بهداشت و درمان و آشا کارگران پیشرو COVID-19 جنگ در Mysuru

توسط M. T. Yogesh کومار میسور/Mysuru: صدها نفر از بهداشت و درمان و آشا کارگران رفتن به خانه های اطراف Mysuru م

توسط ATSHNEWS در 3 اردیبهشت 1399

توسط M. T. Yogesh کومار

میسور/Mysuru: صدها نفر از بهداشت و درمان و آشا کارگران رفتن به خانه های اطراف Mysuru منطقه به ارائه خدمات حیاتی در میان Coronavirus همه گیر به خطر انداختن خود را.

این ASHAs کوتاه برای معتبر سلامت اجتماعی فعالان و کارکنان بهداشت و درمان کشیده شده از محلی و عمدتا جوامع روستایی و یک عنصر بسیار مهم در اولیه و سلامت جامعه برنامه های. آنها درب-به-درب آموزش مردم در مورد بهداشت مادر و کودک, پیشگیری از بارداری واکسیناسیون فرزندتان و بهداشت و همچنین ثبت نام آنها در برنامه سلامت و نظارت بر نتایج.

سلامت کارگران در خطر هستند

نقش خود را در مبارزه با COVID-19 که متفاوت — بازدید از خانه های آنها اختصاص داده شده اند, آموزش خانواده ها در مورد انزوا و نظارت بر مردم برای علائم ویروس. اما این خطر به مراتب بیشتر از هر چیزی آنها مواجه شده اند قبل از.

برای یک, آنها فقط باید حداقل تجهیزات حفاظت مانند ماسک و sanitisers. با توجه به کمبود تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) این کارگران هستند و تنها با توجه به مسائل اساسی مانند ماسک و sanitisers در حالی که واقعی پروتکل می گوید که آنها می پوشند باید PPEs زمانی که آنها بازدید از مناطق آسیب پذیر.

چند آشا کارگران گفت: 'ستاره میسور است که آنها با استفاده از پنبه ماسک که آنها شستن روزانه به طوری که آنها می توانید دوباره از آنها استفاده کنید. با Mysuru اعلام شدن به عنوان یک منطقه و یا یک کانون, وزارت بهداشت در حال کار اضافه کاری با گچ نوشتن بیشتر اقدامات برای جلوگیری از گسترش ویروس.

متاسفانه تعدادی از این کارگران بهداشت و آشا کارگران underpaid. بسیاری از کارگران بهداشت در قرارداد و آشا کارگران ناچیز حقوق و دستمزد از Rs. 4000 در هر ماه و در حال حاضر برای Coronavirus کار آنها Rs. 1000 اضافی.

این کارگران شده اند قرار دادن زندگی خود را در معرض خطر در ناچیز حقوق و دستمزد. "ما باید از آن محافظت شود. این دولت مسئولیت برای حمایت از ما" گفتند. اما حقوق و دستمزد کم دلسرد کند و آنها را از رفتن به محل کار. "شوهرم اصرار دارد که من نباید به کار برود. او می گوید: مردم دیگر مانند پرستاران و پزشکان پرداخت حقوق بهتر به آنها اجازه انجام این کار می گوید:" یک آشا کارگر خواست نامش فاش نشود.

آموزش توده ها

این بخش مستقر 609 و ارشد بهداشت دستیاران متصل به 117 اولیه مراکز درمانی (PHCs) از منطقه برای بازدید از خانه ها در مناطق آسیب پذیر و خوشه های اطراف ننجنگود به کانون حمله ویروسی از جايزه Generics و آموزش مردم در این پیشگیرانه و اقدامات ایمنی گرفته شود برای جلوگیری از COVID-19.

با مردم هنوز هم ادامه به بیرون آمدن از خانه های خود را با وجود سخت مستند و مقررات کار و سلامت کارگران تبدیل شده است همه مهم تر در رابطه حساس به اهمیت زیر همه مستند و مقررات و حفظ اجتماعی فاصله.

نقش حیاتی می شود

نقش بهورزان در آموزش مردم تبدیل شده است حیاتی در این ساعت از بحران است. در حالی که پزشکان و پرستاران و دیگر para-کادر پزشکی حضور به بیماران در داخل بیمارستان به خطر انداختن زندگی خود کارگران بهداشت کار در خارج و بخش بسیار زیادی از خط مقدم Coronavirus رزمندگان.

سلامت کارگران که همراه با آشا کارگران در حال حمل کردن درب-به-درب COVID-19 بررسی جمع آوری اطلاعات از تمام ساکنان هر خانه در رابطه با مسائل مربوط به سلامت. آنها همچنین رفتار اولیه بهداشت را بررسی کنید تا از ساکنان و حساس و موها آنها را در اهمیت حفظ اجتماعی فاصله در طول این مهم ساعت.

جمعیت و امکانات پزشکی

وجود دارد 21 اولیه مراکز درمانی (PHCs), 2 مراکز بهداشت محلی (Ccs) و بیمارستان های دیگر در این شهر که نزدیک به 11 لاخ جمعیت در حالی که Mysuru Taluk که دارای جمعیت 3.5 لاخ 14 PHCs و 1 CHC, T. Narasipur Taluk با جمعیت 3.02 لاخ 14 PHCs, 3 جامع و کلی بیمارستان ننجنگود Taluk با جمعیت 4 لاخ 17 PHCs, 2 جامع و کلی بیمارستان H. D. Kote Taluk با جمعیت 2.8 لاخ 16 PHCs,1 CHC و یک بیمارستان عمومی Hunsur Taluk با جمعیت 3 لاخ 21 PHCs و یک بیمارستان عمومی Periyapatna Taluk با جمعیت 2.66 لاخ 19 PHCs و یک بیمارستان عمومی و K. R. نگر Taluk با جمعیت 2.58 لاخ 14 PHCs یک CHC و یک بیمارستان عمومی.

به طور کلی Mysuru منطقه دارای جمعیت نزدیک به 32.25 لاخ با شش عمومی بیمارستان جامع 10, 117 PHCs, 23 شهری PHCs, 7 زایمان و بیمارستان و 4 تلفن واحد بهداشت 1 اد (بیماری های همه گیر) بیمارستان و 2 فرمت مراکز بهداشتی درمانی مجموعا 170 بیمارستان.

از 609 سلامت کارگران مشغول در این نظرسنجی و مرتبط با وظایف 160 زن هستند Junior سلامت دستیاران 110 نر Junior سلامت دستیاران 39 ارشد بهداشت دستیاران و بقیه سایر کارکنان بهداشتی.

فعال نظارت تیم در محل کار

مقامات پس از demarcating مناطق که در آن قرنطینه مردم قرار دارد به عنوان epicentres تشکیل یک فعال نظارت تیم خواهد شد که بازدید از تمام خانه های واقع در 3 متر شعاع چنین epicentres و انجام چک های بهداشتی از ساکنان.

این تیم به بررسی ساکنان برای تب و بیماری های دیگر هستند که علامتی از COVID-19 است که به عنوان فاز-1 تست. این تیم را دوباره بازدید از ساکنان پس از 10 روز و در فاز دوم که در طی آن هر ساکن یافت می شود در مواجهه با مشکلات سلامتی خواهد بود معطوف به تعیین COVID-19 بیمارستان برای معاینه کامل و خواهد بود بستری وجود دارد اگر آزمایش مثبت گفت: منطقه Vector-Borne Diseases Control افسر دکتر Chidambara.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب