Hittin' ورزشگاه

لوول ساکن مایک کانوی یک لیست از دلایل که چرا به نظر او پیوستن به سالن ورزش بهترین چیزی که او تا به حال انجام ش

توسط ATSHNEWS در 23 تیر 1399

لوول ساکن مایک کانوی یک لیست از دلایل که چرا به نظر او پیوستن به سالن ورزش بهترین چیزی که او تا به حال انجام شده برای خودش.

"این باعث می شود یک تفاوت بزرگ در بدن شما خود را به طور کلی و سلامت کامل خود را نگرش نسبت به چیزهایی که گفت:" 63 ساله کانوی یک عضو از بازی رایانه Merrimack در لوول حدود شش سال است. "آن را به طور کامل دگرگون است."

زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس جاروب در سراسر کشور سرپوشیده ورزشگاه و مراکز تناسب اندام در ماساچوست — که طبقه بندی شده به عنوان غیر ضروری کسب و کار — بسته شد مارس 24 به عنوان بخشی از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر فرمان اجرایی با هدف کاهش این ویروس گسترش یافته است.

نگرانی در ورزشگاه حول جمعیت زیادی از مردم و سنگین تنفسی فعالیت در داخل امکانات. ورزشگاه نیز متعدد به اشتراک گذاشته فضاها و سطوح.

کانوی در زمان اخبار بدنسازی تعطیلی در گشاد گشاد راه رفتن, راه اندازی خود را در منطقه تناسب اندام در خانه. او به تماشای تمرین و آمادگی جسمانی مجازی videos posted آنلاین — از جمله کسانی که ارائه شده توسط باب Grenier, بازی رایانه, Merrimack مالک و مربی است.

اما کار کردن در خانه نبود همان کانوی گفت. یک ساعت تمرین شد 30 دقیقه تمرین. سپس آن را 15 دقیقه تمرین. سپس یک فکر مشترک او بود: "من فقط آن را انجام دهید فردا."

"چیزی وجود دارد گفته می شود که در ورزشگاه و در حال انگیزه این مربی و بودن با افرادی که در حال انجام همان تمرین" کانوی گفت.

خبر خوب برای آمد کانوی و بسیاری دیگر جان سخت gymgoers هفته گذشته است.

با کروناویروس عفونت نرخ نمایش ثابت قطره ایالت بیکر آغاز فاز 3 از coronavirus بازگشایی طرح است. این بخش از این طرح افرادی مجاز به بازگشت به ورزشگاه در تمام نقاط دولت در جولای 6, به جز در بوستون که باز خواهد شد ورزشگاه در روز دوشنبه.

با ورزشگاه' بازگشایی می آید تعدادی از coronavirus اقدامات ایمنی گذاشته شده توسط مقامات دولتی.

"بازگشایی شده است به طور کلی بسیار مثبت" گفت: Scott وین این شرکت مالک و اپراتور انتخاب تناسب اندام در لوول. "بسیاری از بازگشت اعضای در حال بازگشت به این باشگاه است. ورزش برای سلامت جسمی و روانی وجود دارد بسیاری از اعضای هیجان زده."

هر چند در وین گفت: وجود 60 اعضای جدید که اخیرا در لوول, بدنسازی, او گفت: برخی از اعضای نگران بازگشت با توجه به این تهدید بالقوه از COVID-19.

Ashling Perham عمل منطقه تناسب اندام در چلمزفورد که یک بوتیک تناسب اندام استودیو ارائه می دهد که برنامه های تناسب اندام تنها با وقت قبلی. او تسهیلات 1600 فوت مربع فضا که در حال حاضر در خدمت بیش از چهار نفر در یک زمان بخشی از دولت فاز 2 بازگشایی روند.

Perham بود که ترس از داشتن نزدیک به استودیو او به طور دائم با توجه به تاثیر مالی از خاموش کردن. اما کسب و کار بازگشت از بازگشایی. او اضافه کرده است شش مشتریان جدید در جولای آوردن او در مجموع تا 50 مشتریان فعال.

Perham صحبت به چند نفر که می گویند آنها در مورد رفتن به بزرگتر ورزشگاه از ترس از COVID-19 عفونت است.

"آنها فقط باید احساس نمی راحت رفتن به طور منظم بدنسازی تنظیم" Perham گفت. "آن را برای آسایش دلایل و آنها می خواهید به پا زدن شروع روال تمرین خود را."

نگرانی نیست, جای تعجب, هر چند آن را به عنوان ساده نیست که فقط بازگشایی برای بدنسازی صاحبان و اپراتورهای.

به عنوان ستوان رژیم صهیونیستی است. Karyn Polito به تازگی گفت: "رفتن به ورزشگاه و ممکن است همان نگاه به عنوان آن را قبل از همه گیر."

فرماندار دولت منتشر شده یک لیست از قوانین ورزشگاه دستور به دنبال در حال حاضر که آنها باز است. الزامات شامل محدود کردن ظرفیت به 40 درصد از این تسهیلات حداکثر مجاز اشغال در حالی که همچنین نیاز به تجهیزات بهداشت پس از استفاده و در صورت پوشش برای کاربران است.

تمام تجهیزات نیز باید arraigned بنابراین ورزش مناطق حداقل 14 فوت از هم جدا. ماشین ها ممکن است 6 فوت از هم جدا اگر موانع نصب شده است.

جان Bonica و همسرش, Cathleen Bonica — که اجرای جهانی و مرکز تناسب اندام در لئومینستر و جهانی تناسب اندام 24 در فیچبرگ — رو به کار تمیز کردن خود ورزشگاه را بعد از بسته شدن.

هنگامی که آنها پیدا کردن در مورد وسعت مورد نیاز دولت آنها متوجه این امر را یک کار خیلی بیشتر به ورزشگاه آماده شده است. به عنوان یک نتیجه Bonicas باز نمی شود خود را در ورزشگاه در جولای 6. جهانی, مرکز تناسب اندام خواهد بود آماده برای اعضای دوشنبه در حالی که جهانی تناسب اندام 24 خواهد بود آماده جولای 20.

این Bonicas چهار برابر تعداد تمیز کردن ایستگاه های خود را در تاسیسات, نصب, ضد عفونی کننده, پاک کردن ایستگاه و دست خشک کن, و راه اندازی موانع بین تجهیزات.

آنها همچنین بررسی جدید تمیز کردن فن آوری که منجر آنها را به سمپاش الکترواستاتیک. با توجه به خبر مربوط به مقاله سمپاش فراهم می کند یک بار الکترواستاتیک به مواد ضد عفونی کننده آن را به عنوان برگ اسپری نازل دادن هر قطره قدرتمند جاذبه به نقطه مقابل آن مسئول است. پراکنده قطرات گسترش به طور مساوی و به دنبال منفی و یا خنثی شارژ سطوح.

جان Bonica گفت: جهانی تناسب اندام, دریافت وام های دولتی و او کاربردی برای کمک های مالی اما مطالبات مالی تبدیل ورزشگاه قابل توجهی است.

"اما این چیزی است که ما تا به حال به انجام," او گفت:.

او گفت که او در اطراف 4,800 اعضا و برآورد آنها از دست داده و حدود 100 عضو پس از خاموش کردن. این Bonicas نیز مجبور به خود اجازه دهید حدود 60 کارکنان هر چند آنها در حال حاضر در آوردن کارکنان به عقب.

نگرانی برای جان Bonica بالقوه برای دیگر shutdown اگر coronavirus ریباند در ماساچوست است. این مورد در چندین ایالت در جنوب و غرب است که در حال تجربه خوشه در coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان.

"من نگران هستم اگر موارد افزایش در همه است که ما خواهید بود قربانی" جان Bonica گفت.

دیوید دوس سانتوس, مدیر عامل شرکت, بدنسازی, جهان, Inc. و اپراتور از بهترین مکان تناسب اندام در لوول و چلمزفورد گفته است ماساچوست مستقر در ورزشگاه هرگز نباید بسته شده اند در وهله اول خواستار تعطیلی غیر قانونی و خلاف قانون اساسی.

او و همکاران او طرح دعوی در دادگاه در برابر دفتر والی ماه گذشته خواستار غرامت برای از دست کسب و کار و برای بیکر برای طبقه بندی ورزشگاه به عنوان ضروری کسب و کار در مورد هر آینده خاموش شدن ناگهانی.

"بسیاری از مردم دیگر زندگی می کنند سالم تر و مرفه زندگی می کند چرا که آنها می توانید کار کردن و سالم ماندن دیگر" دوس سانتوس گفت: در ماه ژوئن. "شاید (بیکر) فکر نمی کند که آن را ضروری است اما این درست نیست. این یک قطعه اساسی از زندگی مردم."

با توجه به دوس سانتوس, طرح دعوی در دادگاه تنظیم شده است برای یک جلسه سه شنبه.

در ضمن با ورزشگاه در حال حاضر بازگشایی دوس سانتوس می گوید عضویت check-ins پایین 70 درصد از این زمان در سال گذشته است. بهترین تناسب اندام ماندگار توسط دولت بدنسازی قیمومت بردن خود را تمیز کردن بودجه و ارائه بهترین تناسب اندام-نام تجاری ماسک برای فروش در بدنسازی.

"مردم احساس امن است و نکته مهم," دوس سانتوس گفت.

همانطور که برای کانوی گفت: "هیچ نگرانی در مورد از پشت در ورزشگاه.

"مردم خوشحال هستند به پشت در ورزشگاه انجام چیزی که آنها را خوشحال می کند و بهبود سلامت خود را," کانوی گفت. "و آن را تمام انجام می شود با خیال راحت و با توجه به پروتکل."

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب