خانه کمیته اخلاق پاک Trahan از کمپین نقض

لوول – بیش از یک سال و بیش از $380,000 بعد Rep. لری Trahan پاک شده از مالی مبارزات انتخاباتی اتهامات توسط مجلس

توسط ATSHNEWS در 27 تیر 1399

لوول – بیش از یک سال و بیش از $380,000 بعد Rep. لری Trahan پاک شده از مالی مبارزات انتخاباتی اتهامات توسط مجلس کمیته اخلاق.

این کمیته به پایان رسید بیش از یک سال از پرسش های اطراف Trahan کمپین مالی در طول ستیز 2018 اولیه که او به دقت برنده بیش از دن کوه از اندوور.

در مسئله تقریبا 300.000 دلار وام Trahan انتخاباتی دریافت شده از یک مشترک چک کردن حساب Trahan با همسرش دیوید Trahan.

چندین سازمان ثبت شکایت وی از سوی مامورین که وام غیر قانونی در مبارزات انتخاباتی سهم از دیوید Trahan. زن و شوهر هستند و به طور معمول محروم از کمک بیش از حد معمول از $5,000 برای یک مبارزه است.

اما Trahan استدلال در 17 صفحه در واکنش به خانه کمیته اخلاق که بودجه شد و در بودجه شخصی چون قبل از ازدواج توافق امضا شده سال قبل با شوهرش ساخته شده زن و شوهر در دارایی های مشترک برگزار شد.

دو حزبی کمیته اشاره به prenuptual توافق در 29 صفحه گزارش منتشر شده در پنج شنبه که می گوید Trahan نمی هر گونه نقض قوانین یا مقررات.

"نماینده Trahan را prenuptial agreement با شوهرش تاسیس روشن delineations به عنوان زن و شوهر درآمد و دارایی ها و حقوق به درآمد و دارایی در طول ازدواج خود را" در این گزارش آمده. "بر اساس prenuptial agreement, کمیته یافت که نماینده Trahan وام به مبارزات بودند از بودجه شخصی و نه بیش از حد سهم از شوهرش و از این رو نمی نقض قوانین خانه قوانین و مقررات و یا دیگر استانداردهای رفتار."

این گزارش با توصیه Trahan تماس فدرال کمیسیون انتخابات در مورد برخی از کمک های مالی مبارزات انتخاباتی آشکار شد که نه به درستی ثبت شده در ابتدا, اما این گزارش می گوید این کمیته هیچ مدرکی که این اشتباهات عمدی.

"این کمیته همچنین هیچ مدرکی وجود ندارد که نماینده Trahan را حذف اطلاعات مورد نیاز و یا خطا در افشای مالی اظهارات و FEC گزارش دانستن و عمدی و بر این اساس نه شایستگی بیشتر عمل" در این گزارش آمده. "در واقع نماینده Trahan اصلاحات برای او آشکار در خود ابتکار عمل نشان دهد و او را با حسن نیت تلاش برای تطابق با استانداردهای افشای مورد نیاز است."

کمیته اخلاق شروع یک پروب به این موضوع پس از کنگره اخلاق در بر داشت "قابل توجهی دلیلی برای باور کردن" Trahan انتخاباتی پذیرفته شده وام های شخصی و کمک های که بیش فدرال محدودیت و که او موفق به افشای اطلاعات مورد نیاز در افشای گزارش و یا فدرال کمیسیون انتخابات براده.

اما Trahan گفت اسه نتیجه رسیده است که بدون در نظر گرفتن قبل از ازدواج توافق که تا به حال ارائه شده است به اسه پس از آن فرستاده شد به FEC به جای.

همانطور که از اوایل این سال دفاع در برابر اتهامات در حال حاضر هزینه Trahan حدود 380,000 در بخشی به دلیل او استخدام سراسر کشور-شرکت مشهور قانون پرکینز Coie به نمایندگی از او.

در فوریه. 20 او تاسیس حقوقی هزینه اعتماد یک نوع کود است که اجازه می دهد تا نمایندگان به پذیرش کمک های مالی برای کمک به آنها برای پرداخت هزینه های قانونی متصل به نامزدی خود را رسمی وظایف تعقیب کیفری و یا مدنی و امور مربوط به نمایندگان تناسب اندام برای دفتر.

Trahan دفتر با صدور بیانیه ای از کنگره پنج شنبه بعد از ظهر اما گفت که او نمی خواهد فورا در دسترس است به اضافی دهید.

"محترم خانه کمیته اخلاق — ساخته شده از دموکرات ها و جمهوری خواهان بررسی این موضوع به طور کامل و در حال حاضر به اتفاق آرا تایید کرد چیزی که من همیشه می گوید: که من در مبارزات انتخاباتی عمل اخلاقی است و این اتهامات بی اساس بودند فقط سیاست" Trahan گفت: در یک بیانیه آماده. "خدمت به مردم از سومین کنگره منطقه همچنان به عنوان بزرگترین افتخار زندگی من و من ادامه خواهد داد به تمرکز بر پرداختن به نیازهای مردم من را نمایندگی کند."

کمیته full 29 صفحه گزارش را می توان به عنوان خوانده شده توسط بازدید: https://ethics.house.gov/sites/ethics.house.gov/files/documents/Committee%20Report_17.pdf



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب