درس تاریخ ممکن است جلوگیری از شوق به تغییر مهر

در این زمان فشار به جبران برای نسل تجمع نژادی و نابرابری همچنین تلاش برای لغو این نماد کمک می کند که تداوم آن

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

در این زمان فشار به جبران برای نسل تجمع نژادی و نابرابری همچنین تلاش برای لغو این نماد کمک می کند که تداوم آن را بیشتر برجسته مؤتلفه مجسمه ها که هنوز هم نقطه اماکن عمومی به خصوص در جنوب.

متاسفانه, که تمایل به حق این اشتباهات شده است همراه با یک ظاهر عمدی حذف هر گونه متن و یا نکات دقیق وظریف به منظور ساده کردن پیچیده و ناراحت کننده موضوع است.

یک مثال بر روی صفحه نمایش در هفته گذشته تا حدودی پر هرج و مرج تلاقی نژادی-عدالت تظاهرات در مراحل ماساچوست خانه ملت.

در میان سه برخورد تظاهرات بود که خواستار تغییر دولت رسمی شعار و پرچم که شامل تصاویر برخی بر این باورند denigrates بومی آمریکایی است.

Mahtowin Munro, ایالات سرخپوستان آمریکایی از جدید انگلستان تبلیغ قانون که ایجاد یک کمیسیون به پیشنهاد تغییرات در دولت مهر و دیگری که بار مدارس دولتی را از استفاده از بومی آمریکا منابع در نام تیم یا کثافت.

سنسور. Jo mark morin, D-Northampton, Jason Lewis, D-وینچستر و تشکر. لیندسی Sabadosa D-Northampton -- همه در حال حاضر در رویداد روز پنجشنبه — پرداخت خراج به دولت را قبایل بومی آمریکا در حمایت از لوایح است.

بعد از شنبه رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر ارائه افکار خود را.

"وجود دارد یک گفتگو که در ایالت ها و شهرداری ها و در برخی موارد در سطح ملی در مورد بسیاری از نمادهای تاریخی و نشانها و اگر مردم در اینجا در ماساچوست می خواهید به دنبال بحث با توجه به برخی از کسانی که ما می خواهم به صحبت کردن به آنها در مورد آن" فرماندار گفت: در بخش.

یک قطعه از قانون پیشنهادی را ایجاد پنل به توصیه یک تجدید نظر دولت مهر و شعار توسط Dec. 2 در تلاش برای خلاص شدن از ویژگی های است که می تواند تلقی مضر و یا اشتباه.

ما معتقدیم "مکالمه" است که توضیح می دهد چه این توصیفاتی در دولت مهر نمایندگی و ارتباط آنها به زمان منحصر به فرد است که در آن آنها به تصویب رسید و باید قبل از هر حرکت به آنها را تغییر دهد.

شاید که بحث می تواند به روشن شدن برخی از تصورات غلط و ارام کردن بهداشت ، لوئیس و دیگران نگرانی در مورد مهر و موم را از ویژگی های.

ماساچوست رژیم صهیونیستی. John Hancock — یکی از امضاء کنندگان اعلامیه استقلال — تصویب دولت مهر در سال 1780 در میان جنگ و انقلاب با انگلستان است. تصویر Algonquin هندی برگزاری تعظیم و فلش اشاره کرد و رو به پایین است که به منظور نشان دادن هندی ماهیت صلح آمیز.

مهر بحث برانگیز ترین تصویر از یک دست و دارای حق اعمال شمشیر بالا که هند نیست یک نماد از انقیاد از آمریکایی های بومی به عنوان این تظاهرات نشان می دهد اما بیشتر احتمال نه چندان ظریف پیام به فارسی Redcoats شاه جورج سوم.

آن را همراه با یک عبارت لاتین که ترجمه به معنی "شمشیر ما به دنبال صلح است اما آرامش تنها در آزادی."

عمومی ماساچوست در دادگاه یا قوه مقننه — در واقع به تصویب رسید که شعار در سال 1775 به عنوان که جنگ برای استقلال loomed در افق. ورود بر روی پرچم را مهر و موم در نهایت به دنبال.

به ما که زمينه قطعا قرار می دهد که بازو و شوم شمشیر در چشم انداز مناسب.

ما موافق با سن. mark morin که مهر باید تصویر کشیدن یک بومی آمریکایی از یک قبیله بومی ماساچوست نه یک لهجه Algonquin. یک Nipmuc, Wampanoag, Pennacook یا ماساچوست خواهد بود مناسب تر است.

بیایید درک آنچه که ما در حال تغییر قبل از در نظر گرفتن مراحل آن را تغییر دهید.

قانونی بحث باید بر اساس دقت تاریخی و جعلی مفهوم است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب