قلب, علم و مرکز شهر: Regina ساکنان می توانند شرکت کنند در حالی که فاصله

محتوای مقاله#heartsforheroesRCMP مرکز میراث خود را در #heartsforheroes مبارزات انتخاباتی. بین 10 صبح تا 2 بعد

توسط ATSHNEWS در 23 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

#heartsforheroes

RCMP مرکز میراث خود را در #heartsforheroes مبارزات انتخاباتی. بین 10 صبح تا 2 بعد از ظهر روز چهارشنبه مردم می توانند توسط این مرکز برای تماس انتخاب کنید تا از قلب به شکل آهن ربا است که می تواند به خصوص نقاشی و شخصی است.

"این قلب به گسترش عشق و شادی برای همه کسانی که با افراد خاص در زندگی ما, آن است که آیا خود ما پدر و مادر مشغول به کار در بیمارستان و یا سخت کار صندوقدار ما در فروشگاه یکی از اعضای خانواده مشغول به کار در مدرسه و یا پست الکترونیکی حامل مطمئن شوید که پیام های ما رسیدن به مقصد خود را" مرکز گفت: در انتشار اخبار.

همچنین در دست خواهد بود Montee این مرکز را طلسم و ایندی سگ پلیس.

کاربران تشویق می شوند برای به اشتراک گذاشتن که در آن قلب را تا پایان با هشتگ #heartsforheroes در RCMP مرکز میراث صفحات رسانه های اجتماعی.

REGINA, SASK : May 11, 2020 --Painted magnets outside the RCMP Heritage Centre in Regina on Monday, May 11, 2020. On May 13th between 10-2pm, come to the RCMP Heritage Centre to pick up your own hearts for heroes. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
نقاشی آهن ربا خارج RCMP مرکز میراث در رجاینا در چهار شنبه, مارس 11 سال 2020 است. در مه 13, بین 10 صبح تا 2 بعد از ظهر به RCMP مرکز میراث را انتخاب کنید تا خود را در قلب خود برای قهرمانان. TROY پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

مجازی علم مرکز

در حالی که Saskatchewan علم مرکز بسته شده است با توجه به همه گیر شده است ایجاد روزانه مطالب به صورت مجازی به صورت رایگان استفاده کنید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب