Holyoke سرباز خانه است مثال دیگری از بیکر دولت شکست

اگر وجود دارد به اندازه کافی coronavirus بدبختی برای رفتن به اطراف مرگبار توسعه در هولیوک سربازان خانه تضمین م

توسط ATSHNEWS در 2 اردیبهشت 1399

اگر وجود دارد به اندازه کافی coronavirus بدبختی برای رفتن به اطراف مرگبار توسعه در هولیوک سربازان خانه تضمین می کند که وجود دارد بیشتر خواهد بود.

آن است که هر چند بیکر دولت بودند اداری در یک بحران. در وسط شیوع کروناویروس در سراسر کشور رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر است مجبور به مقابله با یک مورد کشنده اداری و بی کفایتی و یا بدتر منجر به مرگ 52 (و افزایش), پیر جانبازان در هولیوک سرباز خانه.

بسیاری از این مرگ و میر ها مربوط به ویروس

"این است که فقط در چشم طوفان" بهداشت و خدمات انسانی وزیر Marylou Sudders گفت: در هفته گذشته با اشاره به این هفته انتظار می رود ایالت افزایش coronavirus موارد و مرگ و میر.

Sudders که در میان بسیاری از دیگر وظایف نظارت دولت تسهیلات ممکن است فقط به عنوان خوب بوده است اظهار نظر به طور خاص در هولیوک خانه که در آن مرگ و میر بیشتر انتظار می رود.

زیرا این تحقیقات توسط آمریکا وکیل اندرو Lelling به آنچه اتفاق افتاده و یا اتفاق نمی افتد و در سرباز خانه درآمد حاصل — و coronavirus همه گیر در نهایت برطرف — بیکر دولت در واقع می خواهد در "چشم طوفان."

قبلا گزارش نشده مرگبار بی نظمی در سرباز خانه است آخرین نمونه از اداری, شکست آغاز با شکست MBTA که گرفتار بیکر دولت.

این شامل رسوا و کشنده شکست در رجیستری از وسایل نقلیه موتوری و همچنین جرم و جنایت در میان بسیاری از این سربازان در هنگامی که مورد احترام ایالت ماساچوست پلیس.

هفت دوچرخه سواران ممکن است امروز زنده نبود RMV بی کفایتی است که اجازه ولدیمیر Zhukovskyy به جاده در هنگام رانندگی مجوز باید معلق شده است زیرا از یک کانکتیکات مستی رانندگی بازداشت. اسپرینگفیلد راننده کامیون به اتهام گفته می شود در حال اجرا به و کشتن هفت موتورسواران است.

در سال گذشته یک دوجین یا بیشتر از برخی از 46 troopers تحت بررسی بوده است به اتهام جمع آوری ساختگی اضافه کاری در حال انجام تحقیقات توسط Lelling.

در هر مورد — MBTA این RMV پلیس دولتی و در حال حاضر هولیوک سربازان Home — وجود شکست در مدیریت و نظارت و یا هیچ دولت و نظارت در همه.

آنچه عجیب است این است که بیکر در حال حاضر در دوره دوم خود شد تبلیغ به عنوان با تجربه ترین و دولت ادراک فرد تا کنون انتخاب فرماندار.

بیکر به عنوان وزیر بهداشت و خدمات انسانی و امور اداری و مالی دو مقام کابینه دفاتر تحت Govs. لایحه جوش و اواخر پل Cellucci. اگر کسی می دانست که چگونه دولت آن را کار کرده بود چارلی بیکر یا به داستان رفت.

در حال حاضر همه چیز نگاه کنید.

این به هیچ وجه مهم از تعداد زیادی از مردان و زنان در MBTA این RMV یا دولت پلیس که در حال کار و شغل خود را در خطر بزرگ در طول این استرس بار. آنها مانند اولین پاسخ دهندگان فروشگاه مواد غذایی کارگران و رانندگان کامیون در حال قهرمانان.

بدون شک وجود دارد قهرمانان در هولیوک سرباز خانه بیش از حد. هستند افرادی که برای مراقبت از جانبازان در حالی که نگرانی در مورد گرفتن بیمار و خانه آوردن ویروس خود را. در حال حاضر شناخته شده است که در حالی که 88 دیگر جانبازان را آزمایش مثبت برای COVID-19 تا 78 کارکنان.

در میان کسانی که با این پیشفرض مثبت است بنت والش, سقوط مرد. والش, توسط کتاب سابق سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده افسر متوقف شد از سرپرست های شغلی مارس 30 بعد از اخبار از نصب مرگ و میر عمومی شد. بیکر منصوب والش به $122,000 یک سال کار در سال 2016.

در موضوع این است که می دانستند چه زمانی.

بیکر گفت که او و دولت او بودند در تاریکی در مورد شرایط در خانه است. او گفت: "نمی دانم در مورد نصب و میر تا مارس 29. او گفت که او "وحشت زده." او معلق والش روز بعد دستور داد گارد ملی برای کمک به understaffed دولت تسهیلات و راه اندازی اداری پرس و جو.

والش نیست خرید بیکر خط. "مقامات دولتی می دانستند که هولیوک مورد نیاز به عنوان کمک های زیادی را به عنوان ممکن است. هیچ کس در تاریکی نگه داشته است."

"ما به ارائه به روز رسانی روزانه و گاهی چندین بار در روز. این به روز رسانی شد, از طریق تلفن, متن, ایمیل, کنفرانس تلفنی و رسمی گزارش اشکال," او گفت:. والش گفت: گزارش رفت و به کارکنان از وزیر امور کهنه خدمات وزیر بهداشت و خدمات انسانی و وزارت بهداشت.

"مقامات دولتی می دانستند که هولیوک مورد نیاز به عنوان کمک های زیادی را به عنوان ممکن است. هیچ کس در تاریکی نگه داشته" والش گفت.

هیچ کس به جز چارلی.

نظرات ایمیل به: luke1825@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن