آموزش عالی هرگز خواهد بود که همان کمیسر می گوید

بوستون – عمومی در نظام آموزش عالی است که به طور ناگهانی تغییر را به یک کنترل از راه دور مدل یادگیری در اوایل ا

توسط ATSHNEWS در 17 اردیبهشت 1399

بوستون – عمومی در نظام آموزش عالی است که به طور ناگهانی تغییر را به یک کنترل از راه دور مدل یادگیری در اوایل این سال در حال حاضر در چه مقامات توصیف شنبه به عنوان دومین مرحله از آن COVID-19 پاسخ — آماده شدن برای یک تنوع از مالی و عملیاتی حالات است که سال تحصیلی بعدی ممکن است به ارمغان بیاورد.

"آموزش عالی به اعتقاد من هرگز همان خواهد بود و به جای حسرت برای گذشته ما باید از این فرصت برای ایجاد یک جدید و آینده ای بهتر" آموزش عالی کمیساریای کارلوس سانتیاگو گفت.

در طول تصویری نشست هیئت عالی آموزش و پرورش, مقامات اعلام کرد یک تلاش جدید برای دریافت یک دسته در چالش های مالی در حال حاضر مقابله با جامعه عمومی کالج ها و دانشگاههای دولتی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

با دانشجویان سراسر کشور در حال حاضر یادگیری آنلاین از صفحه اصلی و هیچ جدول زمانی مشخص برای زمانی که اجتماعی فاصله دستورالعمل برداشته خواهد شد یا آرام به نقطه ای که خوابگاه سالن های غذاخوری و سایر کالاهای اساسی از پردیس زندگی با خیال راحت می توانید عمل کالج ها و دانشگاه ها صورت نامشخص چشم انداز برای ترم پاییز.

"همانطور که ما نگاه به آینده ما با چالش های در حال تغییر از پاسخ به آماده سازی برای ناشناخته کوتاه مدت و دراز مدت آینده", North Shore, کالج جمهور پت پشت گفت. "ما در حال feverishly کار بر روی این برنامه در حال حاضر."

پشت ارجاع یک گزارش منتشر شده در روز سه شنبه توسط دولت آموزش عالی ماموران اجرایی انجمن که در بر داشت که تنها هفت متحده — او گفت: ماساچوست است که در میان آنها نیست — باید به طور کامل بهبود بالاتر از بودجه آموزش و پرورش کاهش طول رکود بزرگ.

"ما موسسات آموزش عالی هنوز در حال بهبود از کاهش تصویب و طی رکود اقتصادی" غیر یهودی گفت. "این بخش ما بسیار مخاطره آمیز وضعیت مالی به مقاومت در برابر بیشتر تخصیص کاهش اگر دولت تصمیم به استفاده از آموزش عالی به عنوان یک فشار بودجه انتشار شیر در سال مالی 2021 و فراتر از آن."

هیئت آموزش عالی صندلی کریس Gabrieli گفت: هیئت مدیره وزارت آموزش عالی و 24 دولتی دانشگاه ها و کالج ها کار خواهد کرد با مشاوران در ای-پارتنون طی چهار تا شش هفته به منظور توسعه یک "سیستم گسترده به منحصر به فرد چالش های مالی ناشی از زمان همه گیر و همه از آن عدم قطعیت."

که گزارش خواهد شد به اشتراک گذاشته شده در یک ویژه جلسه هیئت مدیره خواهد بود که برنامه ریزی شده برای اوایل یا اواسط ماه ژوئن Gabrieli گفت.

او گفت: عمومی و خصوصی و موسسات آموزش عالی "در صورت بی سابقه ای برنامه ریزی و مالی مجموعه ای از چالش ها در اینجا در ماه مه سال 2020" با عوامل "که یک بخش قابل توجهی از هر کالج بودجه" — ثبت نام دانش آموزان توانایی بازگشت به دانشگاه و دولت و بودجه فدرال — در شار.

"ما نیاز به روشن تر آینده نگر درک سطح و طیف وسیعی از چالش های مالی و ریسک و شناسایی کلید ثبات مالی و سلامت در سراسر سیستم" Gabrieli گفت.

یک هیئت مشورتی دولتی چارلی بیکر به منظور برنامه ریزی برای اقتصاد بازگشایی شامل آموزش عالی نماینده موسسه پلی تکنیک ورچستر جمهور لوری Leshin. هیئت مدیره دارای یک مارس 18 مهلت توصیه مسئله.

Leshin قرار داده است با هم یک گروه کاری که شامل نمایندگان دولتی و خصوصی و موسسات آموزش عالی سراسر ماساچوست, وزیر آموزش و پرورش جیمز Peyser گفت. Peyser گفت: این گروه برای اولین بار ملاقات نمود دوشنبه و دیدار را "بسیار به طور مداوم" رفتن به جلو برای کمک به اطلاع رسانی بازگشایی طرح است.

به عنوان بخشی از صنایع مرتبط از ماساچوست' ماهانه, کسب و کار, اعتماد به نفس شاخص گزارش که سه شنبه منتشر شد, Elmore, الکساندر, بازنشسته دین از carmela di carlo دانشکده کسب و کار در دانشگاه ایالتی بریج گفت: یکی از مهم اقتصادی نقطه عطف "خواهد بود که آیا دانشجویان بازگشت به دانشگاه را در بر می گیرند."

اعضای هیئت مدیره دانشجویی شورای مشورتی با تاکید بر اهمیت نگه داشتن دانش آموزان در حلقه به عنوان پردیس مقامات تصمیم گیری خود را در مورد ترم پاییز و فراتر از آن.

"این تصمیم گیری ها واقعا به تاثیر چگونه آنها می خواهند به در ادامه با آموزش و پرورش خود را در ترم بعد, در سال آینده, اما, این نوع از مسیر ادامه" ماساچوست دانشگاه, دانشجو, آنا Grady گفت.

حداکثر صفحه: معاون رئیس جمهور از ماساچوست معلمان انجمن هشدار داد در برابر آنچه او به عنوان "اخلال سیاسی virus از ریاضت" و خواست هیئت مدیره به حمایت از "معامله جدید در سطح" بودجه فدرال برای حمایت از کالج ها و دانشگاه ها.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن