شنوایی می زند? با دیدن سایه ؟ خود را به تصویب عزیزان در حال تلاش برای کمک به

عزیز بانی: به کمک نیاز دارم. من شده اند با داشتن یک زمان سخت به تازگی. روز دیگر من در تلاش بود به خواب و من نگ

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

عزیز بانی: به کمک نیاز دارم. من شده اند با داشتن یک زمان سخت به تازگی. روز دیگر من در تلاش بود به خواب و من نگه داشته شنیدن صداهای اما هیچ کس وجود دارد. نشستم و فکر کردم دیدم یک سایه. اما روز بعد رفتم در راه رفتن به پارک و آن را تاریک و زمانی که من نگاه کردن در درختان در باد حرکت من احساس قریب به اتفاق حضور شادی پر کردن بدن من. امروز من با گوش دادن به موسیقی و من شنیده ام یک دست کشیدن بر روی درب وجود دارد و هیچ کس وجود دارد. چه می کند این همه چیست ؟ لطفا به من کمک کند به درک. — Rhianna

عزیز Rhianna: من متاسفم شما در حال رفتن را از طریق بار دشوار به تازگی, اما نه احساس تنهایی می کنم. من معتقدم که این چیزی است که شما عزیزان در آسمان در حال تلاش به شما بگویم به عنوان به خوبی.

زمانی که ما مشکل در مورد چیزهایی که اتفاق می افتد در اطراف ما عزیزان جمع آوری نزدیک به ما اجازه می دانم که آنها نزدیک هستند و در حال دادن به شما پشتیبانی می کند. به دست کشیدن بر روی درب شنیده شده است توسط بسیاری از جمله خود من. من آن را دوست دارم زمانی که آن اتفاق می افتد به دلیل آن باعث می شود شما جواب درب و هنگامی که شما برای باز کردن درب است که وجود دارد. آن را نشانه روشن است که آنها در حال ارسال به شما اجازه می دانم که آنها با شما هستند.

این واقعیت که شما در حال دیدن سایه و شنیدن صداهای به من بگویید که آنها در حال تلاش برای رسیدن این پیام به شما با صدای بلند و روشن است. هنگامی که شما مصرف شد که راه رفتن و شما از نگاه کردن و دیدم درختان در حال حرکت با باد و احساس شما صلح کل است که آنها را به آرامش شما. من

مامان آمد از طریق به من بعد از او گذشت و به من گفت که او می تواند درخشش نور را در یک وضعیت دشوار است اما تغییر این وضعیت است. من می دانم که عزیزان ما هستند و با ما هر روز و آنها می دانند که مشکلات ما به عنوان به خوبی به عنوان ما جشن است. راه آنها ارسال راحتی است که در این نشانه های کوچک. نگه دارید برای تماشای آنها می گویند با تشکر از شما به آنها را برای تماشای بیش از شما می دانم که شما هرگز به تنهایی در زمان خوب و در زمان مشکل.

بانی صفحه است که متوسط روانی و معنوی مربی زندگی. او در دسترس است به صورت خصوصی و گروهی در جلسات یا با زوم Facetime و یا تلفن در 978-297-9790 اگر شما می خواهم به درخواست بانی یک سوال برای ستون ایمیل bonniepage@verizon.net یا www.bonniepagemedium.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب