در اینجا چیزی است که انتظار می رود به عنوان رجینا جشنواره محلی سازگار به COVID-19

محتوای مقاله در ادامههای زیادی را در, بنابراین اجازه دهید آن را شکستن.شروع آنلایناین RFF وب سایت لیست پخش به ا

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

های زیادی را در, بنابراین اجازه دهید آن را شکستن.

شروع آنلاین

این RFF وب سایت لیست پخش به ارائه موسیقی متن فیلم به حیاط خلوت خود جشنواره است. (کسانی که لیست پخش نیز در Spotify در — جستجو رجینا عامیانه جشنواره است.)

این DIYRFF برنامه ویژگی های همه چیز شما می توانید انتظار از جشنواره از جمله هنر, ایده های پروژه از شایع سعادت (که یک عامل اصلی در این جشنواره زمینه) و سریع را در نظر بگیرید که ما همه پیمان مردم است.

چرا که در این سال RFF است که تا حد زیادی به فرد وجود دارد, بسیاری از را پر کنید در-شاهد. نقشه سایت خالی مربع; آن را تا به شما برای قرعه کشی خود را به صندلی خود را در سایه خود امتیاز حمام و سرویس بهداشتی, پارکینگ, و بیشتر.

برای ایمنی Haugerud گفت: مردم حضور خود را DIY جشنواره باید در خود "حباب" — "نگه داشتن در ذهن است که آواز است که در واقع یکی از خطرناک ترین فعالیت های COVID."

ارتقاء تجربه خود را

دانلود راهنمای و لیست پخش به رایگان دسترسی داشته باشید. 50 دلار شما می توانید با خرید یک جشنواره افزایش بسته که شامل حمل و نقل کردن کیسه های, مداد, مداد رنگی خود را به فرد برنامه و مفید "موضوعات" از RFF را حامیان و همکاران — earbuds از CBC ،

خرید این بسته همچنین شما می شود وارد به پیروزی نهایی جشنواره بسته که Haugerud تماس "یک واگن پر از موضوعات" — از جمله صندلی, اسنک, کارت های هدیه و bocce ball — به علاوه یک زندگی و اجتماعی فاصله عملکرد توسط خواننده و ترانه سرا نیک فی.

یاران در دست

در "جشنواره" آخر هفته RFF کارکنان و داوطلبان و نظارت بر رسانه های اجتماعی برای توییت از "کمک!"



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب