 925,00 ماهانه خوانندگان خواهد آمد در سراسر.

در پایان از آن همه, من با خوشحالی بخشی از مجله را به عنوان تیم تحریریه که در آن من می خواهم تولید خود هفتگی مقالات برای همه به عنوان خوانده شده. نه فقط خود را به طور منظم سلامت, زیبایی, یا, افراد مشهور, مجله, کالج, مجله فراهم می کند یک پلت فرم منحصر به فرد که در آن دانشجویان به دانش آموزان دیگر برای راهنمایی و بینش به زندگی دانشگاهی.

graduating
giphy.com

از همه مهمتر, کالج مجله به من داد صدایی که به من اجازه داد به تلاش برای تبدیل شدن به بهترین نویسنده و همچنین این شانس را به دیگران احساس مانند آنها هستند و نه تنها در تجارب خود را. نه تنها من به توانایی برای قرار دادن چیزی بسیار با ارزش بر روی رزومه من, اما من کار واقعا سخت تهیه مقالات من با تمام سردبیران که این امکان را برای من به اعتقاد خودم. من یاد گرفتم که چگونه به کار با بلندی مهلت ایجاد و گرفتن بازخورد مثبت اکسپرس صدای خود و تحریک مغز من–همه در حالی که الهام بخش سایر دانش آموزان در این فرآیند است.

در اینجا این است که چگونه از آن همه آغاز شده است.

یک روز من پریدند در تماس با سردبیر جایی که او به من آموخت طناب به یاد بگیرند که داخل سانتی متر و همچنین نحوه کار با دیگران در این تیم به تولید محتوا. در طی چند روز آینده من مقالات اختصاص داده شده به من در جهت بهبود من نوشتن در مورد موضوعاتی که از محدوده "CM راهنمای نوشتن خلاق عمده" "24 چیزهایی که در شهر نیویورک در 24 ساعت" و "3 شیوه که به من کمک کرد تغییر دیدگاه من برای همیشه."

در نهایت من نوشتن بهبود یافته به طوری که آن را روشن و مختصر به اندازه کافی برای انتشار.

unsplash.com

متوجه شدم که در هنگام خواندن مقالات که من احساس ترین کشیده شده به, من عاشق آنهایی که تا به حال یک مکالمه جرقه در آنها–آنهایی که در آن به نظر می رسید مثل یک دوست صحبت کردن به من. من هم عاشق خواندن مقالات که به دلیری و طنز (بیشتر طنز) در آنها است. بنابراین من توسعه یافته متوجه شدم من می خواستم برای از نو خلق کردن همان کیفیت در نوشتن من. من عاشق کار با یک ویرایشگر به عنوان ما صحبت در مورد چگونه من می توانم نوشتن من جریان و دوباره به زندگی بر روی صفحه است.

کار من نبود خیلی عالی اگر نیست آن را برای او بازخورد مثبت و کار سخت کوش. چند روز ثابت سخت تر از دیگران است, اما آن را به ارزش آن است. من برای به اشتراک گذاری تمام کار من با خانواده و دوستان و همسالان. هفته به هفته حدود 12 هفته من تولید 12 به موقع و قطعه زیبا که بسیاری از مردم لذت می برد و خود را با استفاده از به عنوان به خوبی.

کالج برای من آینه به دست آوردن تجربه با مجله.

هر زمان زیادی از کار سخت و فداکاری برای رسیدن به اهداف من به عنوان یک نویسنده. از سال اول در تمام طول سال ارشد رشته زبان انگلیسی در دانشگاه ایالتی فلوریدا کلاس است که هم بافتن به سبک های مختلف کلاس های مانند "کارگاه داستان" و یا "شعر روش" به واقعا به نویسندگان احساس برای چه نوع از ژانرهای آنها واقعا لذت بردن از نوشتن. من آموخته و آنچه من را به نوشتن در مورد فقط تا آنجا که من یاد گرفتم چه من نمی خواهم به نوشتن در مورد. من فکر می کنم هر کس شبیه نقطه جایی که آنها در نهایت کشف آنچه جرقه شور و شوق در آنها, اما آن را قطعا طول می کشد زمان برای کشف هویت واقعی این جرقه. همان می رود برای نوشتن در یک مجله. شما را در درک آنچه شما می خواهید برای نوشتن آنچه باعث نوشتن خود را بهتر و چرا شما آن را در وهله اول.

برخی از مردم هرگز کشف این جرقه تا زمانی که واقعا دیر است. من از سوی دیگر شد واقعا خوش شانس است که من کشف اشتیاق من به زودی در زندگی است.

کالج خود را ارائه می دهد جدید و هیجان انگیز گام به رشد به عنوان یک فرد. شما در پیدا کردن دوستان که با شما خواهد ماند برای همیشه لطفا برای عمده است که تغییر مسیر خود را در زندگی و خاطرات است که تبدیل به دائم. در کالج من آموخته است که برای هر نویسنده, همه چیز در اطراف شما هنر استو شما در واقع نیز هنر است. بدون رنگ می تواند شما را روشن سایه و هر بوم خالی است که توانایی برای تبدیل شدن به یک شاهکار. پس از همه, همه نویسندگان می خواهید برای انجام این کار در این دنیا را به چیزی زیبا را از چیزی بسیار ساده. این مهم به من می دهد و زندگی اجازه می دهد تا من به رنگ هر تصویر من می خواهم به.

unsplash.com

تجربه های مثل این یکی باید به من کمک کرد تا رشد نه تنها به عنوان یک نویسنده بلکه به عنوان یک فرد.

من باور دارم که یک جرقه کوچک بهره می تواند منجر به حتی فرصت بیشتری را به این علاقه خود را بهترین. در حال حاضر, سفر من به پایان رسیده با دانشگاه Magazine, اما من نوشتن را برای همیشه لطفا برای. من در حال حاضر فارغ التحصیلی از FSU و حرکت به دنبال MBA با غلظت در بازاریابی است. من می دانم که اشتیاق من برای نوشتن خواهد بود یک ابزار عالی برای دانشگاه ها در آینده و همچنین فرصت های شغلی. به دنبال بازگشت و خروج از تاریخ است نه خداحافظی اما بیشتر شبیه به یک بعد می بینید. با تشکر از شما, کالج, مجله, برای اجازه دادن به صدای من به درخشش به عنوان آن را لمس من و بسیاری از دانشجویان دیگر در این فرآیند است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب