خانه آماده به گام تا نظارت پس از هولیوک تراژدی

بوستون – به عنوان یک سابق فدرال دادستان انجام تحقیقات به شیوع بیماری مرگبار از COVID-19 در هولیوک سربازان, صفح

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

بوستون – به عنوان یک سابق فدرال دادستان انجام تحقیقات به شیوع بیماری مرگبار از COVID-19 در هولیوک سربازان, صفحه اصلی, Rep. لیندا دین کمپبل بود در گوش سخنران در مورد قوه مقننه به دنبال خود پرس و جو.

کمپبل که خودش سابق ارتش ایالات متحده سرباز چترباز گفت: او معتقد است وجود دارد یک فرصت برای نه فقط رسیدن به پایین از آنچه اتفاق افتاده است در هولیوک اما همچنین به کشف چگونه ماساچوست می تواند به بهبود راه آن را برای مراقبت از جانبازان آن است.

مجلس رابرت herm n. crab را در آغوش Campbell, توصیه برای ویژه قوه مقننه نظارت کمیته به احتمال زیاد به این معنی است که اصلاحات قانونی برای نظارت از هولیوک جانبازان خانه ممکن است باید صبر کنید و مجموعه دیگر پتانسیل نقطه اصطکاک بین مجلس سنا و فرماندار.

"ما فقط یک شات در این. ما قصد داریم به یکی دیگر از شات در این برای مدت زمان طولانی پس بیایید نگاهی از زمان و بحث به جانبازان و کارشناسان به آماده شدن برای آینده" کمپبل گفت: سرویس خبری.

یک روز پس از انتشار تاول مستقل مشاور گزارش COVID-19 شیوع در هولیوک سربازان صفحه اصلی رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر در زمینه قوانین روز شنبه به پیاده سازی این گزارش نظارت از جمله شروع سالانه بازرسی از خانه در هولیوک توسط وزارت بهداشت.

Herm n. crab اما تصریح کرد که او قصد دارد هفته آینده برای ارائه سفارش به خانه برای ایجاد یک ویژه قوه مقننه نظارت کمیته به انجام خود را بررسی کنید.

"قبل از اینکه ما شروع به در نظر گرفتن هر گونه راه حل های قانونی ما نیاز به پاسخ به بسیاری از سوالات با شروع چرا این فاجعه می توانست رخ دهد. ما در حال رفتن به سعی و رفع مشکل قبل از ما می دانیم که دامنه کامل از مشکل" سخنران گفت: در بیانیه جدید.

این نماینده مجلس البته می تواند انجام دهد هر دو چیز: با تصویب فرماندار فوری اصلاحات طرح و به دنبال آن دیگر-محدوده پرس و جو. اما این هم درست است که مسائل مربوط به تمایل به از دست دادن بخار در بیکون هیل پس از شوک اولیه و انگیزه برای قانونگذاران به عمل می پوشد.

ایده برای کمیته نظارت آمد از کمپل که co-صندلی کمیته جانبازان و فدرال امور با سن. والتر Timilty. به جای پیگیری سریع فرماندار بیل کمپبل گفت که او می خواهم برای دیدن در این گفت و گو در ادامه به جلسه بعدی در سال 2021 و نظارت اصلاحات گنجانیده شده بزرگتر بسته است.

کمپبل گفت که پس از وقوع که به کشته شدن حداقل 76 جانبازان در هولیوک عمومی شد بسیاری از جانبازان سازمان از جمله غیر فعال آمریکایی جانبازان وزارت ماساچوست رسیده اند و با ایده ها و نگرانی ها در مورد آنچه اتفاق افتاده است.

"این که ما می خواهیم به شنیدن از آنجا که ما در قوه مقننه بازدید هولیوک و صحبت کردن به مردم که ما خام این فاجعه بسیاری از مردم گفت: نیازهای جانبازان در حال تغییر و مراقبت است که به سرعت در حال تغییر" در متوئن دموکرات گفت.

کمپبل به طور خاص ذکر شده بازاندیشی چگونه سربازان خانه در هولیوک و چلسی در حال راه اندازی و طراحی آنها چگونه کارکنان هستند و این که آیا یک نسل جدید از جانبازان مبتلا به آسیب به سر و دیگر صدمات نیاز به یک رویکرد متفاوت به مراقبت.

"نیازهای خود را ممکن است متفاوت باشد. ما باید از این ظرفیت هم اکنون با کارشناسان ما در کشورهای مشترک المنافع به ارائه برخی از بهترین مراقبت در جهان به جانبازان ما اگر ما به دنبال این کارشناسان," او گفت:.

در حالی که سخنران است به طور خاص ذکر سنا در هر یک از اظهارات علنی خود را پس از چهار بلندگو را گفت: آن باز بود به مجلس سنا مشارکت و سخنگوی رئیس جمهور مجلس سنا کارن Spilka گفته بود "در گفتگو با خانه".

"توصیه من این است که آن یک کمیته مشترک مجلس سنا و مجلس" کمپبل گفت:.

پیش از آن در روز Spilka گفت: سرویس خبری که نگرانی او را که مطمئن شوید که هیچ چیز مانند آنچه در هولیوک می تواند دوباره اتفاق می افتد. او گفت که او تا به حال صحبت به سن. والتر Timilty co-رئیس کمیته جانبازان و فدرال امور مورد "هر دو سیاست و بودجه تغییراتی که نیاز به ارائه آنچه که به وضوح نیاز به افزایش نظارت بهتر است برای محافظت از سلامت و ایمنی از جانبازان ما."

"آنها چنان به این دولت و این کشور و ما به آنها مدیون است که در بازگشت Spilka گفت.

کمپبل گفت: این امکان وجود دارد که مشاوران مستقل گزارش و توصیه های آن است فقط نوک کوه یخ است.

او گفت: این مهم برای قوه مقننه باید منتظر فرماندار در خارج از نقد و بررسی به پایان رسید و در نظر گرفتن یافته های بیشتر سوالات در جریان است توسط دادستان کل ایالات متحده دادستان و بازرس کل است که می تواند ریختن نور های مختلف در مشکلات و یا افشای آنهایی که جدید است.

"فرماندار گزارش قابل درک و مناسب نگاه کرد چه اتفاقی افتاد بلافاصله پس از گام های فوری را می توان گرفته شده اما گزارش های دیگر ممکن است ما دریافت خواهید کرد ممکن است رویکرد تراژدی از یک بیشتر سیستمیک چشم انداز" کمپبل گفت:.

اگر تایید کمپبل گفت: این امکان وجود دارد که ویژه نظارت کمیته به دنبال احضاریه قدرت وادار شهادت شهود و به احتمال زیاد نیاز به منابع اضافی و کارکنان با تجربه و تخصص در این نوع از تحقیقات.

"ما لازم نیست که کارکنان است که دادستان کل به این حق" کمپبل گفت: از جانبازان و فدرال کمیته امور.

"من می دانم که جانبازان احساس می کنم به شدت در مورد چگونه ما باید برای انجام این کار درست است. من نمی خواهم و نه کمیته می خواهید این چیزی است که سطحی و ما لازم نیست ابزارهای تحقیقاتی در کمیته ما برای انجام این کار به درستی" کمپبل گفت:.

سخنران آن که هنوز کار به ارسال سفارش به ایجاد ویژه نظارت کمیته حاکم خواهد شد مقدار از دامنه کار این گروه اگر مورد تایید است.

آخرین مطالب