سلامت و نژاد پرستی تاثیر

لوول — دیوید Turcotte و یک تیم از همکاران وارد شده اند و منتشر شده بیشتر لوول سلامت جامعه نیاز به ارزیابی هر س

توسط ATSHNEWS در 22 تیر 1399

لوول — دیوید Turcotte و یک تیم از همکاران وارد شده اند و منتشر شده بیشتر لوول سلامت جامعه نیاز به ارزیابی هر سه ماه از سال 2013.

این سند طولانی پروب عوامل موثر بر دستياران سلامت مانند مسکن آموزش و پرورش و اشتغال است. آن را تجزیه و تحلیل سلامت عمومی اطلاعات و شناسایی ساکنان در جامعه با بالاترین خطر است.

و هنگامی که شما مراقبت های بهداشتی حرفه ای در لوول در مورد ارتباط بین نژاد قومیت و سلامت این سند این است که اغلب اشاره شده است.

"این روشن است که وجود دارد یک جنبه نژادپرستی نهادی است که متصل است به بدتر سلامت برای جوامع رنگ" گفت: Turcotte که یک استاد پژوهش در دانشگاه ماساچوست در لوول متخصص در پایدار مسکن حل تعارض و زیست محیطی عدالت است.

در بوستون و سامرویل مقامات اعلام کرده اند نژادپرستی بحران بهداشت عمومی. طومار امضا شده توسط بیش از 1 ، 000 مردم خواستار این شهر لاول به دنبال کت و شلوار و موسسه دیگر اصلاحات.

این لوول شورای شهر انتظار می رود که به بحث در مورد این موضوع در روز سه شنبه آن را به عنوان حرکت می کند از طریق یک دسته از حرکات بر نژادپرستی و حقوق صاحبان سهام با رویکردهای متفاوت و زبان.

اما آنچه در حال ارتباط بین مسابقه و سلامت ؟

مقامات بهداشتی اشاره به شيوع شرایط خاص پزشکی که بیشتر در میان خاص قومی یا نژادی اقلیت از ساکنان سفید. این مستند شده به صورت محلی و در سراسر کشور برای COVID-19, نرخ, اما آن است که یک پدیده محدود به انجام همه گیر مقامات می گویند.

رئیس بهداشت جامعه و سیاست در لوول جامعه مرکز بهداشت شیلا Och ذکر شده آسم و دیابت و فشار خون بالا به عنوان نمونه اشاره اعداد گزارش شده در سال 2019 بیشتر لوول سلامت جامعه نیاز است.

اسپانیایی کودکان چهار و تحت در لوول در بیمارستان بستری شد برای آسم در تقریبا دو برابر نرخ به عنوان سفید کودکان در این شهر بین سال های 2002 و 2014, با توجه به گزارش.

بستری برای دیابت در لوول است "قابل ملاحظه ای" بالاتر از جوامع اطراف آن با توجه به گزارش. در این گزارش ذکر شده سطح دولت اعداد نشان می دهد 12.3 درصد از بزرگسالانی که شناسایی به عنوان سیاه 11.7 درصد از بزرگسالانی که شناسایی به اسپانیایی و 8.7 درصد از بزرگسالانی که شناسایی به عنوان سفید مبتلا به دیابت است.

"هنگامی که ما می گویند سیاه پوستان و اسپانیایی ها سه برابر بیشتر احتمال دارد که x, y و z بیماری چه که دیابت یا فشار خون بالا یا مزمن قلبی — ما قادر به بستن این فاصله اما ما باید برای قرار دادن سیستم در محل به تاثیر آن اختلاف شماره" Och گفت.

این نرخ تحت تاثیر آنچه مقامات بهداشت تماس "عوامل اجتماعی" بهداشت و درمان است. دکتر وندی میچل رئیس لوول بیمارستان عمومی پزشکی, کارکنان, ذکر چند نمونه از این عوامل اعم از مسکن بی ثباتی کافی دستمزد به محله walkability به مواد غذایی در دسترس برای دسترسی به آموزش عالی است.

"نژادی و بی عدالتی را تحت تاثیر قرار همه از بالا," او گفت:.

او گفت: بسیاری از کشورها در اروپا است که صرف بیشتر در پرداختن به عوامل اجتماعی موثر بر صرف کمتر در مراقبت های پزشکی.

Turcotte متمرکز بر کمبود مسکن مقرون به صرفه به عنوان یک مسئله بهداشت عمومی.

مردم در لوول, به طور متوسط صرف یک درصد بالاتر از درآمد خود را در مسکن از وستفورد ساکنان حتی اگر مسکن ارزان تر است در لوول با توجه به Turcotte. او استدلال می کند این باعث می شود لوول کمتر مقرون به صرفه در جامعه است. زمانی که بیشتر از ساکنان پول می رود به سمت مسکن این برگ کمتر برای دیگر عوامل مرتبط با سلامت مانند مواد غذایی تغذیه و کیفیت زندگی فعالیت های.

"آن را ترک نمی کند مقدار برای سایر ضروریات," او گفت: با توجه به نژاد و درآمد است که اغلب به هم پیوسته در ایالات متحده آمریکا

با این حال "یک خرده گلوله" برنده این مسئله را حل نمی, او گفت:.

"این نیست که هر کس نژادپرست است," او گفت:. "نژادپرستی و موانع مسابقه برای فرصت وجود دارد."

و گفت: تجربه نژادپرستی نیز مستقیم بر بهداشت به خصوص بهداشت روان.

"ما از شنیدن این داستان هر روز: تلفات عاطفی از نژادپرستی و تبعیض ... و مادام العمر تجمع استرس در سراسر تبعیض و نژادپرستی برای بسیاری از جوامع ما از رنگ" Och گفت. "و چگونه است که آشکار بیولوژیکی فیزیکی در بدن شود در طول زمان است."

یک نظرسنجی از 1,355 ساکنان محلی — بخشی از 2019 بیشتر لوول سلامت جامعه نیاز به ارزیابی — تا به حال شرکت کنندگان رتبه جامعه مسائل ایمنی مانند خشونت خانگی قاچاق مواد مخدر و انواع مختلف تبعیض است. در میان همه شرکت کنندگان "تبعیض بر اساس نژاد" بود هفتم از شانزده گزینه های. در میان غیر سفید کنندگان "تبعیض بر اساس نژاد" شد رتبه دوم پشت "قلدری."

و گفت: کارکنان شنیدن یک داستان مشترک در LCHC سلامت رفتاری بخش خدمات ارائه می دهد که سلامت روان و سوء مصرف مواد و خدمات.

"یکی از داستان های که احساس می کند مانند آن بافته شده و طول این معنا که نمی شود گنجانده شده در یک جامعه و اینکه همیشه خارج از این دایره" او گفت:.

فراتر از "بالادست روش" نیاز به گسترده تر سیاست تغییرات میچل گفت که او معتقد است که ارائه دهندگان نیاز به صفحه نمایش بیماران برای عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت. او گفت: دیگر تغییرات ممکن است کمتر آشکار است. برای مثال او گفت: بیماران به خانه فرستاد با شرایط مانند نارسایی احتقانی قلب در حال ارائه یک لیست از توصیه های غذایی هر چند این لیست ممکن است در نظر گرفتن فرهنگی رژیم غذایی تفاوت.

"این ممکن است مواد غذایی و یا وعده های غذایی است که مردم خوردن," او گفت:. برای برخی از بیماران یک لیست از کم سدیم کامبوج وعده های غذایی ممکن است مفید تر از این لیست است که به طور معمول فراهم می کند میچل گفت.

LCHC ایجاد Metta برنامه حدود دو دهه پیش برای دیدار با نیازهای خاص این شهر کامبوج جمعیت.

"این یک مثال از اینکه چگونه یک جامعه می کشد مراقبت از جامعه دیگری گفت:" سوزان لوین رئیس اجرایی از LCHC.

این شهر جمعیت کامبوج تجربه بالاتر از نرخ متوسط دیابت و فشار خون و آسم با توجه به Och. برخی از کسانی که در حل و فصل لاول به عنوان پناهندگان بازماندگان شکنجه و تجربه اختلال استرس پس از سانحه.

"وجود دارد تفاوت وجود دارد که در درون ما کامبوج جامعه که همچنین نیاز به صحبت در مورد ... و همچنین جنبه های ارتجاعی که با وجود این همه منفی شانس است که برخی از مردم با آن مواجه اند در زندگی خود از آنها ادامه خواهد داد به افزایش است و آنها همچنان به انرژی برای بهبود جوامع که در آن زندگی می کنند" و گفت:.

و همچنین به عنوان دو زبانه خدمات و گفت: Metta طول می کشد فرهنگی حساس و روش مناسب برای مراقبت های بهداشتی برای این جمعیت است.

ماه گذشته 19-عضو هیئت مدیره در LCHC آرا پشتیبانی نامه درخواست اعلام نژادپرستی به عنوان یک بحران در لوول با توجه به Levine. او گفت: LCHC جامعه مرکز بهداشت بر اساس یک مدل است که پدید آمده از جنبش حقوق مدنی. از بین بردن نابرابری های سلامت است که بخشی از آن بیانیه ماموریت.

"آن را به عقب می رود به همین دلیل ما وجود دارد به عنوان یک جامعه مرکز بهداشت" او گفت:.

لوول هیئت مدیره بهداشت مدیر JoAnn کیگان — که همچنین به عنوان لوول سرپرست بهداشت و درمان مدیر برای چند ماه در اوایل این سال -- گفت: او شده است در تعطیلات شده است و با نگه داشتن بحث در اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی. هیئت مدیره ندارد ژوئیه نشست و بعد از دیدار در ماه اوت است.

او گفت که او معتقد است که وجود نابرابری های سلامت با مسابقه شده اند که مستند در بیشتر لوول سلامت جامعه نیاز است.

"این یک سند من چپ به راست در بالای میز هنگامی که من سمت چپ" او گفت:.

Turcotte گفت: در حالی که او فکر نمی کند لوول منحصر به فرد است, نژادپرستی یک مشکل بهداشت عمومی در لوول.

"اعلام آن است چیزی که آسان به انجام," او گفت:. "اما آنچه که می خواهید در مورد آن انجام?"



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن