'دلخراش' گزارش نشان می دهد ویروس ravaging NY خانه های پرستاری

توسط مارینا وینو و جیم MUSTIANآلبانی, n. y. (AP) — ناامیدی فرفورژه در خانه های سالمندان توسط coronavirus گذاشت

توسط ATSHNEWS در 29 فروردین 1399

توسط مارینا وینو و جیم MUSTIAN

آلبانی, n. y. (AP) — ناامیدی فرفورژه در خانه های سالمندان توسط coronavirus گذاشته شد لخت جمعه در دولت بررسی شناسایی متعدد نیویورک که در آن امکانات متعدد بیماران درگذشت بیش از چند هفته گذشته.

نوزده از دولت خانه های سالمندان گزارش شده 20 یا بیشتر مرگ و میر مرتبط با این بیماری همه گیر این نظرسنجی گفت.

یکی بروکلین خانه سنگ تپه مرکز بهداشت ذکر شده بود که با داشتن 55 مرگ و میر. مقامات در مرکز است که بیش از 300 تخت, located in a 19th-century سابق بیمارستان در یک tony بخش از بروکلین نمی بلافاصله پس از بازگشت یک تماس را به دنبال نظر.

چهار خانه در برانکس ملکه و استاتن آیلند بودند ذکر شده به عنوان داشتن 40 یا بیشتر مرگ و میر.

"این شده اند سورئال, بار, و, ما, مبتلا, به عنوان هر کس دیگری گفت:" دکتر روی گلدبرگ مدیر پزشکی در پادشاهان بندر Multicare مرکز 720-تخت خانه که گزارش 45 مرگ و میر.

"هر مرگ دلخراش است," او گفت:.

بررسی آزادی آمد و پس از چند روز اخبار و گزارش های رسانه ها در مورد خانه های تا زده توسط ویروس است که بدن به حال به انباشته می شود در داخل اتاق های ذخیره سازی در حالی که خانواده ها تلاش برای به دست آوردن اطلاعات در مورد جدا عزیزان.

لیست به دور از کامل است. بر این اساس بود که یک بررسی ارسال توسط دولت درخواست برای جزئیات بیشتر. خانه های پرستاری تا 2 بعد از ظهر پنج شنبه برای پاسخ.

"ما تنها می دانیم آنچه که آنها به ما می گویند" رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت.

کانکتیکات منتشر شده یک لیست مشابه پنجشنبه گزارش داد که هشت خانه های سالمندان به حال حداقل 10 ساکنان می میرند.

از طریق پنج شنبه حداقل 2,477 خانه سالمندان بیماران کشته شده اند توسط این ویروس در نیویورک با توجه به حالت چهره. که مقدار به حدود یک در پنج ایالت ویروس های مربوط به مرگ و میر. در کانکتیکات ساکنان خانه سالمندان حساب 375 دولت 971 ویروس مرگ و میر.

تا این هفته مقامات در چندین ایالت به حال کاهش یافته است به شناسایی خانه های پرستاری با شیوع بیماری مرگبار گفت: بیماران سزاوار حفظ حریم خصوصی و یا با استناد به چالش در تعیین اینکه آیا برخی بسیار ضعیف بیماران در اثر ویروس و یا علل دیگر.

بسیاری از خانه سالمندان مدیران نیز کاهش یافته است به انتشار اطلاعات منجر کومو می گویند این هفته که دولت آغاز خواهد شد نیاز به خانه برای اطلاع رسانی به بیماران و خانواده های آنها در عرض 24 ساعت اگر ساکن کردم ویروس و یا درگذشت.

کریس Laxton مدیر اجرایی جامعه برای پست حاد و دراز مدت مراقبت های پزشکی تحسین دولت برای انتشار داده است. اما او معتقد است گسترش COVID-19 و مرتبط با مرگ و میر underreported در خانه های سالمندان و کمک به زندگی جوامع است.

"رشد در هر دو مورد و مرگ و میر است که انتظار می رود حتی به عنوان موج آغاز می شود و به سطح جامعه و در بیمارستان" Laxton گفت. "ما همچنان در نیاز فوری به PPE به خصوص لباسهای کیت های آزمایش و افزایش کارکنان به منظور محدود کردن کارکنان از سفر بین ساختمان ها و خطر های اضافی گسترش یافته است."

خانه های پرستاری شناخته شده اند پس از اولین روز از شیوع بیماری به عنوان به احتمال زیاد مشکل نقطه. یک خانه در ایالت واشنگتن از دست داد 43 ساکنان در اوایل ویروس به کشور است.

در عین حال حتی با این هشدار زود هنگام بسیاری از خانه های سالمندان باقی مانده است بدون کافی تامین تجهیزات حفاظت شخصی. تست برای ساکنان و کارکنان پر از لکه باقی مانده است ،

مقامات فدرال در اواسط ماه مارس ممنوع, بازدید کننده, متوقف, فعالیت های گروه و دستور اجباری غربالگری کارگران برای علائم تنفسی اما پس از آن این ویروس تا به حال بی سر و صدا گسترش به طور گسترده ای.

پادشاهان بندر پزشکی, مدیر گلدبرگ گفت: اعضای هیات وجود دارد ایجاد دو اختصاص داده شده COVID-19 واحد برای درمان بیماران آلوده و به دنبال "هر وزارت بهداشت و CDC توصیه و مقررات است."

"به دست آوردن PPE همواره مبارزه" او افزود: "اما ما همیشه در آنجا ماند و یک گام جلوتر است."

نیویورک دولت در کمیسیون بهداشت و درمان Howard Zucker گفت: دولت با ارائه به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی برای خانه های پرستاری و کمک به نیروی انسانی.

"ما در حال کار با هر فرد خانه سالمندان به آدرس آن است. ما با آنها تماس بگیرید و اگر نیاز برای PPE ... ما ذخایر."

برخی از خانه های پرستاری را افشا اطلاعات به طور داوطلبانه که متفاوت از شماره های قرار داده شده توسط دولت جمعه.

دولت بررسی ذکر شده 10 مرگ و میر در مونتگمری پرستاری و توانبخشی, مرکز حدود 50 مایلی شمال شهر نیویورک, اما, امکانات, معاون رئیس جمهور, Vincent Maniscalco گفت: 21 ساکنان به تازگی درگذشت. هشت نفر از این بیماران گفت: تا به حال نشانه های سازگار با این ویروس اما درگذشت قبل از اینکه تست شده است.

"آن بوده است بسیار زمان تلاش برای کارکنان به از دست دادن ساکنان آنها برای مراقبت در روز و روز را" Maniscalco گفت.

با بازدید کنندگان منع از خانه های سالمندان به سعی کنید به نگه داشتن عفونت از بسیاری از این بیماران فوت کرده اند تنها با خانه کارگر به راحتی آنها را.

"هنگامی که کسی می گذرد دور آنها جشن ساکن زندگی" Maniscalco گفت.

شیوع 45 کشته در یک خانه سالمندان در حومه ریچموند, ویرجینیا و 22 در یک خانه در مرکز ایندیانا است. مقامات شهرستان در شمال نیوجرسی روز پنجشنبه گفت که حداقل 26 نفر فوت کرده و در یک خانه سالمندان در اندوور.

یک آسوشیتد پرس گزارش یافت عفونت شد و در ادامه برای پیدا کردن راه خود را به خانه های سالمندان به دلیل غربالگری کارکنان به صورت یک تب و یا آنها را سوال در مورد علائم نمی گرفتن افرادی که آلوده بودند اما بدون علامت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب